Uzvratio mi je osmijeh i htio me poljubiti, ali nam je netko pokucao na vrata.
"Alex, jesi li unutra?"-bio je to Liam. Stavila sam Niallu ruku na usta da šuti.
"Da, tu sam. Trebaš li nešto?"-upitala sam ga.
"Michelle te treba"-došla je malo razumu.
"Evo, sada ću izaći"-odahnula sam kada se odmaknuo od vrata.
"Nadoknaditi ćeš mi ovo"-šapnuo mi je u uho.
"Naravno da hoću pahuljice moja"-odmah sam požalila da sam to rekla.
"Pahuljice?"-rekao je iznenađeno.
"Nisam to nikada rekla"-pravila sam se glupa.
"Jesi pahuljice moja"-nasmijao se slatko. Navukla sam hlače, otključala vrata i izašla. Ali Niall ne bi bio Niall da mu ruka "slučajno" ne poleti prema mojoj stražnjici. Okrenula sam se prema njemu i pogledala ga mojim ljutim pogledom. Samo je digao ruke u zrak u fazonu Nisam Bio Ja. Preokrenula sam očima i krenula ka Michellinoj sobi. Kada sam ušla u sobu, ona je sjedila na svom krevetu.
"Tražila si me?"-upitala sam sa vrata.
"Da. Možeš li mi učiniti uslugu?"-mislila sam da je ljuta na mene.
"Naravno, reci što trebaš"-htjela je nešto reći, ali je zastala na kratko.
"Znaš da sam ti pričala da Klaus nešto želi od mene"-kimnula sam glavom i čekala da nastavi dalje.
"Htjela bih da ostaneš sa mnom, da me opet ne uhvati i otme me"-nije kao da bi nešto mogla napraviti ako se on pojavi. Ipak je on vampir star 500 godina. Malo sam razmišljala što da joj kažem, pa sam započela.
"Jesi li rekla Zaynu bilo što o ovome?"-sjela sam na stolicu pokraj njezinog kreveta i pogledala ju u oči.
"Nisam ovo nikome spominjala osim tebi"-i bolje da nije.
"Dobro, neka i ostane tako. Što manje znaju to i bolje"-nije bila pametna ideja da išta spominjemo dečkima u vezi ovoga. Samo ćemo ih dovesti u opasnost. Nije mi imala više što za reći, pa sam izašla iz sobe i ostavila ju da se odmara. Sjela sam na stolicu pored Nialla i naslonila glavu na njegovo rame.
"Nešto se dogodilo pahuljice?"-upitao me.
"Ma nije ništa. Shelly samo hoće da joj netko pravi društvo"-tek sam sada shvatila kako me nazvao.
"Ne zovi me tako"-stvarno trebam paziti što govorim nekada.
"Ne želim zato što si ti moja pahuljica"-rekao je i poljubio me u čelo. Razmišljala sam malo o onome što je Michelle rekla i onda mi je palo na pamet. Verbena. Vampir ti ne mogu ući u glavu ako ju redovno konzumiraš. Nabavit ćemo ju kada Shelly izađe iz bolnice. I s tim mislila sam zaspala.
Probudila sam se u Niallovom zagrljaju i bolovima u tijelu. Pogledala sam prema Niallu koji je još uvijek spavao. Izgledao je kako anđeo, doduše uvijek je i izgledao kako jedan. Polako sam ustala iz njegovog toplog zagrljaja da ga ne probudim. Ustala sam i protegnula se. Drugi put ću ponijeti deku i jastuk. Krenula sam ka Shellinoj sobi, ali me doktor zaustavio izašavši iz njezine sobe.
"Baš sam krenuo napisati gospođici otpusno pismo"-rekao je.
"Znači da može odmah kući?"-upitala sam ga.
"Da, samo se ne smije puno naprezati i sve će biti uredu sa njom i bebom"-rekao je i otišao niz hodnik u drugu sobu. Ušla sam u njezinu sobu, a ona je već bila spremna za polazak.
"Baš sam htjela izaći"-uzela je torbu sa stolice. Na pamet mi je palo da je povela Maxa sa sobom, ali ga nigdje ne vidim ovdje. Vjerovatno ga je netko od dečkiju odveo kući.
"Razmišljala sam o onome što si rekla sinoć i bilo bi dobro da nabavimo verbenu"-rekla sam u jednom dahu.
"Ali gdje ćemo ju pronaći. Nisam baš sigurna da ju ima ovdje u gradu"-vjerovatno je i bila u pravu.
"Čula sam da nedaleko od grada ima plantaža cvijeća. Možda imaju tamo verbenu"-pa trebali bi imati. Kimnula je glavom i izašle smo iz sobe.
.
.
.
.
.
.
.
Evo ga još jedan nastavak je ovdje. Oprostite što ste ovako dugo čekali,ali nisam stigla.
Sljedećih par nastavaka neće biti "akcije",neka budu malo sterni dok mogu.
Stisnite zvjezdicu ako vam se sviđa i ostavite komentar. Uživajte.
YOU ARE READING
Forever Young
VampireNiall i Alexandra su najbolji prijatelji od malena ili oni tako misle. Obadvoje imaju osjećaje jedno za drugo. Što će se dogoditi kad se nadnaravni svijet uplete u njihovu vezu. Hoće li Niall i Alex ostati skupa do kraja? Saznajte u priči Forever Yo...