Previously on Forever Young:
„Ti! Ti si kriv za sve. Ubio si Penelope, Williama i Anthonya. Zbog tebe sam i ja mogla završiti mrtva"-derala sam se na njega.
„Nemoj biti smiješna, mali William se izvukao živ"-imao je zli osmjeh na licu. Podigla sam ruke i oluja se digla iznad nas.
„Hajde, pokaži mi što sve možeš"-grom je proparao nebo i pogodio tlo pored Klausa. Ubio je Penelope i moga sina, ali ću se ja pobrinuti da pati isto kao i ja.
Part 82:
On je većinom zadobivao udarce sve dok nisam začula Nijin krik. Okrenula sam se prema njoj i ugledala ju na podu sa slomljenim vratom.
„Ne!"-zavrištala sam iz sveg glasa i htjela joj prići, ali me Klaus zaustavio primivši me za ruke.
„Ne, pusti me"-par metara od nas je stajao Nicholas sa smiješkom na licu.
„Ako bi bio od pomoći brate"-rekao je Klaus i Nicholas se stvorio ispred mene dok sam trepnula i oduzeo mi posljednje atome snage.
****************
Probudila sam se u tamnoj prostoriji. Trepnula sam par puta i razaznala tamnicu.
„Napokon"-rekao je glas pored mene. Podigla sam pogled i susrela se sa oceansko plavim očima.
„Niall"-rekla sam tiho. Ustao je i počeo mi prilaziti. Mislila sam da će me ubiti, ali nije.
„Razmišljao sam..."-započeo je i zastao tražeći koje će riječi izabrati.
„Ako je istina da je Penelope prokleta i mora izabrati između tri nasljednika, onda si dobro izabrala"-još uvijek je bio bez emocija u to sam sigurna.
„Nedostajao si mi"-dvanaest godina je dug period, ali njemu je to bilo svega par dana, ako i toliko.
„Mogu zamisliti, ali prvo moramo odavde izići živi"-odmaknuo e od mene i prišao rešetkama. Stavio je ruke na rešetke i iskoristio svoje vatrene moći.
„Niall... Nia je mrtva"-polako sam ustala i prišla mu. Umrla je ispred mene i nisam ništa poduzela u vezi toga.
„Nije mrtva. Dao sam joj svoje krvi jer je Michelle predvidjela da će umrijeti"-nije mrtva? Ali onda... Onda će postati vampir. Povijest se opet ponavlja. Kada je Penelope rodila blizance, ženski potomak je umro, tj. pretvore je u vampira. Okrenuo se prema meni i ugledao zabrinuti pogled u mojim očima.
„Preživjet će ona to, jaka je. Kao svoja majka"-rekao je i vratio se natrag rešetkama. Uspio ih je savinuti toliko da možemo obadvoje proći.
„Žao mi je zbog svega Niall, kroz što si sve morao prolazit"-vjerujem da mu e bilo teško, svima je bilo i ostavilo je trag na svima nama.
„Ne mora ti biti"-ali sam se osjećala krivom za sve što se dogodilo. Odjednom sam počela iskašljavati krv i teško disati.
„Alex?"-Niall se prema meni okrenuo i na trenutak sam mu u očima ugledala zabrinutost, ali je to brzo zamaskirao svojim prijašnjim stavom. Pala sam na koljena, ali me Niall uzeo u naručje.
„Nemoj umrijeti"-bile su to njegove zadnje riječi što sam čula prije nego što me tama obuzela.
Niall P.O.V.
Nešto se u meni prelomilo kada sam ju ugledao tako nemoćnu. Osjećao sam se kao da ju trebam zaštititi. Opet sam osjećao bol, ljutnju, ljubomoru i ono najvažnije, ljubav. Trebao sam ju zaštititi i znao sam kako.
Alexandra P.O.V.
Digla sam se u sjedeći položaj i opet se pronašla u tamnici. Nialla nigdje nije bilo na vidiku, zapravo nikoga nije bilo i vrata tamnice su bila širom otvorena. Ustala sam, ali sam pala natrag na krevet.
„Mama?"-začula sam Nijin prestrašeni glas.
„Tu sam dušo"-opet sam ustala i pridržala se uza zid. Prišla sam otvorenim vratima i ugledala Niu na podu sa skvrčenim nogama kako plače.
„Što ti je bilo?"-kleknula sam pored nje i sklonila joj ruke sa lica.
„Ja sam kriva za sve"-obrisala sam joj suze sa lica, ali su nove samo padale.
„Nisi ti ni zašto kriva. Ako je netko kriv, onda sam to ja"-da nisam spavala sa Klausom ovo se nikada ne bi ni dogodilo. Ali ipak, ja sam Bennettica i tu ništa ne mogu napraviti.
„Zapamti da te volim i što god se danas dogodilo, drži se za moje riječi"-poljubila sam ju u čelo, a ona je šmrcnula.
„Kako krasan obiteljski trenutak, šteta što ću ga morati uništiti"-odvojila sam se od Nie i okrenula se prema izvoru glasa.
„Damien, kako neugodno iznenađenje"-rekla sam sarkastično na što se on osmjehnuo.
„Vjerujem da će i za tebe biti neugodno"-izvadio je srebrni bodež i počeo mi se opasno približavati.
„Nia, bježi"-rekla sam joj smirenije što sam mogla. Kratko je zastala, ali je potrčala niz hodnik.
„To je bio pametan potez, ali će svejedno umrijeti prije ili kasnije"-zaletio se prema meni i htio mi zariti bodež u srce, ali sam se izmaknula u zadnji tren. Taj bodež je jedan od četiri drugih bodeža napravljen za četiri nasljednika. Svaki na sebi ima svoje ime i izgleda da je Damien pronašao moj, sa imenom Bennett. Vještice su prije šesto godina napravile te bodeže u cilju da nasljednike pošalju u zemlju snova. Damien me udario malo jače u nogu i pala sam na koljena.
„Zadnje riječi možda prije nego što krenem za tvojom kćerkicom?"-znaj kada si poražen i ja sam u ovome trenutku izgubila bitku.
„Truni u paklu"-nasmiješio se i rekao-„Bio sam tamo pa se vratio"-i s time mi je zabio bodež u srce. Boljelo je kao ne normalno, ali se nisam mogla boriti, jer mi je tijelo postalo paralizirano. Zatvorila sam oči i sami Bog zna kada ću ih opet otvoriti.
Niall P.O.V. (3 dana poslije)
Prišao sam lijesu u sredini prostorije i otvorio poklopac otkrivajući izrazito blijedu Alexandru sa bodežom u grudima. Izvadio sam ga i gledao kako joj se boja vraća u lice. Sada slijedi sve ili ništa. Nakon što se činilo kao vječnost se probudila. Primila se za grudi gdje je bilo mjesto uboda pa me je pogledala.
„Nia. Gdje je ona?"-ne znam kako će primiti ove vijesti sada, ali se nadam najboljem. Ispričao sam joj sve što se događalo u ova protekla tri dana. Nakon što je ona bila probodena, Damien je krenuo za Niom i htio ju dokrajčiti. Što nije očekivao je to da je Nia bila polumrtva i imala je još pristup svojoj magiji, pa je koristila crnu magiju da ubije Damiena.
„I ti mi pokušavaš reći da je Nia u nekakvoj čarobnoj komi, a Alexis je nestao?"-nije primila vijesti baš najbolje.
„Sumnjam da ga je Klaus oteo, Damon i Louis ga stalno prate. Ne brini se za njega biti će dobro"-prišao sam joj i uzeo joj lice u svoje ruke. Bila je vidno iscrpljena i treba krvi za oporavak.
„Znam da će biti Alexis dobro, Klaus ga nikada ne bi ozlijedio, ali me je strah za Niu. Što ako se nikada ne probudi?"-toga je bilo i mene strah, ali moramo se suočiti sa našim strahovima.
.
.
.
Novi nastavak je napokon tu nakon 100 godina. Od sada će nastavci izlaziti svaki petak, smatrajte to kao moj Božićni poklon vama. Nadam se da vas me svidio nastavak. Ostavite komentar/vote i čujemo se sljedeći tjedan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever Young
VampirNiall i Alexandra su najbolji prijatelji od malena ili oni tako misle. Obadvoje imaju osjećaje jedno za drugo. Što će se dogoditi kad se nadnaravni svijet uplete u njihovu vezu. Hoće li Niall i Alex ostati skupa do kraja? Saznajte u priči Forever Yo...