Louis birthday part II

422 28 6
                                    

"Alexandra, vrati mi gaće"-počeo se ljutiti. Ja sam ovdje ta koja bi se trebala ljutiti, a ne on.

"Dobro vratiti ću ih, nisam ja kao ti"-možda je ovaj komentar bio malo previše. Kupali smo se još neko vrijeme, pa smo krenuli kući.

*******************

Otišla sam u svoju sobu, spustila stvari na pod i bacila se na krevet. Čim sam dotaknula jastuk sam zaspala. Probudila sam se oko 16 sati. Sišla sam u prizemlje, a tamo je bio samo Louis. Gledao je neki film, pa sam mu se pridružila.

"Hej sis"-pozdravio me.

"Ti ne spavaš kao ostali?"

"Ne, ja sam pun energije"-itekako je. Uvijek je bio hiperaktivno dijete.

"Opet gledaš taj glupi film"-obožavao je gledati horore, a posebno Petak 13.

"Uopće nije glup"-da kako da ne. Ustala sam i otišla u kuhinju da napravim nešto za jesti. Netko me zagrlio s leđa i poljubio u obraz. Niall.

"Dobro jutro spavalice"-nasmiješila sam mu se.

"Zapravo, probudilo me otvaranje frižidera"-preokrenula sam očima i poljubila ga. Uzvraćao mi je natrag poljupce i prislonio uza zid. Louis je bio u drugoj prostoriji i mogao bi nas vidjeti, ali ga to nije sprečavalo. Počeo me ljubiti po vratu i tada sam ga morala zaustaviti.

"Niall"-odmaknula sam se od njega. Nisam bila još spremna za taj korak, tek smo jedan dan zajedno.

"Oprosti"-odmaknuo se i on od mene. Sjeli smo na kauč i gledali onaj Louisov film. Kada je film završio ostali su sišli. Michelle me pozvala u kuhinju.

"Moram ti nešto važno reći"-igrala se nervozno sa prstima. 

"Reci, što je bilo?"-samo se nadam da nije smrtno bolesna.

"Nisam 100% sigurna, ali mislim da sam trudna"-pogledala me nesigurno.

"Pa to je super. A, kako si to saznala?"-i s time je povratila u koš za smeće. To je odgovor na moje pitanje.

"Mogu ti samo čestitati"-nasmiješila mi se i rekla da ne govorim nikome posebno ne Zaynu.

"Što ja to ne smijem saznati?"-pojavio se Zayn na kuhinjskim vratima.

"Da te volim najviše na svijetu"-uvijek je bila užasna u laganju.

"Ja vas ostavljam sada"-izašla sam iz kuhinje, ali sam ostala pored vrata i prisluškivala ih. Znam da to nije pristojno, ali znatiželja je bila jača od mene. Michelle se dovumila da li da mu kaže ili ne, ali mu je ipak rekla. Zayn se oduševio i poljubio ju. Sljedeće što je napravio je čak i mene iznenadilo. Kleknuo je i izvadio kutijicu sa dijamantnim prstenom. Rekla je odmah da, baš sam sretna za njih dvoje. Otišla sam u dnevnu sobu i sjela pored Nialla.

" Mislim da je vrijeme za tortu"-rekao je Louis.

"Idem ja po tortu"-rekla sam veselo što će doći torta.

"Ja mislim da to nije pametna ideja"-rekla je Michelle i otišla ona je po tortu. Zašto to ne bi bila dobra ideja? Dobro, možda su mi jedna ili dvije torte pobjegle iz ruke, ali to je bio nesretan slučaj. Kada se vratila, svi smo pjevali Louisu rođendansku pjesmu.

"Zaželi želju"-rekla sam mu. Zatvorio je oči i puhnuo u svijeće. Louis je zarezao tortu i meni i Niallu dao veći komad. Otvorili smo par boca pjenušca i slavili dugo u noć.

Bili smo svi osim Liama, Michelle i Danielle odveć pijani. Rekla sam društvu da je večeras bilo dosta za mene. Otišla sam na kat i Harry je krenuo za mnom. Bilo mi je tako zlo od svih onih silnih čaša pjenušca da sam potrčala u kupaonicu i ispustila dušu WC školjci. Harry mi je držao kosu. Kada sam se pridigla, pitao me da li sam dobro.

"Da, dobro sam, samo sam malo previše popila"-isprala sam okus bljuvotine sa vodom i obrisala usta. Kada sam htjela izaći on me povukao za ruku i htio poljubiti. Odgurnula sam ga od sebe i pukla mu šamar tako da mu je ostao otisak mojih 5 prstiju na obrazu.

"Što je tebi?"-odjurila sam u svoju sobu i zaključala se. Bacila sam se na krevet i uopće nisam htjela razmišljati što se dogodilo. Samo sam zatvorila oči i zaspala.

*****************

Probudila sam se sa glavoboljom. Popila sam tabletu koju sam sinoć ostavila na noćnom ormariću, obavila sam higijenu i sišla u prizemlje. Danas je Božić. Dobro da sam dečkima još prije tjedan dana kupila poklone. Nekada ih znaju dobiti u šestome mjesecu jer su stalno izvan države. Odmah sam se sjetila što se dogodilo sinoć, ali sam to potisnula negdje duboko u svojim mislima. Ne želim sada o tome razmišljati.

Čim sam sišla ugledala sam okićeni bor u kutu sobe. Okitili smo ga sinoć dok smo bili više-manje trijezni. Dani i Liam su već bili u kuhinji i pili svoju jutarnju kavu. Pa, više popodnevnu.

"Sretan Božić"-rekli su oboje u isti glas.

"Sretan Božić"-rekla sam im. Ostali su još spavali, pa mi je na pamet pala super ideja da ih idemo probuditi. Popeli smo se stepenicama i...

.

.

.

.

.

.

Evo ga još jedan nastavak.

Oprostite što ste dugo čekali, nisam imala vremena za pisanje.

Harry je poljubio Alex. Što mislite što će se dogoditi u sljedećem nastavku?

Uživajte!

Forever YoungWhere stories live. Discover now