Taking revenge

46 8 0
                                    

          

Previously on Forever Young:

„Majko"-u sobu su ušli William i Anthony.

„Što..."-zastali su kada su ugledali Alesandrovo mrtvo tijelo. Zamahnula sam rukom i podigla plahtu koja je bila u kutu prostorije. Pokrila sam njegovo tijelo dok sam gledala kako se kolac u njegovome prsnom košu pretvara u prah.

Part 81:

„Kako se to dogodilo? Tko mu je to učinio?"-upitao je William.

„Vaš otac je učinio nešto grozno prije devetnaest godina i sada je platio cijenu toga"-rekla sam im dok sam brisala preostale suze.

„Ja sam ga ubila"-novi val suza se preoteo kontroli i pale su niz moje obraze.

„Znači, živjeli smo u laži cijeli naš život?"-upitao je Anthony.

„Ne, voljela sam vašeg oca, ali mi je učinio nešto ne oprostivo"-pogledala sam prsten sa zelenim kamenom i skinula ga. Polagano sam se pridignula i zagrlila svoje sinove.

„William, ti kao najstariji preuzimaš brigu"-tužno je kimnuo glavom i pogledao me u oči.

„A što će biti s tobom?"-upito je Anthony. Oni su bili nasljednici Salvatore loze i samo oni mogu biti na vlasti.

„Ne znam. Ovo nije moje vrijeme, moram se vratiti natrag u budućnost"-ovo je bilo užasno čudno. Očekuju me dvoje djece kada dođem kući, a ispred mene stoje moja dva sina iz prošlosti. U što sam se to ja uvalila? Začula sam koračanje hodnikom i sjetila sa da Klaus negdje luta hodnicima dvorca.

Xxx P.O.V.

Alexandra je imala plan kako da se riješi Klausa, ali je plan imao mnogo ubijanja u sebi. Izvela je zaštitničku čaroliju nad svojim sinovima i prerezala im vrat. Kada je Klaus ušao u sobu, ostao je šokiran prizorom. Tri mrtva tijela bez nasljednika Salvatore loze. Imao je blagi osmjeh na licu, još samo da se riješi Alexandre.

Izašao je iz dvorca i ugledao selo u daljini u kaosu. Došao je do sela i ugledao vatru i pepeo. Selo je bilo u rasulu, svugdje su bila mrtva tijela. Sigurno Alexandrino djelo, pomislio je. Čulo se samo pucketanje vatre i zaglušujuća noć. Hoda je dublje u selo i ugledao žensko tijelo na podu. Bila je to Alexandra sa kolcem od bijele vrbe u srcu.

Alexandra P.O.V.

Gledala sam Klausa iz sigurne daljine kako uzima 'moje' mrtvo tijelo. Lucy je začarala tijelo nesretne seljanke da izgleda kao ja.

„Alexandra"-začula sam Lucy. Okrenula sam se prema njom i obrisala preostalu krv sa platnenom maramicom. Uputile smo se prema groblju gdje je bila Penelope. Ispred njezine grobnice su me dočekali moji sinovi.

„Majko"-povikali su i potrčali mi u zagrljaj.

„Zar stvarno moraš ići?"-upitali su me sa tugom u glasu.

„Moram na žalost, ali znam da će te biti odgovorni i izvrsni vladari"-svakoga sam poljubila u čelo i opet ih čvrsto zagrlila. Odvojila sam se od njih i prišla grobnici. Prislonila sam ruku na vrata i ona su se otvorila. Okrenula sam se zadnji put prema Lucy, Williamu i Anthonyu. Tužnio sam uzdahnula i ušla u grobnicu. Baklje su se upalile i prišla sam njezinome grobu.

Nisam znala kako da ju točno oslobodim, ali iz instinkta sam dotaknula lance koji su bili okovani oko Penelopina tijela. Čim sam ih dotaknula lancu su počeli svijetliti i odmotavati se. Penelope je otvorila oči i pogledala me- Ugrizla sam se za zapešće i dala joj svoje krvi. Ubrzo joj se vratila boja u licu. Ustala je i izašla iz groba. Bilo je malo neobično gledati samu sebe.

„Imam 24 sata slobode Alexandra, nadam se da si pametno zborila kada si me oslobodila"-i ja se isto nadam.

„Sutra je noć plavoga kometa. Oslobodila sam te na vrijeme"-nisam joj htjela  spomenuti da sam poklala cijelo selo i da je vjerovatno sve do sada izgorjelo.

„Nešto skrivaš od mene, što to?"-kako je samo mogla znati?

„Ako sama ugledaš što se dogodilo, lakše ćeš shvatiti"-drugim riječima, napravila sam ogromnu grešku. Izašle smo van iz grobnice samo da ugledamo polu mrtvu Lucy na podu i nekakav jadni pokušaj obrane od Anthonya i Williama koji su  se borili sa Klausom. Njegove oči su se raširile kada nas je ugledao, tj. Penelope. Ona me je pogledala sa razočaranim izrazom lica.

„Očekivala sam nešto bolje od tebe Alexandra. Ali da stvaraš djecu sa neprijateljem, to je ne oprostivo"-zna i sama u kakvoj sam situaciji bila. Ona je isto prolazila kroz ovu fazu života.

„Malo si se precijenila kada si rekla da je sutra noć plavoga kometa"-podigla sam pogled prema nebu i ugledala plave zvijezde kako padaju s neba. Klaus je izvadio kolac od bijele vrbe, zar svi imaju po jedan kolac u svojim kućama? Jesu li imali nekakvu prodaju, možda 2+1 gratis? Dok sam trepnula on je bacio kolac u Penelopino srce, ali sam ga primila prije nego što joj je dotaklo kožu. Ona je uzela kolac i zapalila ga, ali je bio neuništiv. Kako je to napravila? Čemu sve ovo. Čemu svrha svega ovoga?

„Dosta!"-zaderala sam se i okrenula se prema Klausu koji je zaledio Anthonya i Williama.

„Ovako nećemo ništa postići. Odustani Niklaus, ne možeš pobijediti"-Penelope je bila duplo starija i iskusnija od njega. On kao da me nije ni čuo, smo je krenuo prema nama sa bijesnim izrazom lica. Okrenula sam se prema Penelope i ona mi je rekla jedno kratko sretno i onda me obuzela tama.

Poslala me je natrag u budućnost dok se ona sama mora boriti protiv Klausa. Što ako ju  ozlijedi ili još gore, ubije? Dovela je svoj život u opasnost radi mene.

„Majko"-prekinuo me je poznati žensko glas iz mog razmišljanja. Nia mi je prišla i čvrsto me zagrlila.

„Tako mi je drago da si dobro"-vratila sam se u stvarnost i pogledala svoju okolinu. Prvo što sam ugledala je bila kuća obitelji Mikaelson. To je bilo mjesto kada nas je nia poslala u prošlost. Uzvratila sam joj zagrljaj jer mi je stvarno nedostajala.

„Moja Nia"-šapnula sam. Odvojila sam se od nje jer me proparala oštra bol u glavi. Počela sam iskašljavati krv i pala sam na koljena.

„Nia, ti jedina trenutno možeš probuditi moju vučju stranu"-tijekom ovih devetnaest godina, koji kao da se nisu ni dogodile, sam naučila kontrolirati više-manje svoju magiju.

„Ali... Ne znam čaroliju"-ispružila sam ruke i prislonila ih na njezine slijepočnice. Pokazala sam joj čaroliju kada mi je Klaus zarobio mog vuka. Ali ispada da sam bila preslaba i pokazala sam joj dio sjećanja iz prošlosti. Odmaknula se od mene i zaprepašteno me pogledala.

„Kako si smo mogla? Mislila sam da su sve te legedne i priče lažne, ali ispada da nisu"-o čemu ona to priča?

„Ne razumijem Nia"

„Promijenila si budućnost ljubavi, o tome ti priča"-iza nas je bio Klaus. Ljutito sam krenula prema njemu.

„Ti! Ti si kriv za sve. Ubio si Penelope, Williama i Anthonya. Zbog tebe sam i ja mogla završiti mrtva"-derala sam se na njega.

„Nemoj biti smiješna, mali William se izvukao živ"-imao je zli osmjeh na licu. Podigla sam ruke i oluja se digla iznad nas.

„Hajde, pokaži mi što sve možeš"-grom je proparao nebo i pogodio tlo pored Klausa. Ubio je Penelope i moga sina, ali ću se ja pobrinuti da pati isto kao i ja.

Forever YoungDonde viven las historias. Descúbrelo ahora