Back into the past

105 11 9
                                    


Niall P.O.V.

Probudio sam se na podu pored onesviještenog Nicholasa. Alexandre nije bilo nigdje na vidiku, zacijelo ju je Klaus odveo. Primio sam se za vrat, bolio me je kao sami vrag. Kako mi je mogla to napraviti? Sjećam se koliko sam bio sretan kada sam ugledao svoga sina.

FLASHBACK

Ušao sam u dječju spavaću sobu i zatekao Alex kako spava sa Niom i Alexisom u naručju. On se probudio i htio početi plakati, ali sam ga uzeo u naručje da ne probudi moje cure. Smirio se malo i pogledao me sa svojim sićušnim plavim okicama.

„Zdravo Alexis"-omotao je svoju ruku oko mog malog prsta. Ovaj trenutak je bio neprocjenjiv, nikada nisam bio ovako sretan.

KRAJ FLASHBACKA

Živio sam u laži 18 godina i vrijeme je da Alexandra plati za svoja djela.

Alexandra P.O.V.

Probudila sam se sa boli u vratu. Nitko mi dugo vremena nije slomio vrat i vraški je boljelo. Kada mi se vid izbistrio ugledala sam Niu svu krvavu i zavezanu za stolicu.

„Nia"-pokušala sam ustati, ali nisam mogla. Nisam imala snage.

„Sada kada si budna možemo započeti"-pojavio se Klaus ispred mene i pogledao nas obje. Što možemo započeti? Znajući njega neće završiti dobro za nikoga osim za njega.

„Bježala si od mene osamnaest godina i mislim da si zaslužila da te kaznim"-neće valjda učiniti nešto što će poslije požaliti? Došao je iza mene i stavio svoje ruke na moje sljepoočnice. Započeo je čaroliju i osjetila sam bol u sebi.

„Klaus, ne moraš to činiti"-bol je postala još gora i suzdržavala sam se od vrištanja.


„Ostavi ju na miru, mene trebaš ne nju"-Nia se pokušavala osloboditi, ali nije uspijevala. Počela sam kašljati krv i osjećala sam kako postajem sve slabija. Polako sam zatvarala oči i utonula u tamu.


******************


Kada sam se probudila po drugi put ovoga dana, bila sam u tamnici na hladnome i prljavom podu. Polako sam ustala još iskašljavajući krv i prišla rešetkama.

„Nia?"-rekla sam sa hrapavim glasom.

„Mama? Izvući ću nas odavde"-nisam ju mogla vidjeti, ali bilo me samo briga da li je dobro. Glava me luđački boljela i skliznula sam na pod. Što mi je Klaus napravio? Osjećam se isto kao kada sam se pretvarala u vukodlaka. Začula sam otvaranje vrata i osjetila da me netko podiže na noge.

„Izbaviti ću nas odavde"-bila je to Nia. Hodali smo niz hodnik, ali sam ja svako malo gubila ravnotežu.

„Ostavi me ovdje, samo te usporavam"-Klaus je htio mene, ne nju, ona nema ništa veze sa ovime.

„Neću te ostaviti samu ovdje da ti napravi nešto puno gore"-brinula se za mene kao da je ona meni majka, a ne ja njoj. Došli smo ispred izlaza iz tamnice i Nia je otvorila vrata samo da bi ugledala Nicholasa na njima.

„Tu je moja cura"-povukao nas je prema gore i mene primio za vrat.

„Više nisi tako opasna kao prije"-oči su mu poprimile crvenu boju i njegova ruka se našla u mojem prsnom košu. Uhvatio je moje srce i htio ga iščupati.

„Zadnje riječi?"-to je bilo to, umrijeti ću od Nicholasove ruke. Nisam ovako zamišljala svoju smrt, ne želim da Nia ostane bez majke. Stvarno bi bio tako okrutan i ubio me ispred nje?

„Gori u paklu"-rekla sam sa mržnjom u glasu.

„Hoću kada stignem ondje"-baš kada mi je htio izvaditi srce on je ispustio krik i boja mu je polako nestajala sa lica. Pustio mi je srce i pao na pod sa bodežom u srcu. Srušila sam se na pod i Nia me je uhvatila.

„Spasila si mi život"-pomilovala sam ju po kosi i zakašljala se.

„Klaus je uspavao tvoju vukodlačku stranu, sada si samo vampir"-znači to je bio razlog zašto sam slaba.

„Moramo pronaći tvog oca"-pokušala sam ustati, ali sam pala natrag Niji u naručje.

„Ne ubiti će te bez oklijevanja, moramo pobjeći što dalje od svih. Samo zatvori oči"-poslušala sam ju i zatvorila ih. Uzela mi je ruku i osjetila sam lagani povjetarac, a kada sam ih opet otvorila bile smo u šumi i bila je noć.

„Gdje si nas odvela Nia?"-nije se valjda služila svojim moćima?

„Vratila sam nas natrag u prošlost. Točnije u 1746. Godinu"-pomogla mi je da ustanem i počele smo hodati kroz pustu šumu.

*************************


Nakon mnogo drveća i grančica, napokon smo izašli na čistinu i ušli u selo. Zacrnilo mi se pred očima i izgubila sam tlo pod nogama.

„Imam vas"-netko me je uzeo u naručje prije nego što sam pala na tlo. Otvorila sam oči i susrela se sa parom smeđih očiju. To je bilo zadnje čega se sjećam, jer sam ponovno utonula u zemlju snova.

Louis P.O.V.

Alex nisam vidio već par dana i užasno sam zabrinut za nju. Sve što znam je da nju i Niu drži Klaus zarobljenima. Niall je isključio osjećaje i nisam siguran što se događa sa Alexisom, ali znam da je na sigurnome. Michelle je sa njime i pobrinula se da ga Niall ne pronađe i naudi mu. Bio sam ugodno iznenađen kada sam ju ugledao na svojim vratima.

Možda su joj se vratili osjećaji, ali više nije ona ista kao prije. Samo je rekla da je dobro i da je ovdje da nam pomogne. Čisto sumnjam da bi Niall naudio bilo kome, ali sam isto razočaran u Alex isto koliko i Niall. Nisam čuo cijelu priču o tome kako je do toga došlo, ali sam siguran da ima dobro objašnjenje.

Alexandra P.O.V.

Naglo sam otvorila oči i promotrila svoju okolinu. Bila sam u spavaćoj sobi, ali nije bila moja. Tek sam se poslije sjetila da nas je Nia teleportirala u prošlost. Ustala sam iz kreveta i prišla vratima. Još uvijek sam se osjećala slabo, ali ne kao prije par sati. Otvorila sam vrata i susrela se sa parom smeđih očiju. Bio je to onaj muškarac koji me je uzeo u naručje natrag u selu.

„Ispričavam se ako sam vas probudio, ali sam htio vidjeti da li ste dobro"-ovaj muškarac mi je bio odnekuda poznat, ali nisam bila sigurna odakle ga znam.

„Ne niste me probudili, baš sam htjela izaći iz sobe"-par pramenova njegove crne kose kao ponoć mu je padalo preko očiju i zaklanjalo mu oči. Imao je te poznate crte lica koje sam mogla povezati samo sa jednom osobom, ali nisam vjerovala u tu teoriju.

„Kako nepristojno od mene. Ja sam lord Joseph Mikaelson"-uzeo mi je ruku i poljubio ju. I tada su se sve kockice posložile u mojoj glavi. Joseph je brat od Klausa i vjerujem da se neću dobro provesti ugledam li ga.

.

.

.

Evo ga još jedan nastavak je ovdje. Nia je uspjela uspješno teleportirati sebe i Alexandru u prošlost, ali hoće li ju Klaus prepoznati. Nadam se da vam je jasno kako je Nia kćer od Nialla, a Alexis od Klausa. Možete me pitati ako imate nekakve nejasnoće u vezi nečega. Na slici vam je Joseph. Nadam se da vam se svidio nastavak. Pokušati ću staviti još dva nastavka ovaj mjesec, jer idem na more, pa da dugo ne čekate. Ostavite vote/komentar i čujemo se sljedeći put.


Forever YoungDonde viven las historias. Descúbrelo ahora