„Nia, ostavi nas same na kratko"-rekla sam joj i otišla je bez prigovora.
„Kada si mi mislila reći da Alexis nije moj sin?"-kada je to saznao? Ili bolje rečeno kako.
„Vrlo dobro znaš da sam Penelopina nasljednica i što se dogodilo sa njezinom djecom"-pročitala sam sve njezine dnevnike, osim jednoga. Onaj s kojim je pokopana, gdje se nalazi informacija o prstenima.
„I vjerujem da je James isto ovako reagirao"-nije bio presretan kada je saznao, ali nije ovako reagirao kao Niall, da isključi emocije.
„A, kako ti znaš kako je reagirao i što je napravio"-dok sam trepnula već se našao ispred mene. Bila sam slaba do održim mentalni štit. Bila sam slaba za bilo što.
„Da piješ ljudsku krv, ne bi bila ovako slaba"-kružio je oko mene kao što predator kruži oko svojega plijena prije nego što ga ubije.
„Ne želim piti ljudsku krv, životinjska mi je sasvim dobra"-ako počnem piti ljudsku krv, mogla bi ozlijediti nekoga, još gore-ubiti.
„Zato postoji opcija da isključiš osjećaje i nećeš misliti da li si nekoga povrijedila ili ne"-uzeo mi je lice u svoje ruke i pogledao me u oči. Jednom plave oči pune života su postale prazne i hladne, nije više bilo one ljubavi koju je imao prema meni.
„Ne želim postati kao ti"-odmaknula sam njegove ruke od svojega lica.
„Neće te ubiti ako samo probaš"-nisam imala više snage za ovu raspravu o mojoj prehrani. Okrenula sam se i htjela otići, ali Nicholas bio iza mene sa vrećicom krvlju.
„Ne"-odmahnula sam glavom i napravila korak u natrag.
„Mislim da nemaš izbora, draga"-otvorio je vrećicu i oči su mi automatski promijenile boju. Miris je bio tako opojan, ali neću odustati sada nakon ovoliko godina bez krvi. Koliko god sam bila gladna, odmaknula sam glavu u stranu i zatvorila oči.
„Fascinantno, rijetko viđam vampira koji odbija piti ljudsku krv. Ali, to ćemo uskoro promijeniti"-od jednom je došla djevojka niz hodnik sa krvavim vratom. Njezina krv je mirisala još slasnije nego vrećica.
„Mama, ne radi to"-začula sam Niu i ugledala kako je Niall drži za ruke da mi ne prilazi.
„Nia, ne razumiješ kakav je to osjećaj. Samo ću probati, samo..."-prišla sam djevojci i zarila zube u njezin vrat. Svijet oko mene kao da je stao, samo je postojala krv ove nesretne djevojke. Njezino mrtvo tijelo je palo na pod i pogledala sam sve prisutne u prostoriji. Nicholas i Niall su imali ogromne osmjehe, a Nia je bila zaprepaštena.
„Taj osjećaj koji je trenutno prisutan u tebi se zove moć. Nitko i ništa ti ne može stati na put. Ti si jedno od najmoćnijih stvorenja na planeti"-govorio je Nicholas. Ovaj osjećaj će brzo zamijeniti osjećaj grižnje savjesti, ali nikada nije došao.
„Što ste joj učinili?"-Nia nije bila presretna sa njihovom odlukom da pijem ljudsku krv i ubijam ljude.
„Ono što sam prije mnogo godina trebao učiniti. Dijelom je vampir, neka se ponaša onda kao jedan"-rekao je Niall. U tren oka sam se stvorila ispred Nicholasa i slomila mu vrat. Nia me gledala zaprepašteno sa strahom u očima.
„Neću te ozlijediti, ali bi mogla tvog oca"-okrenula sam se prema njemu.
„Što sam ja učinio? Ti si ta koja me je prevarila"-neće mene kriviti za to. Klaus i Amara su krivi.
„Koliko ti puta moram reći da nisam kriva"-prišla sam mu korak bliže.
„A, koliko ti puta ja moram reći da me nije briga"-napravio je i on korak u naprijed. Bili smo svega par centimetara udaljeni jedno od drugoga.
„Nia, pronađi svog brata"-rekla sam joj ne okrećući se od Nialla.
„Ali..."-prekinula sam ju.
„Nema ali. Požuri se"-potrčala je uza stube u potrazi za kartom da može napraviti čini lociranja.
„Koji je pravi razlog tvojeg dolaska? Osveta? Želiš me ubiti? Samo naprijed"-nije me bilo strah smrti. Ako me ubije, duh će mi otići na drugu stranu, a to znači da će me netko moći opet vratiti među žive.
„Ne, smrt bi bila preblaga kazna za ono što si učinila"-htio mi je ubrizgati verbenu, ali sam ga zaustavila na vrijeme primivši mu ruku par centimetara od mojeg vrata.
„Ne danas Horan"-ugrizla sam ga za ruku i on je pustio iglu koja je pala na pod. Dok je trepnuo slomila sam mu vrat i pao je na pod.
„Nia, požuri se"-zaderala sam se da me čuje. Bila je vještica početnica i nije bila previše spretna u čarolijama.
„Daj mi samo još malo vremena"-rekla je iz neke sobe. Uzdahnula sam i okrenula se. Dočekalo me neugodno iznenađenje. Klaus je stajao par metara iza mene sa smiješkom na licu.
„Sredila si mog brata i malog Horana, što znači da si morala konzumirati ljudsku krv"-htjela sam otići po Niu, ali mi nije dopustio.
„Nećeš mi tako lako pobjeći ovaj put, imam velike planove za tebe"-ne želim ići nigdje s njime, sve o čemu trenutno mogu razmišljati je krv. A poznajući njega, napraviti će od mene čudovište.
„Nigdje ne idem s tobom. Nia"-opet sam se zaderala i ona se pojavila na vrhu stepenica.
„Pronašla sam..."-počela je govoriti, ali je zastala kada je ugledala Klausa.
„Mislim da se nikada nismo službeno upoznali. Ja sam Niklaus Mikaelson"-rekao je Niji.
„A mene nije briga i ostavi moji mamu na miru"-zamahnula je rukom i Klaus je odletio na drugu stranu sobe.
„Alexis je nedaleko odavde. Uzmi tatu i idemo"-govorila je dok je silazila niz stepenice. Htjela sam uzeti Nialla, ali se oko mene stvorila vatra, a Nia se srušila na pod u nesvijest.
„Ne, Nia! Što si joj napravio?"-htjela sam joj prići, ali vatra nije dopuštala da se pomaknem.
„Kao što rekoh, imam velike planove za tebe"-prišao mi je i slomio mi vrat. Utonula sam u crnilo isto kao Niall i Nicholas.
.
.
.
Evo novoga nastavka. Bila sam dobre volje i odlučila vam dati još jedan nastavak. Što mislite da će Klaus napraviti sa Alexandrom? Biti će nešto gadno, nešto što će te saznati u sljedećem nastavku. Nadam se da vam se svidio. Ostavite vote/komentar i čujemo se drugi put.
BINABASA MO ANG
Forever Young
VampireNiall i Alexandra su najbolji prijatelji od malena ili oni tako misle. Obadvoje imaju osjećaje jedno za drugo. Što će se dogoditi kad se nadnaravni svijet uplete u njihovu vezu. Hoće li Niall i Alex ostati skupa do kraja? Saznajte u priči Forever Yo...