A ball from Hell

64 9 1
                                    

Previously on Forever Young:

Draga ledi Tomlinson,

Pozivam vas ovim putem da mi se pridružite na kraljevskom balu koji će se održati sutra navečer u dvorcu Salvatore. Bila bi mi čast da vas ponovno ugledam.

S poštovanjem, lord Salvatore.

P.S. Sačuvajte mi jedan ples. Alesandro.

„Dobro, može. Ali nemoj niti pomisliti da ćemo ostati duže od ponoći"-radosno sam kriknula i čvrsto ju zagrlila.

„Nemoj da se predomislim"

Part 79:

Večer poslije smo stajale ispred ulaza u dvorac. Lucy nam je sa svojom čarolijom stvorila prekrasne balske haljine, stvarno sam joj se divila jer ja mogu stvoriti samo cipele, ali bi većinom bile dvije lijeve.

„Hoćemo?"-upitala me i pogledala. Kimnula sam joj i duboko udahnula prije nego što osmo ušle unutra. Ovo mi je prvi bal ikada i nadam se da će ostati nezaboravan. Kada smo ušle unutra dvorana je bliještila od zlata. Svugdje su bili zlatni ukrasi, pa čak je i strop bio naslikan sa zlatom. Na sredini dvorane su plesali parovi valcer, pa barem je izgledalo kao valcer.

„Nisam očekivala da će ovo biti ovako predivno"-rekla sam Lucy i sišla sa stepenica.

„Zapamti, nemoj se udaljavati od mene"-prešla sam pogledom preko parova i ugledala poznate oceansko plave oči. Srce mi je prestalo kucati na sekundu. Prva pomisao mi je bila, kako je Niall uspio doći ovamo? Ali dobro sam znala da to nije bio on nego njegov predak. Okrenuo je glavu u mom smjeru i oči su nam se susrele.

Vrijeme je stalo i samo smo postojali on i ja. Zašto se ovako osjećam? Krenuo je u mom smjeru, ali se ispred mene stvorio Alesandro.

„Došli ste"-osmjehnuo mi se i uzeo me pod ruku.

„Ne događaju se balovi svaki dan"-rekla sam mu i uzvratila mu osmjeh. Pogledom sam tražila oceansko plave oči, ali ih nigdje nisam ugledala.

„Jeste li za možda za ples?"-upitao me na što sam kimnula i sramežljivo se osmjehnula. Odveo nas je na plesni podiji i glazba je započela svirati. Jednu svoju ruku je stavio u moju, a drugu je prebacio oko mojeg struka.

„Izgledate predivno večeras"-rekao je i zacrvenila sam se.

„Niste ni vi loši"

„Molim te, možeš mi se obraćati na ti"-okrenuo me i uhvatio me za struk. Privukao me k sebi i zagledao se u moje čokoladne oči.

„Htio bih ti pokazati dvorac, ako nije problem"-sjetila sam se Penelopinog prokletstva, ali nisam marila za to trenutno.

„Bilo bi mi drago"-povukao me za ruku prema stepenicama.

„Kallise"-zaustavio nas je Lucyn glas.

„Što je bilo?"-neće mi valjda sada pokvariti zabavu?

„Moramo krenuti, majka će se naljutiti na tebe"-kao što sam očekivala, odvući će me od njega.

„Majka može još pričekati, neću dugo ostati"-okrenula sam se natrag prema Alesandru i krenuli smo se penjati stepenicama.

„Ali Kallise... Ne, što to..."-začula sam Lucyn prigušeni krik i htjela se okrenuti, ali Alesandrova ruka me vodila prema gore ne dopuštajući mi da se okrenem.

*********************

Stajali smo ispred obiteljskog stabla Salvatore. Svakih 200 godina se rodio novi nasljednik loze, a kako izgleda Alesandro je poprilično star.

Forever YoungWhere stories live. Discover now