Reina byla moc ráda, že se s Gerendorem opět vidí. Sevřela ho v pevném objetí.
„Ksakru, ty jsi se vůbec nezměnil.” poznamenala.
„Já ne, ale ty jsi čím dál tím větší krasavice.”
Reina mu odpověděla úsměvem a nechala ho, ať se pozdraví s ostatními.
„Jsem rád, že vás vidím.” podíval se na Ashley a Tryal. „Vás obzvlášť.”
Ashley se jen nervózně usmála.
„Nechám vám přichystat pokoje.” otočil se směrem k muži, který stál u okna. Vypadal jako stíňák. „Nure, sežeň pro naše hosty služebné.”
Nur se uklonil a splynul se stíny.
Po chvíli do sálu vešlo sedm služek. Reiny se ujala jedna dívka, kterou by poznala úplně všude i přestože měla polovinu obličeje zakritou černou maskou. Byla to sestra Nirry, Allisa.
Allisa se mírně uklonila. Asi doufala, že ji Reina nepoznala, ale to se mýlila.
„Tady děvčata se o vás postarají.”
Allisa jí naznačila, ať jí následuje, a tak to udělala.Pokoj byl nádherný a velký, ale to Reinu vůbec nezajímalo. Ji zajímala jen osoba, která před ní stála.
„Mám vám připravit koupel, paní?” zeptala se a dívala se do země.
„Není třeba, Alliso.”
Allisa si povzdechla. Nechtěla, aby jí Reina poznala.
„Takže jsi mně i tak poznala...”
„Ano, ty a Nirra jste si velmi podobné.”
Když uslyšela jméno své sestry, tak se jí v obličeji značila bolest.
„Posaď se, chtěla bych si s tebou promluvit.”
Allisa udělala, co jí poručila. Mlčela a vyhýbala se jí pohledem.
„Co se mezi tebou a Nirrou stalo?” zeptala se Reina opatrně.
Chvíli to vypadalo, že Allisa neodpoví, ale pak promluvila. „Seslaly jsme na sebe temnou kletbu...”
Reina na ni jen zírala. Temná kletba je to nejhorší, co mohl někdo někomu udělat. Je tk kletba, která pochází z temné magie. Je zlomyslná, udělá člověku to nejhorší, co pro něj může být. Tato kletba se nedá zrušit.
„A-ale, proč?” Nechápala.
„Jednou jsme se hrozně pohádaly...už ani nevím, o čem, ale já na ní byla tak naštvaná...a...a seslala jsem na ni temnou kletbu. Ona ji na mně ze zloby seslala taky...”
„Co jí ta kletba udělala?”
„Ta kletba způsobila, že nemůže používat své upírské schopnosti.”
Reina si najednou uvědomila, že už hodně dlouho neviděla Nirru používat nějaké upírské kouzla. „A...co se stalo tobě?”
Allisa si povzdechla a sundala si poloviční masku. Reina byla šokována. Její druhá polovina obličeje byla zničená. Rozpínaly se na ní černé paprsky. Měla rudé oko bez zorničky.
„U Fridel...”
„Patří mi to...můžu si za to sama.” povzdechla si.
„Měly by jste se usmířit.”
„Zbláznila jsi se?! Nirra mně určitě nenávidí!”
„Ona se taky bojí, že ji nenávidíš.”
„Ale já...já na to prostě nemám odvahu.”
„Notak...uleví se ti.” Snažila se jí Reina uklidnit
„Neuleví...Nirra mi to neodpustí.”
„To nemůžeš vědět.”
„Ty by jsi mi snad odpustila?”
„No...chvilku by mi to trvalo, ale ano...uběhlo už spoustu času. Vsadila bych se, že i Nirra by se ti chtěla omluvit.”
Allisa si povzdechla. „Dobrá, udělám to...”
Reina se na ni povzvudivě usmála a šla ke svému vaku, kde měla lahvičku s magickým inkoustem. Podala jí ho a šla do koupelny, aby jí dopřála soukromí.Po pár minutách se ozval Allisin hlas. „Nemůžu, uvěřit tomu, že jsem to udělala.”
ČTEŠ
Vražedkyně
FantasyAshley a její kamarádka Tryal jsou nájemné vraždedkyně. Žijí v zemi, kde vládnou dva krutí sourozenci. Ti je za trest poslali do magické země, kde na ně čeká jistá smrt. Před několika lety ale zachránily jednu z nejdůležitějších osob této země. Někd...