Turn it off

109 17 5
                                    

"Što ćemo napraviti?"-upitala sam zabrinuto. Damon i ostali dečki su došli ubrzo nakon Nicholasova posjeta.

„Možemo pobjeći"-predložio je Louis. Louis je tokom ovih godina postao vukodlak jer sam ga ja nagovorila. Nisam htjela da proživljava istu bol koju sam ja trpjela.

„Dosta mi je bježanja. Bježimo već od njih svoj cijeli život"-rekao je Niall.

„Imaš li ti možda neku bolju ideju?"upitao ga je Louis. Niall je zašutio i spustio glavu.

„Možda imam ja"-svi su me odmah pogledali. Nisam baš sigurna da li je pametna ideja, ali bilo je nešto.

„Nia ima moć putovanja kroz vrijeme i..."-prekinuo me Niall.

„Nije nikada koristila tu moć, što ako joj se nešto dogodi.

„Niall, moramo nešto napraviti. Ne možemo samo sjediti i čekati da se dogodi čudo"-pogledala sam Niu koja je mene već gledala. Svi su počeli pričati u glas i nadvikivati se čija je bila bolja ideja. Nisam ih više mogla slušati, pa sam ustala i otišla u kupaonicu. Tamo sam imala svoj mir.

Naslonila sam se na lavabo i pogledala u ogledalo. U mene je zurila djevojka smeđih očiju i plave kratke kose. Bila sam primorana promijeniti izgled u slučaju da me netko prepozna i javi Originalnoj obitelji. Na mom izgledu mogu zahvaliti Michelle koja me je nagovorila na sve ovo.

Nije joj bilo lako neko vrijeme, jer je Zayn ubijen od strane vukodlaka. Tugovala je za njime mjesecima i nije ga nikako preboljela. Isključila je osjećaje i nije ju briga ni za koga. Svi smo bili uz nju da joj pomognemo, ali ona nije htjela našu pomoć. Otišla je od nas i nisam ju vidjela zadnje tri godine. Netko je pokucao na vrata i prekinuo me iz razmišljanja.

„Mama, jesi li dobro?"-bila je to Nia.

„Jesam, dobro sam"-bila sam sve samo ne dobro.

„Ne zvučiš baš tako"-ušla je u kupaonicu i sjela na WC školjku.

„Što je bilo? Vjeruješ da nas neću uspjeti teleportirati?"-okrenula sam se prema njoj i čučnula ispred nje.

„Vjerujem u tebe, Nia. Znam da ćeš uspjeti i da će sve biti u redu"-čvrsto sam ju zagrlila da zna da sam tu za nju.

„Kako dirljivo"-začula sam glas koji je mogao pripadati samo jednoj osobi. Nicholas. Ustala sam i Niu zaštitila svojim tijelom iza sebe. Kako se samo uspio osloboditi?

„Znaš da ih nećeš dobiti, zato prestani tratiti svoje vrijeme"-odjednom me obuzela jaka bol u glavi. On i njegova glupa moć.

„Ja uvijek dobijem ono što želim"-pala sam na koljena držeći se za glavu. Uzeo je iglu od nekuda i ubrizgao mi ju u vrat. Bol je prestala, ali sam se osjećala nemoćno.

„Što si mi dao?"-možda je bio neki otrov. Pokušala sam napraviti vatrenu kuglu, ali je došla samo malena iskrica vatre. Nasmijao se na moj ne uspjeli pokušaj i rekao-„Mješavina verbene i vučje trave"-ovo je bila najgora moguća kombinacija za hibride.

„Mama"-zaderala se Nia i htjela doći do mene, ali ju je NIcholas držao.

„Ne brini tvoja mamica će samo na kratko odspavati"-pala sam na pod i polagano zatvarala oči.

„Nia, spasi nas"-prošaputala sam i zatvorila oči.

Niall P.O.V.

Gdje su nestale Alex i Nia? Nema ih neko vrijeme. Učinilo mi se da sam ih zadnji put vidio kako idu u kupaonicu. Ustao sam i otišao ih potražiti. Kada sam došao do hodnika gdje je bio kameni Nicholas, on je bio prazan. Nije bilo traga ni njemu ni Klausu.

Ovo može značiti samo jedno. Otete su od strane Mikaleson braće. Trčećim korakom sam se vratio do dnevne sobe i rekao im što se događa. Nitko nije reagirao, samo su sjedili i nastavili dalje razgovarati. Što se ovdje pobogu događa?

„Tata"-okrenuo sam se i ugledao Klausa i Alexisa pored njega.

„Što si učinio?"

„Ništa posebno, samo da ne obraćaju pažnju na nas"-imao je zlobni osmjeh na licu.

„Što hoćeš od mojega sina?"-nikada nismo saznali zašto svi žele našu djecu. To će biti jednino pitanje koje će ostati ne odgovoreno.

„Dobro znaš da mladi Alexis nije tvoj sin"-naravno da jeste, o čemu on to priča?

„Alexandra ti nikada nije rekla, zar ne?"-moj zbunjeni izraz lica mu je sve rekao.

„Onda ti sigurno neće pasti teško njegov odlazak"-nije to smio preći. Alexis bio ili ne bio moj sin, štiti ću ga dok ne izdahnem svoj zadnji dah na ovoj planeti. Sa snagom vjetra sam ga bacio u obližnji zid, neka zna što mislim o njegovoj ideji o otimanju Alexa.

„Onda ćemo morati ovo riješiti na teži način"-odjednom je velika količina vode doletjela u mom smjeru i zaledila se na meni. Bio sam okovan u ledu. Prišao mi je i pogledao me u oči.

„Isključi osjećaje, prestani se boriti"-pokušao me je hipnotizirati. Nisam htio to napraviti. Ne, ne želim.

„Tata, nemoj"-zatvorio sam oči i pokušao se boriti protiv Klausove hipnoze, ali mi nije uspijevalo. U jednom trenutku su svi osjećaji isparili i ostala je samo praznina. Otvorio sam ih i pogledao Alexisa.

„Što si mu napravio?"-upitao je Klausa.

„Ono što sam trebao učiniti prije mnogo godina"-led oko mene se istopio i izašao sam iz kuće vampirskom brzinom.

Alexandra P.O.V (tri dana poslije)

Otvorila sam oči i ugledala tamu, opet. Tri dana sam u tamnici, stavljena u okove. Pokušala sam pobjeći, ali bila sam slaba. Nicholas mi je protekla tri dana ubrizgavao verbenu i vučju travu. Elementarne moći nisam mogla isto koristiti, osjećala sam se opet kao normalni čovjek.

„Buđenje draga"-Nicholas je otvorio vrata i prišao mi. Svjetlost me zaslijepila na trenutak i morala sam zatvoriti oči na trenutak.

„Gdje je Nia?"-skupila sam snage da ga pitam. Ako joj ne nešto napravio, zapaliti ću ga živog.

„Na sigurnome"-oslobodio me je i podigao na noge. On me je vukao, jer nisam mogla normalno hodati.

„Kamo idemo?"-vodio me je kroz hodnike tamnice dok nismo stigli do glavnih vrata.

„Mama"-rekla je Nia i prišla mi da me zagrli. Ulazna vrata su se otvorila tolikom snagom da su se pretvorila u prah. Što je to trebalo značiti?

„Alexandra"-Niall je rekao bijesno moje ime.

„Stigla je nevolja"-Nicholas se zadovoljno nasmiješio i nestao iz prostorije. Pogledala sam Nialla koji je imao ubojiti pogled na licu koji je značio samo zlo.

„Tata je isključio osjećaje prije tri dana"-to je bio odgovor na sve moja pitanja, ali je ostalo samo još jedno. Kako je saznao za Alexisa?

.

.

.

.

Novi nastavak je tu sa novim zapletima. Sada slijede ono zanimljivi trenuci kao što će Niall i Klaus napraviti Alexandri. Nia ima moć putovanja kroz vrijeme i teleportacije. Došli smo do 10k pregleda i 1k glasova. Iskreno kada sam započela ovu priču mislila sam da ju nitko neće čitati, ali me je prijateljica nagovorila da ju stavim na Internet, da nije bilo nje ne bi bila sada ovdje. Hvala ti Lucija. Ostavite vote/komentar i čujemo se uskoro.


Forever YoungDonde viven las historias. Descúbrelo ahora