Najstrašniji trenutak u vezi udaljenosti je taj da ne znaš da li nekome nedostaješ ili te zaborave. Prošlo je nešto više od šest mjeseci kada sam zadnji put vidjela Nialla ili djecu. Nakon onoga dana kada sam susrela Princa Tame, oteo me i postala sam njegovom sluškinjom.
Svakim danom sve više gubim nadu da ću pobjeći odavde. Sve bi bilo jednostavnije da imam svoje moći, ali on mi je morao oduzeti i svaki tračak nade za bijegom. Sada sam samo obično ljudsko biće kao što sam bila prije mnogo godina i mogu reći da je gore nego što sam pamtila. Kako sam došla u ovakvu situaciju? Rado ću vam ispričati.
FLASHBACK
„Što radiš ovdje ako si Princ Tame? Zar ne bi trebao biti u svojem kraljevstvu i zapovijedati ljudima?"-mogla bih pobjeći od njega, ali mogao bi me s lakoćom uhvatiti. Možda me ostavi na miru, ali čisto sumnjam da je došao iz nadnaravnoga svijeta samo da me vidi.
„Samo sam u prolazu. Došao sam zapravo po nešto vrlo moćno"-nije mi se sviđao taj njegov mračni osmijeh na licu. Njegove tamne oči, skoro crne, su me promatrale i čekale moj odgovor. Moram priznati da je bio privlačan, ali nitko se ne može uspoređivati sa mojim Niallom.
„Ako si došao po Klausa, pogriješio si kontinent. On je trenutno u New Orleansu"-a sada me ostavi na miru, molim te.
„Nisam došao po njega, došao sam zbog tebe"-mislila sam da su se svi smirili i prihvatili činjenicu da sam Bennettin potomak, ali on ipak nije.
„A kako vama ja mogu pomoći?"-osmijeh na licu mu se samo raširio i prišao mi je korak bliže. Njegova blizina mi nije godila, htjela sam samo pronaći Nialla i vratiti se natrag kući.
„Tako da mi predaš svoje moći"
„Ti se šalite, zar ne?"-nadala sam se da se šali, ali njegov ozbiljan izraz lica mi govori nešto drugo.
„Izgledam li kao da se šalim? Želim tvoju i Penelopinu moć"-nisam znala da imam Penelopinu moć u sebi, ali očito da je on znao više o meni nego ja sama.
„Zašto ti treba moja Moć? Jači si i moćniji od mene, čemu tolika zainteresiranost?"-dosta dugo sam glumila ljubaznost, ako želi nešto od mene, to sigurno neće dobiti.
„Zapravo si ti najsnažnije i najmoćnije stvorenje na planeti i zato mi treba tvoja moć"-htjela sam mu se suprotstaviti, ali mi je prišao brže nego i jedan vampir i ubrizgao mi vjerujem vučju travu u sistem. Bila je toliko jaka da sam odmah pala u nesvijest.
KRAJ FLASHBACKA
Htio je moje moći i dobio ih je. Trebao me odbaciti kao zadnji ološ, ali nije. I poslije šest mjeseci mu nisam dosadila. Skoro svake noći je dovodio razne djevojke u dvorac, ali i to mu nije bilo dovoljno. Ja sam mu bila hodajuća vreća krvi i tretirao me kao da sam jedna od njegovih djevojki s kojima spava i dan poslije ih samo zaboravi. Sama sebi sam rekla da me neće slomiti, ali nedostaje mi tako malo da popustim.
FLASHBACK
Probudila sam se u mračnoj i hladnoj tamnici, prikovana okovima za zid kao da sam zadnji kriminalac. Visjela sam svega par centimetara iznad tla i bila sam slaba da se oslobodim.
„Uspavana ljepotica se probudila"-rekao je Caleb i ušao u tamnicu. Unutra je ušlo malo svjetla sa hodnika od baklji i ugledala sam krevet u kutu. Spustila sam glavu, jer ga nisam htjela gledati, bio je čudovište. Ubijao je ljude iz zabave i uopće mi nije bilo jasno kako je dospio na mjesto Princa. Prišao mi je i podignuo bradu tako da sam gledala u njegove smeđe oči.
„Ljepša si nego što sam mislio"-imao je neki šarmantni osmijeh na licu na kojega bi svaka djevojka pala, ali ne i ja.
„Ne diraj me"-istrgnula sam se iz njegove ruke i okrenula glavu u stranu. Suho se nasmijao i naslonio se na obližnji zid. Prekrižio je ruke na prsima i promatrao me kao da sam rijetka vrsta nekakve životinje.
„Moram ti priznati, živahnija si od Penelope. Ona je uvijek slijedila pravila dok ti..."-zastao je i odmahnuo glavom. Poznavao je Penelope? To bi trebalo značiti da je star barem tisuću godina.
„Pitam se gdje se nalazi tvoj dragi. Kako ono bijaše, Niall?"-trudila sam ne odavati nikakve emocije, ako vidi da reagiram na njegove provokacije, neće prestati.
„Možda ga je tvoja kćer, Nia, zarobila ili ono što je ostalo od nje"-zatvorila sam oči i duboko udahnula da se smirim.
„Pogodio sam živac, nisam li?"-ako nastavi pričati, polomiti ću ove lance i zagutiti ga njima.
„Ništa ne znaš o Niji"-proteklih par dana su bila teška, a on ih samo još više pogoršava. Pogledala sam ga sa ubojitim pogledom i osjetila kako mi se boja očiju mijenja. Po njegovom izrazu lica bi rekla da je bila crvena. Ostavio je temu o Niji i otvorio novu, meni još ne istraženu temu.
„Preda mnom stoji jedna od posljednjih Alphi na svijetu, u lancima, potpuno bespomoćna. Kakav je osjećaj kada znaš da ćeš uskoro sve izgubiti što si voljela? ''-naglo sam povukla lance i oni su puknuli i pala sam na pod. Umjesto da se dočekam na nogama, pala sam na koljena i podigla glavu da ga pogledam. Na sekundu sam mu ugledala strah u očima, ali mora da mi se učinilo zbog velike količine vučje trave u meni, jer sam mu opet na licu ugledala onaj drski osmijeh.
„Želiš se boriti? Hajde pokaži sve što imaš, biti ću posebno nježan jer si u krhkome stanju"-osjetila sam kako mi adrenalin kola žilama i ustala sam brzinom munje da ga udarim. Svaki moj udarac je uspješno blokirao i meni zadavao manje udarce prema trbuhu. Lagano ma zavrtio i odbacio na drugi kraj tamnice. Skoro sam pala na pod, ali me krevet spremno dočekao.
„Hajde, možeš ti to bolje od ovoga plesa. Osjećam se kao da se tučem sa djetetom, a ne sa Bennettinom nasljednicom"-skočila sam sa kreveta i udarila ga sa tolikom silinom da je odletio u kameni zid i on je napuknuo pod njegovom težinom. Napravila sam nekakvu malu vatrenu kuglu i bacila ju u njegovom smjeru. On ju je s lakoćom uhvatio i bacio natrag prema meni.
To nisam očekivala i umjesto da se izmaknem, ona me pogodila i pala sam na pod. Ne bih trebala imati takav učinaka na mene, ali sam krivila vučju travu za to. On se odmaknuo od napuklog zida i prišao mi.
„Gotovo je draga, izgubila si"-kleknuo je ispred mene i ubrizgao mi još jaču dozu vučje trave u organizam.
„Nemoj to raditi"-rekla sam kroz šapat.
„Š, š, š, sve će biti u redu. Samo se opusti"-naslonila sam glavu na njegovo rame i utonula u crninu.
KRAJ FLASHBACKA
Uzdahnula sam i krenula izaći iz prostorije kada je Caleb ušao unutra.
„Kamo si krenula draga? Nisi ovdje još gotova"-ustuknula sam jedan korak i pogledala preplašeno u njegove crne oči.
„Još uvijek mi se nisi naučila nakloniti? Moram te naučiti pristojnosti"-u sekundi se stvorio ispred mene i jednom rukom me primio oko struka, a drugom je odmaknuo kosu s mojeg vrata.
„Nemoj to činiti, molim te"
„Sada je kasno za ispriku"-rekao je i ugrizao me tako jako da sam mislila da će mi otkinuti vrat.
ESTÁS LEYENDO
Forever Young
VampirosNiall i Alexandra su najbolji prijatelji od malena ili oni tako misle. Obadvoje imaju osjećaje jedno za drugo. Što će se dogoditi kad se nadnaravni svijet uplete u njihovu vezu. Hoće li Niall i Alex ostati skupa do kraja? Saznajte u priči Forever Yo...