20. Ashley

26 3 0
                                    

Ashley si zrovna četla velmi napínavou část v knize. Najednou jí ale někdo zaklepal na dveře.
   Ksakru, zrovna, když je to napínavý!
„Dále!”
   Ashley čekala, že to bude Tryal, nebo Clythe, ale do pokoje vstoupil Bryn. Tak tohle asi bude napínavější. „Co potřebuješ?
   Bryn nejistě stáhl křídla. „Ehm...já...no...” Ukázal na židli. „Můžu se posadit?”
   Ashley přikývla a Bryn si k ní přisunul židli a posadil se. „Chtěl bych se ti omluvit...choval jsem se jako debil. Hodně jsem se ve vás spletl, ale ty jsi udělala něco, co by spouta z nás neudělala. Omlouvám se.”
   Ashley si na chvíli myslela, že se jí to zdá. „Přijímám tvou omluvu.” Usmála se a podala mu ruku. „Přátelé?” Na Brynovi bylo vidět, že se mu ulevilo. Mírně roztáhl křídla a podal jí ruku. „Přátelé.”

Bryn u Ashley strávil asi dvě hodiny. Našli spolu společnou řeč a zjistili, že si celkem rozumí.
   „Rád bych si s tebou ještě povídal, ale musím ještě něco udělat a ty by jsi si měla odpočinout.”
   „Tak fajn.”
   Rozloučili se a Bryn odešel. Ashley tomu nemohla uvěřit. Najednou Bryn  ještě vstoupil do pokoje. „Abych nezapomněl. Mám ti od Galbora vzlázat, aby jsi se rychle vyléčila. Prý chce svůj slib splnit co nejrychleji.” Zase odešel a Ashley si zase začala číst.

VražedkyněKde žijí příběhy. Začni objevovat