Ostatní vladaři odjeli už před třemi dny. Ashley dostala trenérku, která se jí snažila naučit aspoň základy. S manipulací se stíny neměla problém, ale naučit se s nimi splynout bylo trochu těžší, ale i to se naučila.
Přišel čas odjezdu. Ashley bylo líto, že tu musí nechat Tryal aby se učila andělské magii.
„Slib mi, že na sebe budeš dávat pozor.” řekla starostlivě Tryal.
„O mně se neboj, to spíš ty se opatruj.” odpověděla a sevřela jí v objetí.
„Budu ti posílat dopisy.” slíbila jí Tryal.
Ashley přikývla a naposledy jí zamávala.
Bylo načase se vrátit.
Nasedla na Urise a počkala na ostatní.
„Jste všichni připravení?” zeptala se Reina. Všichni přikývli.
Cesta ubíhala překvapivě rychle, ale když dorazili k temnému lesu, tak měli trochu strach.
„Buďte opatrní.” varovala je Donna.
Ashley poplácala Urise po krku, aby se uklidnil. Nepotřebovala, aby se jí splašil.
Vjeli do lesa. Zatím bylo všechno v pořádku. Ashley byla ale i tak připravená k okamžitému boji.
„Cítím, že jsou nablízku.” řekla Donna a otočila se na Ashley. „Dokázala by jsi nás skrýt?”
„Jo...to bych mohla zvládnout.” řekla a probudila v sobě magii. Z jejích rukou vyšly paprsky stínů, které okolo ní a jejich přátel utvořili stín.
Pokračovali dál. Mirralis ukázal do dálky, kde byla skupinka asi deseti nestvůr, ale ty si jich nevšimly.
Mirralis se na Ashley otočil a ukázal jí zdvyžený palec na znamení toho, že je všechno v pořádku.
Vyjeli z lesa a Ashley si úlevně vydechla.
„Jsi v pořádku?” zeptal se Bryn.
„Jo, jsem v pohodě, jen jsem se bála, abych to nezvorala.” odpověděla.
„Ale zvládla jsi to skvěle.” podpořil jí Galbor.
Konečně byli v Gliffaudanu. Konečně doma.
U brány je přivítali vojáci, kteří se uklonili a odvedli jejich koně.
Když vešli do hradu, tak je přivítala Nirra.
„Díky svaté Fridel, žr jste tu. Slyšela jsem, že Tryal s Ashley se promněnily.” řekla a prohlídla si Ashley. „Ty jsi stíňák?” řekla s úsměvem.
Ashley se usmála a přikývla.
„Kde je Tryal?” zeptala se.
„Stal se z ní anděl, a tak tam zůstala, aby se naučila ovládat svoji magii.” řekla Ashley a Nirra byla zaskočená.
„Anděl?” řekla udiveně.
Ashley přikývla.
„To je neuvěřitelné...” vzdychla Nirra chvilku nad tím přemýšlela. „Teď si ale musíte odpočinout.” přikáza jim a Ashley jí s radostí poslechla.Uběhly dva dny od jejich návratu. Ashley se připravovala na to, že se vrátí zpět k lidem. Popravdě se jí tam nechtělo, ale už si zvykla na to, že musí dělat věci, které se jí nelíbí.
Šla zrovna na cvičiště, aby si vyčistila hlavu.
Všimla si, že na cvičišti vidí dvě povědomé postavy, Galbora a Bryna.
„Zdravím, můžu se k vám připojit?” zeptala se.
„Jasný.” řekl Galbor.
Ashley se pousmála a začala se rozcvičovat. Při tom nenápadně pozorovala, jak spolu Bryn s Galborem bojují. Souboj nakonec vyhrál Galbor, který se na Bryna provokativně smál. „Dneska vám to nějak nejde, generále.” zasmál se.
„Dávej si bacha, abych tě nenechal zavřít do vězení.” odpověděl s úsměvem Bryn.
„To bych velice nerad.” řekl naoko vyděšeně a uklonil se mu. Bryn jen zakroutil hlavou a zasmál se.
„Hele, Ashley nechceš si s náma zkusit zabojovat?” nabídl Galbor.
„No...nevim, budu dost lehký protivník.” řekla váhavě.
„Ale notak.” řekl a podal jí cvičný meč.
„Tak fajn.” souhlasila a postavila se do bojového kruhu. Zaujala bojový postoj a odhadovala, co udělá.
Jako první zaútočil Galbor a Ashley jeho úder úspěšně odrazila, pak zaútočila ona, ale Galbor stihl uhnout. Švihl po ní mečem, ale Ashley uskočila. Stála tak za jeho zády, kde ho mohla bodnout, ale Galbor se otočil a zase po ní švihl mečem, Ashley se skrčila a podrazila mu svojí nohou nohy. Chtěla zaútočit, ale Galbor se překlulil a podrazil jí nohy. Ashley spadla a Galbor jí stihl přiložit meč na krk.
„Mrtvá.” řekl zadýchaně a pomohl jí vstát.
„Skoro jsem tě měla.” řekla s úsměvem.
„To byl zajímavej souboj.” řekl Bryn.
„Jen počkejte, budu poctivě cvičit a za pár měsíců mně nebudete moct porazit ani ve dvou.” řekla vesele.
„Slyšíš to, Galbore? To aby jsme taky začali cvičit víc.” řekl Bryn a střčil do Galbora.
„To vám nepomůže.” řekla Ashley a prokřupla si prsty.Byl večer a Ashley ležela v posteli a četla nějaký romantický román, co jí doporučila Nirra.
Najednou se ozvalo zaklepání. Ashley si do knížky dala záložku a knížku rychle schovala. „Ano?”
Do pokoje vstoupil Bryn. „Reina s tebou chce mluvit.”
ČTEŠ
Vražedkyně
FantasyAshley a její kamarádka Tryal jsou nájemné vraždedkyně. Žijí v zemi, kde vládnou dva krutí sourozenci. Ti je za trest poslali do magické země, kde na ně čeká jistá smrt. Před několika lety ale zachránily jednu z nejdůležitějších osob této země. Někd...