Niall me prestao škakljati i pogledao Shelly. Pustio me i nasmijao se prema njoj.
"Misliš da će me voda zaustaviti?"-upitno ju je pogledao.
"Ne, ali verbena hoće"-čim je to rekla, on se uozbiljio.
"Ne bi se usudila"
"Misliš?"-ja sam ih samo mirno promatrala sa strane.
"Znam da nećeš"-rekao je samouvjereno. I ja sam mislila da neće to napraviti, ali me upozorila da bježim. Potrčala sam prema stepenicama, a Shelly ga je pošpricala. Iskreno, bilo mi ga je malo žao. Pošto je Niall bio hibrid, bio je spretniji i brži pa se sagnuo na vrijeme. To sam mogla očekivati, jer je mogao čitati misli.
Sve tri smo potrčale prema mojoj sobi i zaključale se unutra. Niall je udarao po vratima i govorio nam da ih otvorimo, ali ga niasmo pustile unutra. Nakon desetak minuta je odustao i pustio nas na miru. Cure su me ostavile same u sobi da se odmorim.
U sobi je bilo hladno, vani je padao snijeg. Zašto nemam nekakav mali kamin u sobi. Htjela sam dohvatiti deku as kreveta, ali se ona odjednom zapalila. Počela sam paničariti i tražiti nešto da ugasim vatru, ali kada sam se okrenula ponovno prema njoj, ona je bila mokra. Kako se to moglo dogoditi?
Ogrlica oko mog vrata sa verbenom unutar me počela pržiti i istrgla sam ju sa vrata. Uzela sam ju u ruke i bolje ju promotrila. Okrenula sam ju i ugledala četiri znaka. Znakovi za vodu, vatru, zrak i zemlju. Ali, zašto su na mojoj ogrlici? Uzela sam laptop i otišla na internet da više saznam o tome.
Pisalo je da postoje četiri prstena i svaki simbolizira jedan element. Bila je prikazana moja ogrlica i ona ogrlica koju sam morala predati Klausu. Prstenovi su sakriveni i samo tko ove dvije ogrlice posjeduje, može ih pronaći. Tko ima sva četiri prstena ne može ga nitko i ništa zaustaviti.
Zato je Klaus želio moju ogrlicu. Opet sam uzela ogrlicu i malo ju bolje pogledala. Otvorila sam ju i ugledala tajni pretinac. U njemu sam pronašla kartu do prstenova vatre i zemlje. Kako je tako velika karta uspjela stati u tako malu ogrlicu? Čarolija sigurno. Moram ih pronaći prije nego što upadnu u krive ruke. U sobu je upao Niall i zaključao vrata.
"Zar si mislila da ćeš mi tako lako pobjeći?"-nasmješio mi se vragolasto. Pogledala sam prema mokroj deki i zamislila da gori. Sada sam se ja vragolasto smješila prema njemu koji je bio izbezumljen. Uskoro se našao na zidu, jer sam koristila snagu vjetra. On se samo nasmijao. Što se ima sada smijati?
"Ne može me mali vjetrić zaustaviti"-vjetar je prestao puhati i Niall se našao u sekundi ispred mene.
"Moja pahuljica može kontrolirati elementarnim tvarima"-pogladio me po obrazu. Znala sam što je htio, ali to neće dobiti. Htjela sam pobjeći od njega, ali me držao za ruke.
"Nećeš mi opet pobjeći"-šapnuo mi je u uho i gricnuo ga. Sjela sam na krevet,a on iza mene. Skinuo je svoju majicu. Zašto je to napravio. 'Zato jer zna na što si slaba' , rekao je glasić u mojoj glavi. Htio mi se približiti, ali sam između nas stvorila vatreni zid. Željela sam ga, ali ne svaki put kada on poželi. Vatra se ubrzo ugasila sa vjetrom koji se odjednom stvorio.
"Nisi ti jedina koja može kontrolirati elemente"-rekao je i poljubio me. Ovo se osjećalo tako dobro, ali je istovremeno bilo i tako loše. Odvojio se od mene i šapnuo mi-"Koliko god se trudila da bježiš od mene, nećeš uspjeti. Jer sam uvijek jedan korak ispred tebe"-jednim dijelom je imao pravo.
Uvijek sam bila njegova.
.
.
.
.
Evo ga ljudi novi nastavak. Znači Alex i Niall mogu kontrolirati elemente. I da vam nešto pojasnim.
Alex može kontrolirati sve elemente, ali vatru može najbolje. To je ajmo reći kao njezin element. Isto tako kao i kod Nialla, samo što on može bolje kontrolirati bolje vjetar. Nadam se da ste nekako skužili. U sljedećem nastavku dolazi Klaus. Nadam se da vam se svidjelo. Ostavite komentar i čujemo se do sljedećeg nastavka.
YOU ARE READING
Forever Young
VampireNiall i Alexandra su najbolji prijatelji od malena ili oni tako misle. Obadvoje imaju osjećaje jedno za drugo. Što će se dogoditi kad se nadnaravni svijet uplete u njihovu vezu. Hoće li Niall i Alex ostati skupa do kraja? Saznajte u priči Forever Yo...