Byl večer, a tak se Ashley vydala do jídelny, aby se navečeřela. V jídelně nikdo nebyl.
„Mám vám přinést něco k pití?" zeptala se služka.
„To není nutné, počkám na ostatní."
Přikývla a pak odešla. Ashley hádala, že šla pomoct ostatním do kuchyně.
Najednou zaslechla kroky a pak do místnosti vstoupil Bryn.
Ashley se rozhodla, že na něj bude milá a ukáže mu, že jí může věřit.
„Ahoj." pozdravila a usmála se.
Bryn se na ní podíval s pohledem, který by každého normálního člověka vyděsil. Ashley ale normální nebyla, a tak se mu upřeně dívala do očí.
„Chápu, že mi nevěříš, ale já, ani Tryal nemáme v úmyslu vám ublížit."
„Lidem se nikdy nedá věřit!" vyštěkl Bryn.
„Nemůžeš všechny házet do jednoho pytle."
Bryn se chystal něco říct, ale přerušil ho příchod Nirry, která vesele přiskotačila a při tom si pobrukovala nějakou melodii.
„Zdravíčko." sedla si naproti Ashley. A usmívala se. „Právě jsem složila novou písničku! Musím ti jí někdy zahrát."
„To by bylo skvělé."
Nirra se usmála a pak se netrpělivě podívala na vchod.
„U svaté Baldory, kde jsou ostatní? Mám už hlad."
Do pěti minut všichni přišli a konečně se mohli najíst. K večeři byla vaječná omeleta se zeleninou. Ashley to moc chutnalo. Byla zvyklá na to, že společně s Tryal jedli jen zbytky z hostince, které jim dával jeho majitel.
Ashley si všimla, že Galbor je lehce zamlklý a Reina s Mariusem jsou ponořeni do svých myšlenek. I Bryn jí připadal podrážděnější.
„Ehm...děje se něco?" opatrně se zeptala.
Galbor se podíval na Reinu, jako kdyby se jí ptal, jestli je vhodné jim to říkat. Reina přikývla. A Bryn byl plný nesouhlasu.
„Jde o to, že tady ve městě řádí vrahové a dnes byl někdo zase zabit." řekl Galbor.
„Proč jim to říkáš?!" vykřikl Bryn.
„Jsou to naši přátelé. Nic se nestane, když jsme jim to řekli." řekla Reina a podívala se na něj s přísným pohledem.
„Vůbec nic o nich nevíme!"
Reina na něj vycenila zuby a Bryn měl v očích zlost. Nakonec do rozhovoru vkročil Marius a Donna začala uklidňovat Reinu.
„Bryne, vím, že se ti to nemusí líbit. Musíš si ale uvědomit, že tvoje sestra je vladařka a ona se rozhodla, že budou jedny z nás. Měl by jsi se aspoň pokusit se k nim tak chovat."
Bryn zavrčel a odešel. Ashley si všimla, že Tryal je lehce vydešená, a tak ji lehce uklidnila.
„Ehm...já...myslím, že by jsme měly jít."
Tryal se na ni podívala s pohledem plným vděčnosti.
Než stačil někdo něco říct, tak už byly na cestě pryč.
Šla s Tryal do pokoje a posadila jí na postel. Do pokoje vešla Gury, Ashley jí poprosila, aby přinesla pro Tryal čaj.
„Já...já ani nevím, proč jsem byla tak vyděšená, když jsem viděla ty dva, jak jsou plní vzteku, tak jsem byla vyděšená..."
„Chápu...taky mě to vyděsilo."
„Ale ty jsi to na sobě nenechala znát...ty jsi byla vždycky statečnější..."
„Obě jsme statečné."
Gury přišla s čajem. Tryal se uklidnila, a tak si začaly povídat o jiných věcech.Ashley odešla do svého pokoje, šla se umýt a začala si česat vlasy.
Po delší době se ozvalo klepání a Ashley šla otevřít.
Překvapilo jí, že za dveřmi byl Galbor.
ČTEŠ
Vražedkyně
FantasyAshley a její kamarádka Tryal jsou nájemné vraždedkyně. Žijí v zemi, kde vládnou dva krutí sourozenci. Ti je za trest poslali do magické země, kde na ně čeká jistá smrt. Před několika lety ale zachránily jednu z nejdůležitějších osob této země. Někd...