Otišla sam do Michelle jer joj je Nina napravila prsten i da općenito provjerim kako je. Uči se da pije životinjsku krv, ali je ubrzo odustala i pije krv iz vrećice.
"Znaš, tako je čudno biti vampir. U jednom trenutku mi se plače, a u drugom smije"-pričala mi je.
"To je sve proces preobrazbe u vampira. Sve ti je pojačano"-učila sam ju stvarima koje sam jedva ja znala, ali sam znala neke osnove. Rekla mi je da je vidovita, što može biti korisno.
"Idem napraviti nešto za jesti"-otišla sam u kuhinju i odlučila napraviti pizzu. Dok sam sjeckala povrće, slučajno sam se porezala po prstu. Prosikta sam i uzela najbližu krpu da zaustavim krvarenje.
Ovo je bilo jako loše, jer imam novorođenog vampira u kući. Kad mi o vuku, Michelle je došla do mene vampirskom brzinom i imala je vene ispod očiju. Uzela sam nož i napravila što veći razmak između mene i nje.
Ona mi se se više i više približavala i zabila sam joj nož u trbuh. Potrčala sam prema ulaznim vratima i otvorila ih, samo da bi ih ona sekundu kasnije zatvorila.
"Michelle, smiri se. Diši duboko"-ovo je bio samo tupi pokušaj, kao da sam pričala sa zidom, jer se samo koncentrirala na moju krv. Nisam se ni snašla, a ona me već ugrizla za zapešće. Vrisnula sam, ali tko me mogao čuti? Odvojila se od moje ruke i ugrizla me za vrat.
Bolilo je ko sami vrag, nije se ni trudila biti pažljiva. Osjetila sam naglu vrtoglavicu i počele su mi plesati sjene pred očima. U sljedećem trenutku sam se prnašla na podu, a Shelly je odletjela u suprotni zid. Netko ju je odgurnuo od mene.
Ta osoba je stavila svoje krvavo zapešće na moja usta. Krv je imala odvratni okus metala, ali je također imala malo slatkast okus. Odvojio je ruku od mojih usta i pogledala sam svog spasitelja. Bio je to Damon. Michelle je vjerovatno otišla vani, a mene je Damon odnio u dnevni boravak.
"Jesi li dobro?"-upitao me nakon što sam došla malo k sebi.
"Dobro sam"
"Sada više ne piješ verbenu"-nasmiješio se što je i mene natjeralo na lagani osmijeh.
"Odi kući, Niall te čeka. Ja ću ostati s njom ovdje"-poslušala sam ga i uputila se prema svojoj kući. Kako mi je Michelle to mogla napraviti? Ali u ovom slučaju nije bilo bitno jesam li joj mama, prijateljica ili neki slučajni prolaznik. Vampir će barem jednom u svome životu ubiti nekoga. Iz mojih misli me je trgnuo mobitel. Uzela sam ga i ugledala nepoznati broj. Javila sam se.
"Ako si pobjegla Nicholasu, ne znači da ćeš i meni ljubavi"-rekao je muški glas sa druge strane slušalice.
"Klaus"-rekla sam sa dozom mržnje u glasu.
"Iznenađenje. Znam da je ljupka Michelle negdje u blizini i zato ti savjetujem da ju dovedeš k meni"-nije valjda bio ozbiljan? Zašto ju svi žele?
"Što ako neću?"
"Onda će tvoj braco nastradati"
"Alex"-začula sam njegov glas sa druge strane slušalice.
"Ostavi ga na miru"-zarežala sam na njega.
"Ako mi dovedeš curu, onda ću ga pustiti"-rekao je i poklopio mi. Prošla sam rukom kroz kosu i zapitala se što da učinim. Ubrzo mi je došla poruka na mobitel da sa Michelle do sutra navečer dođem u Švicarsku ili će Louis nastradati. Morala sam nešto ubrzo smisliti do sutra. Došla sam kući i pridružila se Niallu na kauču koji je gledao neku svoju seriju.
"Zabrinuta si"-rekao je.
"Ma, nije ništa oko čega bi se trebao brinuti"-moju nervozu je čak i on primjetio.
"Čuo sam što se dogodilo sa Michelle"-sada će početi svađa.
"A to, ništa strašno"-odmahnula sam rukom.
"Ništa strašno?! Mogla te ubiti da nije bilo Damona"-povisio je ton glasa.
"Da, ali nije"-i ja sam ga povisila.
"Ali, što bi se dogodilo da jeste?"-nekada je stvarno bio pesimističan bez razloga.
"Da me ubila, sada ne bi bila ovdje"-zaderala sam se na njega i otišla u svoju sobu. Zalupila sam vratima što sam jače mogla i bacila se na krevet potrbuške. Iznervirano sam uzdahnula. Razumijem da se brine, ali ne treba se brinuti oko takvih stvari. Imam više iskustva u vezi vampira da znam što mi se moglo dogoditi. Netko je pokucao na vrata.
"Alex?"-bio je to Niall.
"Mogu li ući?"-zašto? Da se još više na mene izdere?
"Briga me"-zapravo me i nije bila briga. Mrzila sam kada smo se svađali i najradije bi ga zagrlila i tako ostala. Sjeo je na krevet pored mene.
"Nisam trebao onako reagirati, ali moraš shvatiti da sam bio zabrinut"-podigla sam se u sjedeći položaj.
"Možeš li mi oprostiti?"-samo sam ga zagrlila. Nisam nikada mogla ostati dovoljno dugo ljuta na njega.
"Opraštam ti"-šapnula sam mu u uho.
"A sada kada su svi problemi riješeni idemo jesti"-samo sam preokrenula očima na njegovu izjavu. Netko je pozvonio na vrata i otišla sam pogledati tko je to bio. Bila je to Michelle.
"Došla sam ti se ispričati za ono maloprije"-rekla je sa pognutom glavom.
"U redu je"-stvarno i jeste.
"Ako ti se mogu nekako iskupiti, samo reci"-zapravo da, mogla je, ali neću dopustiti da joj Klaus nešto učini. Ispričati ću joj što se dogodilo, možda smislimo neki plan. Pogledala sam prema unatrag da vidim je li Niall u blizini i izašla van.
"Louis je..."-pogledala me kao da zna o čemu pričam.
"Klaus ga je oteo i želi mene, zar ne?"-kako je samo znala? Da, njezine moći.
"Ne želim da ideš k njemu"
"Neće prestati dok ne dobiju ono što žele, a to sam ja"-spustila je glavu prema podu. Ona je stvarno spremna učiniti takvo nešto za mene? Da je situacija obrnuta i ja bi isto učinila za nju.
"Možda postoji neki drugi način, možda..."-prekinula me.
"Ne postoji. Spakiraj stvari i idemo večeras"-rekla je i otišla. Ušla sam u kuću i otišla prema kuhinji. Sjela sam na barsku stolicu i razmišljala o onome što je Shelly rekla.
"Tko je bio?"-upitao me je Niall punim ustima.
"Michelle. Želi da idemo skupa u Švicarsku na par dana"-mrzila sam ga lagati, ali ovo je bila samo djelomična laž.
"Idem i ja sa tobom"
"Rado bi to voljela, ali je Shelly već naručila dvije karte"-ustala sam i sjela mu u krilo. Obavila sam ruke oko njegovog vrata i zaplela prste u njegovu plavu kosu. Imao je tužni izraz lica, pa sam ga pokušala nekako oraspoložiti.
"To je samo na par dana. Izdržati ćeš bez mene 3 dana"-poljubila sam ga.
"Neću moći"-poljubio je i on mene. To će biti više nego tri dana. Klaus mi neće samo tako dopustiti da se vratim natrag.
"Ma sigurna sam da možeš"-ovaj razgovor se pretvorio u ljubljenje. Obavila sam noge oko njegovog struka, a on je ustao i prislonio me uza zid.
"Ako te neću vidjeti na par dana, onda ću te uzeti večeras"-šapnuo mi je i unio nas u moju sobu. Bacio me na krevet i legao na mene.
YOU ARE READING
Forever Young
VampireNiall i Alexandra su najbolji prijatelji od malena ili oni tako misle. Obadvoje imaju osjećaje jedno za drugo. Što će se dogoditi kad se nadnaravni svijet uplete u njihovu vezu. Hoće li Niall i Alex ostati skupa do kraja? Saznajte u priči Forever Yo...