26. Tryal

23 3 4
                                    

„Přece by nebyli tak hloupí, aby se takhle blbě prozradili.” Řekla Tryal.
   „Možná, že to bylo schválně...” řekl Bryn, který přišel teprve předechvílí.
   „To si jako myslíš, že chtěli, aby jsme zjistili, že to byli oni?” Namítl Galbor.
   „Počkej, možná by to mohlo dávat smysl, třeba chtěli, aby jsme z nich měli strach.” zapřemýšlela Tryal. A Galbor si odfrkl. „No co je? Napadá tě snad něco jiného?”
   „To ne, ale tohle mi přijde, jako nesmysl.”
   V místnosti bylo najednou ticho. Všichni se ponořili do svých myšlenek. Co by asi napadlo Ashley...? Ptala se sama sebe, a pak ji to najednou došlo. Zkusila přemýšlet, jako vrah.
   „Kdybych chtěla zničit nějakou říši, tak bych to vymyslela tak, že bych proti sobě poštvala tu zemi a pak nějakou jinou, silnější zemi, ty by se pak zničily a zabila bych dvě mouchy jedmou ranou.”
   Bryn souhlasně přikyvoval. „Ano...to je chytré, takhle by to mohl někdo udělat.”
   Tryal se podívala na Galbora a i ten souhlasně kýval. „To už je lepší.”
   „No jo, ale teď musíme zjistit, která země nás chce zničit.” řekl Bryn.
   „To bude těžký...magický lid nemá nikdo rád.”
   „Tak to vypadá, že si užijeme tady s Brynem zábavný den plný přemýšlení. Děkujeme, Tryal, že jsi nám pomohla, už tě něbudeme obtěžovat.”
   „Pomůžu vám, stejně nemám nic na práci.” Řekla Tryal pevně. Chtěla jim taky pomoct.
   „Děkujeme, Tryal. Budeš se nám hodit.” Řekl Bryn a všichni tři se plně ponořili do myšlenek a spekulovali o tom, jaká země je chce zničit.

Uběhla už jedna hodina. Shodli se, že to mohla být Sellera, nebo Rolister.
   „Uvidíme, jestli se zase něco stane, teď toho moc nezmůžeme.” řekl Bryn.
   Tryal se zvedla k odchodu a rozloučila se s nimi.
  

  

VražedkyněKde žijí příběhy. Začni objevovat