24. Tryal

19 3 0
                                    

Tryal se převlékla do oblečení na cvičení a šla ven. Když byla konečně na cvičišti, tak se začala protahovat. Mezitím přišel Galbor.
   „Nazdar, kde se tak loudáš?”
   „Z té včerejší akce mám hlavu, jako střep. Musel jsem se dát trochu dohromady.” zamručel. A začal se taky protahovat.
   Tryal už si mezitím vzala meč a šla k jedné z figurín, zaujala bojový postoj, pevně uchopila meč a začala sekat do figuríny. Chyběl jí někdo, kdo by s ní mohl bojovat. S magickým lidem se bojovat nešlo.
   „Ty, Tryal, potřeboval bych od tebe pomoct.” řekl Galbor.
   „A s čím?”
   „Víš, při výslechu ostatních vrahů jsme zjistili, že si je objednal nějaký člověk, dali nám i měšec, na kterém byl nějaký znak, potřebuju, aby jsi nám pomohla zjistit, čí znak to je.”
   Tryal si setřela pot z čela. „Tak fajn, pomůžu ti.”
   „Děkuju.”

Po tréninku se šla rychle převlíct a šla do Galborovi pracovny.
   „Posaď se.” řekl Galbor a ukázal na židli. Tryal se posadila a Galbor jí podal měšec. Měl na sobě znak, na kterém byly zkřížené dýky a pod nima byly tři hvězdy.
   „To je znak Sellery, země, kde jsme žily...ale proč jsou tady ty hvězdy...” Tryal dlouho přemýšlela. „Už vím! Ty tři hvězdy jsou znak generála.”
   „Takže ten měšec patří Sellerskému generálovi?”
   Tryal přikývla.
   „Proč jim ale dal měšec se svým znakem. Mělo mu dojít, že by se na to přišlo.”
   „To taky nevím, ale je jasné, že Areda s Gannarem chtějí tuhle zemi zničit.”

  
  
   
   

VražedkyněKde žijí příběhy. Začni objevovat