Damon
Vraćao sam se sa vrećicom krvi do Alex i Michelle kada smo ugledali širom otvorena vrata. Ušli smo unutra i zatekli razbacanu kuću.
"Alex, Michelle"-viknuo sam.
"Nema je"-Michelle je izašla od nekuda i rekla.
"Što se dogodilo?"
"Nicholas i Aurora su je oteli. Htjeli su mene uzeti, ali sam pobjegla.
Alexandra
Izašli smo van grada i odvezli su me u nekakvu napuštenu kuću usred ničega. Ušli smo unutra i Nicholas me odveo na prvi kat.
"Vjerovatno ćeš htjeti pobjeći, ali u krugu od 10 km nema ničega"-govorio je dok me odvezivao. Nasmiješio mi se i ostavio me samu u sobi.
Prišla sam prozoru i pored ceste ugledala tablicu na kojoj je pisalo Fallwell. Srećom sam imala mobitel u džepu kojeg mi nisu uzeli i poslala sam Damonu poruku gdje se nalazim. Odgovorio mi je da ostanem gdje jesam, da će ubrzo doći. Spremila sam mobitel natrag u džep prije nego što ga netko vidi. Hoće li ikada ovo završiti. Netko mi je odmaknuo kosu sa jedne strane vrata i stavio na drugu.
"Znaš da nitko neće doći po tebe"-bio je to Nicholas, tko bi drugi.
"Zašto si tako siguran da neće?"-okrenula sam se prema njemu.
"Zato što nitko ne zna gdje si"-nasmiješio mi se i pokazao svoje izdužene očnjake. Ja sam ih samo u hororu gledala. Sada će me ugristi i nitko ga neće moći spriječiti.
"Ovo neće previše boljeti"-kako da ne. Nisam mogla ništa napraviti, ako pokušam pobjeći, uloviti će me i možda mi napraviti nešto puno gore. Ostala sam mirno stajati na mjestu, možda mi se smiluje i ostavi me na miru.
"Nećeš ni pokušati pobjeći, to stvarno nisam očekivao od tebe"-rekao je i prislonio svoje usne na moj izloženi vrat. Zatvorila sam oči i čekala da bol dođe. Ugrizao me i nije ni toliko bolilo koliko sam očekivala. Čvrsto me držao za struk i držao na mjestu. Počelo mi se lagano vrtjeti u glavi kada je Aurora ušla u prostoriju.
"Netko je ovdje"-odvojio se od mojeg vrata i odmaknuo mi pobjegli pramen kose sa lica. Ovo će biti prvi i zadnji put da sam zahvalna Aurori. Povukao me za ruku i sišli smo stepenicama u prizemlje. Kada smo stigli dolje, vrata su bila širom otvorena i netko se vampirskom brzinom kretao kroz kuću. Barem tako mislim, jer mi se počelo još više vrtjeti u glavi.
"Pusti curu na miru. Ništa ti nije skrivila"-rekao je glas iza nas. Okrenuli smo se i ugledala sam Damona.
"Vidi, vidi tko je došao spasiti damu u nevolji"-rekao je Nicholas i jače me stisnuo za podlakticu. Zatvorila sam oči i napravila bolnu grimasu.
"To mi je dužnost s obzirom da si ju oteo"
"Znaš da ti ju neću predati, ako mi ne doneseš malu Michelle"-kako je Damon to mislio izvesti da obadvije budemo slobodne?
"Što ako ti ju dovedem?"-bacila sam oštar pogled prema njemu, ali me nije pogledao. Neće valjda to učiniti? Poznavajući njega učiniti će sve samo da dobije što želi.
"Onda ću ju pustiti"
"Ne možeš to učiniti Damone"- ubacila sam se. Nije ništa rekao, samo me gledao. Nicholasov stisak na mojoj podlaktici je popustio i to sam iskoristila i potrčala prema Damonu.
Na pola puta me obuzela bol kroz čitavo tijelo. Noge su me izdale i pala sam na pod i grčila se u bolovima. Damon mi je prišao i pokušavao me smiriti. U jednom trenutku je sve stalo i osjetila sam olakšanje.
"Zanimljivo"-promrljao je Nicholas. Damon se odmaknuo od mene, a ja sam se oslonila laktovima o pod tako da sam malo ustala. Do mene je došao Nicholas i čučnuo pored mene.
"Nisam bio siguran što je to bilo, ali sada znam"-zastao je pa nastavio-"On je zaljubljen u tebe"-pokazao je na Damona. Pogledala sam u njega, a on je gledao svugdje samo ne u mene.
"Imaš vremena do ponoći da mi dovedeš curu ili ću nju ubiti"-podigao me i privukao k sebi. Damon me pogledao i rekao jedno kratko oprosti. Potrčala sam prema njemu, ali je bilo kasno, otišao je. Okrenula sam se i ugledala Nicholasa odmah iza mene sa osmjehom koji je govorio 'ne piše ti se dobro'
"A sada..."-skinuo mi je ogrlicu u kojoj je bila verbena. Podigla sam ruku da ju uzmem, ali ju je on samo još više digao u zrak. Pogledao me u oči i zjenice su mu se lagano raširile.
"Jesi li ti zaljubljena u Damona..."-htio je to hipnozom saznati od mene.
"Ja..."
Michelle
Napeto sam čekala da se Damon pojavi. Hodala sam lijevo-desno po sobi. Harry i Niall su se sigurno već pitali kako mi se nije zavrtjelo u glavi. Niall je ustao i htio mi prići, ali ga je Harry zaustavio.
"Niall odmakni se od nje"-kako je Niall i ustao tako je i sjeo natrag na kauč. Zaustavila sam se nasred sobe, jer sam dobila nekakvu sliku u glavi. Isprva je bila mutna, ali je bila kasnije sve jasnija. Dečki su me zbunjeno gledali.
"Što je bilo?"-upitao me Niall.
"Damon me želi zamijeniti za Alexandrinu slobodu"-tupo sam gledala u jednu točku na podu.
"Kako znaš?"-upitao me Harry.
"Dobila sam sliku u glavi"-Harry me je gledao kao da nije vjerovao što je upravo čuo.
"To je moć koju svaki vampir dobiva kada je u pretvorbi, ali mislio sam da će se kod tebe kasnije pojaviti"-rekao je i ustao. Zagledao se u jednu čašu na stolu i ona mu je doletjela u ruku.
"Ja posjedujem telekinezu"-to je bila super moć, ali što sa Alex?
"Ne želim ići Nicholasu"-rekla sam tužno.
"Naći ćemo neko drugo rješenje"-došao je do mene.
"Ja... Ja ovo ne mogu"-potrčala sam prema vani i krenula prema starome dvorcu.
****************
Već odavno je pao mrak i bila sam izgubljena u šumi. Nemam pojma kako sam tu dospjela, ali znam da sam bila užasno gladna. Začula sam šuškanje lišća u daljini i ubrzo sam namirisala slatkast miris.
Pratila sam miris dok nisam ugledala mladića kako mu curi krv iz zapešća. Došla sam do njega i rekla mu-"Tako mi je žao"-mladić se zbunjeno osmijehnuo i upitao-"Zašto?"
Uzela sam mu ruku i popila mu malo krvi. Isprva je imalo okus po metalu, ali kako sam dalje pila imala je okus po medu.
Odmaknula sam se od njega i ugrizla ga za vrat. On je vrisnuo, a ja sam ga samo još više privukla k sebi da ne pobjegne. Htjela sam prestati, ali je želja za krvlju bila prevelika. Opirao se, ali kako mu je krv izlazila iz organizma, postajao je sve mirniji.
Pustila sam ga i pao je na pod, mrtav. Krv mi je curila niz bradu i osjećala sam se moćno. Ali taj trenutak me ubrzo prošao kada sam shvatila što sam napravila. Ubila sam čovjeka. To mi je bila prva pomisao u glavi.
Začula sam lomljenje grančica iza sebe i instiktivno sam se okrenula. Ugledala sam Alex kako me zaprepašteno gleda.
.
.
.
.
.
Evo ga ljudi novi nastavak je tu.
Znači Nicholas ima moći bola i zna kada je netko u nekoga zaljubljen, a Harry ima telekinezu.
Nadam se da vam se sviđa. Ostavite komenar/vote pa se čujemo do sljedećeg nastavka.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Forever Young
VampiroNiall i Alexandra su najbolji prijatelji od malena ili oni tako misle. Obadvoje imaju osjećaje jedno za drugo. Što će se dogoditi kad se nadnaravni svijet uplete u njihovu vezu. Hoće li Niall i Alex ostati skupa do kraja? Saznajte u priči Forever Yo...