A little bit of fun

234 18 2
                                    

/Samo da vas upozorim ovaj nastavak je pervezan, pa tko ne voli čitati takve stvari neka ih preskoči/

Sjedili smo tako neko vrijeme i pričali o starim vremenima. Niall mi je ispričao o Harryevoj povijesti. Zaštititi će me od Aurore i saznati što hoće od mene. Također mi se ispričao što me htio poljubiti, mislio je da sam ja ona. Koliko je popio i ja bi to mislila. Harry se ispričao, jer ga je njegov prijatelj zvao, a baka i deda su otišli u šetnju. Ušla sam u svoju sobu i legla na krevet, a Niall na mene.

"Ne znaš koliko si mi nedostajala"-šapnuo mi je na uho i počeo ljubiti vrat.

"Niall, mogu se vratiti svakog trenutka i..."-nisam uspjela završiti rečenicu, jer mi je gricnuo uho.

"Nešto si rekla?"-odvojio se od mog vrata i pogledao me sa svojim kristalno plavim očima. Samo sam ga gledala, jer su mi riječi ostale u grlu.

"I mislio sam tako"-rekao je i nastavio mi ljubiti vrat. Zavukao je ruku u moju majicu i otkopčao grudnjak. Skinula sam mu majicu i prošla rukom po njegovim pločicama. Ubrzo su nam stvari završile na podu i bili smo samo u gaćama. Okrenula sam nas tako da sam ja sada na njemu ležala. Ljubila sam ga po vratu i ostavljala ljubavne ugrize.

"Tako znači"-govorio je dok je spuštao ruke do moje stražnjice. Krenuo mi je skinuti gaćice, ali...

"A-a"-rekla sam i odmaknula ruke od te pozicije i nasmijala se.

"Ali..."-samo sam odmahnula glavom, a on me poprijeko pogledao. Uskoro sam završila ispod njega. Zarobio mi je ruke pored moje glave. Nisam ih mogla pomaknuti, a on je to iskoristio da nam skine ostale dijelove odjeće koji su ostali na nama. Gricnuo mi je uho i rekao-"Sada si samo moja"

Neće moći tako lako, želim ga naljutiti i znam kako. Njegove ruke oko mojih su popustile i to sam iskoristila da ih izvučem. Opet sam nas okrenula tako da sam ja na njemu ležala. Ljubila sam mu vrat i išla niže prema njegovim grudima. On je zatvorio oči i naslonio se na jastuk. Mogla sam mu osjetiti erekciju na butini i znala ako ovo sada napravim, znam da sam nabrljala.

Iskoristila sam njegov trenutak slabosti i zbrisala iz sobe uzevši plahtu sa sobom. Ušla sam u kupaonicu i zaključala se. Ako ćemo se igrati, igrati ćemo se po mojim pravilima. Ubrzo je i Niall došao do vrata kupaonice.

"Alex, ljubavi, otvori vrata"-rekao je umiljatim glasom. Ako ih sada otvorim, dočekati će me jedan jako ljutiti Niall.

"Nema šanse"-doviknula sam mu.

"Moraš jednom izaći iz te proklete kupaonice"-rekao je i odmaknuo se od vrata. I to će biti uskoro, jer mi se trbuh upravo oglasio da je gladan. Polagano sam otključala vrata, pa makar sam znala da je to loša ideja. Pogledala sam okolo da se uvjerim da ga nema negdje u blizini i izašla iz kupaonice. Netko je zatvorio vrata iza mene. Okrenula sam se i ugledala Nialla sa vragolastim osmjehom na licu.

"Sada mi nećeš pobjeći"-prislonio me na vrata i počeo ljubiti tolikom silinom da mi se zavrtjelo u glavi. Omotala sam noge oko njegovog struka i on nas je doveo do moje sobe. Skinuo je plahtu sa golog tijela i bacio na krevet. Legao je na mene i ljubio mi vrat.

"Znaš bilo je ne pristojno onako pobjeći od mene, pa sam te mislio kazniti jer si bila zločesta cura"-rekao je i nasmijao mi se podlo. Krenula sam ga zaustaviti, ali mi je opet zarobio ruke pored glave.

"Obećavam ti da neće previše boljeti"-govorio je dok mi je ljubio obraze i pogledao me u oči. Nadam se da neće. Ugurao ga je tako brzo u mene da nisam ni uspjela vrisnuti kako treba. Samo sam zatvorila oči i prepustila mu se. Počeo se kretati u meni i bol je nestala, osjetila sam samo užitak. Zabijao se u mene takvom brzinom da nisam znala ni kako se zovem.

Kada se zabio zadnji put u mene, strovalio se pored mene sav zadihan i znojan kao ja. Zagrlio me oko struka i rekao-"Znaš da mi je ovo nedostajalo"

"I meni isto"-rekla sam mu i poljubio me u tjeme. Htjela sam ovako ležati pored njega, ali baka i deda nas ne smiju uhvatiti na mjestu zločina.

"Moramo se obući, baka i deda će se vratiti uskoro"-rekla sam i ustala, ali me povukao natrag u krevet.

"Ne želim još ustati"-rekao je i pogledao me sa svojim predivnim plavim očima.

"Nemoj me tako gledati"-gledala sam svugdje samo ne u njegove oči. Uvijek popustim kada me tako gleda.

"Odoh se otuširati, a ti kako hoćeš"-ustala sam i ogrnula se plahtom oko tijela. Vidio me golu, ali me još uvijek sramota.

"Idem sa tobom"-govorio je dok je ustajao.

"Niall. Pod tušem. Stvarno?"

"To si prije voljela"-rekao je i pomilovao me po obrazu.

"Tada sam imala 17 godina i nije bila dobra ideja"

"Ali ti se svidjelo"-osmjehnuo se malo.

"Ugh... Ajde dobro. Ali ti je ovo zadnji put"-zaprijetila sam mu.

"Obećavam"-rekao je i pošli smo prema kupaonici.

Forever YoungWhere stories live. Discover now