Niall
Kada sam se probudio bio sam u nekakvoj tamnici. Nalazio sam se u kutu sobe na krevetu. Vrat me užasno bolio. Zašto me Alex napala? Ali ona nije vampir, tko me onda napao? Prišao sam vratima na kojima je bio mali prozor.
"Ima li koga?"-zaderao sam se, ali nitko nije odgovarao.
Alexandra
Nakon ručka sam se otišlaodmoriti malo od puta. Legla sam u svoju sobu i upalila televizor. Na pamet mi je palo da nazovem Michelle. Uzela sam mobitel i nazvala ju. Javila se nakon trećeg zvona.
"Bok Alex. Jesi li nešto zaboravila?"-upitala me. Na trenutak sam ostala zbunjena. Kako je mislila 'Jesam li nešto zaboravila?'
"Ne, nisam. Samo sam ti se htjela javiti da sam otišla u Hrvatsku u posjet baki i dedi"
"Ali maloprije si bila ovdje i otišla u dućan po namirnice"-čula se zbunjenost u njezinome glasu.
"Michelle, ja više nisam u Švedskoj"
"Ako si ti u Hrvatskoj, tko je onda bila ova djevojka koja izgleda ista kao ti?"-rekla je.
"Nisi ju valjda pozvala u kuću?"-ovo je bilo glupo pitanje, jer nije znala da to nisam ja. Samo sam čula tišinu sa druge strane linije.
"Michelle, ti i dečki ste u velikoj opasnosti. Morate se što prije vratiti u Englesku"-rekla sam zabrinuto.
"Kakvoj opasnosti? Što se događa? J..."-prekinula sam ju.
"Shelly smiri se. Reci dečkima da sam otputovala zbog Nialla i..."-kada sam njega spomenula, nešto mi je palo na pamet.
"Michelle. Gdje je Niall?"
"Nisam ga vidjela od sinoć"-kada je to rekla, glavom su mi prošle dvije misli.
1.Niall je otišao Oliviji. 2.Ta osoba koja izgleda kao ja ga je otela. Ali prije bi rekla da je otet.
"Morate ga pronaći što prije, jer..."-sada je ona mene prekinula.
"Evo ga upravo je ušao u kuću"-pao mi je kamen sa srca kada je to rekla.
"Michelle sada me dobro poslušaj. Ti i dečki se pod hitno morate vratiti u UK. Jesi li me razumjela?"-upitala sam.
"Jesam, ali mi nije jasno zašto?"
"Objasniti ću ti kada se vidimo"-rekla sam joj i obje smo poklopile u isto vrijeme.
Niall
Sjedio sam na krevetu kada je "Alex" otvorila vrata. Ustao sam, a ona je došla do mene.
"Tko si ti?"-upitao sam.
"Ja sam Aurora"-rekla je i nasmiješila mi se. Izgledala je isto kao Alex. Kako je to samo moguće? Bila je njezina dvojnica?
"Što želiš od mene?"-nastavio sam sa ispitivanjem.
"To će ti Harry ispričati, a sada me poslušaj"-pogledala me u oči. Harry? On zna ovu Auroru?Pokušala me hipnotizirati. Alex mi je pričala o tome.
"Sada ćeš otići kući i ponašati se kao da se nije dogodilo. Jesi li razumio?"-samo sam kimnuo i krenuo prema vratima. Tijekom vožnje sam razmišljao o ovome što se dogodilo. Alex je bila u pravu u vezi verbene. Parkirao sam auto ispred kuće i ušao unutra. Ugledao sam Michelle kako razgovara na mobitel u dnevnoj sobi. Pozdravio sam ju i krenuo prema Harryevoj sobi na katu. Čim sam prišao vratima Harry ih je otvorio.
"Tko je Aurora?"-odmah sam ga upitao, a on je ostao iznenađen mojim pitanjem.
Alexandra
Ostala sam ležati u krevetu i razmišljala o onome što je Shelly rekla. Što li je ta osoba napravila Niallu? Što ako je vampir i odluči ga pretvoriti? Iz razmišljanja me prekinulo otvaranje vrata. To je bio Damon.
"Izgledaš kao da si ugledala duha"-rekao je i sjeo na krevet pored mene.
"Nešto se još gore dogodilo"-rekla sam.
"Što se dogodilo?"-upitao me zbunjeno.
"Netko je bio u mojoj kući što izgleda isto kao ja"-kada sam to rekla, on je prošao rukom kroz kosu i uzdahnuo.
"Ti znaš što se događa. Zar ne?"-upitala sam ga i on se okrenuo prema meni.
"Ona je vampir star 600 godina u ti si njezina dvojnica"-ostala sam zbunjena nakon ovoga. Kakva dvojnica?
"Ali... Kako?"
"To i mene zanima jer Aurora nije imala potomke"-oboje smo šutjeli neko vrijeme, dok on nije prekinuo tišinu.
"Ona me pretvorila, a mogla bi i Nialla"-rekao je. Što ako već jeste? Ma neka se goni Niall.
"Nije me briga za njega. Neka se vrati onoj svojoj glupači"-rekla sam i ustala. Htjela sam izgledati kao da me je briga, ali nisam mogla ostati dugo ljuta na Nialla.
"Zašto te nisam slušala kada si mi rekao da ga se klonim?"-ovo je bilo više retoričko pitanje. Ali, što ako je stvarno govorio istinu da ga je Olivia poljubila? Ne znam u što da vjerujem.
"Nemoj plakati"-prišao mi je i digao glavu. Pogledala sam u njegove ledeno plave oči koje su me gledale sa brigom. Obrisala sam obraze ne znajući da plačem.
"Obuci se toplo. Idemo prošetati dok je još dan"-poljubio me u čelo i izašao iz sobe. Za pola sata smo bili vani i šetali oko dvorca nedaleko od nas. Pričao mi je kako je upoznao Auroru.
FLASHBACK Damon
Bila je 1801 godina i stajao sam na vrhu zvonika. Padala je kiša i grmjelo je. Htio sam se ubiti jer mi život više nije imao smisla. Moja jedina ljubav u životu me prevarila sa bratom. Ona mi je bila sve. Čuvao sam ju kao kap vode na dlanu, možda je i to bio problem. Pogledao sam prema podu i bacio se, ali nisam pao na beton, nego su me dočekale nečije ruke. Otvorio sam oči i ugledao nju. Izgledala je kao anđeo. Čokoladne oči, valovita smeđa kosa koja joj je padala preko lica i taj osmjeh. Čim sam joj ugledao osmjeh zaljubio sam se.
KRAJ FLASHBACKA
"Da me nije spasila, ne bi sada stajao ovdje"-rekao je. Krenuli smo kući kada je Damon jauknuo i pao na pod. Okrenula sam se i ugledala mu kolac u leđima...
.
.
.
.
.
.
Evo ga još jedan nastavak. Ispričavam se ako ima grešaka pišem nastavak a mobitelu. Nadam se da vam se sviđ nastavak,pa se čujemo do sljedećeg.
Uživajte
VOCÊ ESTÁ LENDO
Forever Young
VampiroNiall i Alexandra su najbolji prijatelji od malena ili oni tako misle. Obadvoje imaju osjećaje jedno za drugo. Što će se dogoditi kad se nadnaravni svijet uplete u njihovu vezu. Hoće li Niall i Alex ostati skupa do kraja? Saznajte u priči Forever Yo...