19. Hanımcılık

1.5K 89 16
                                    

Oy vermeyi unutmayın, keyifli okumalarr♡

🌼

Öğlen saatlerinde yatakta tek başıma oturup telefonumdan video izliyordum, annemin aramasıyla videoyu durdurup gelen çağrıyı yanıtladım. "Efendim dünyanın en güzel annesi?"

Annem telefondan beri kahkaha attı. "Yerim kız seni, özledim ben kızımı ya, neler yapıyorsun annem?"

Annemin sesini duymak çok iyi gelmişti çünkü bende onu çok özlemiştim. "Bahsettiğim gibi işte anne, bu yaz komple Altay'ın ailesinin evindeyim."

Annem imalı bir ses tonuyla cevap verdi. "Hmm demek öyle, nasılsın bakayım orada?" Aldığım nefesi yavaş yavaş verdim, "iyiyim anne, Altay'ın ailesi çok iyi, bir de kız kardeşi var on yedi yaşında Asel ismi, bir görsen çok tatlı bir kız hatta ders çalıştıyorum ona."

Annem içinde bulunduğum durumdan memnundu. "Çok güzel çok güzel, sen mutluysan bende mutluyum kızım biliyorsun, peki müstakbel damadım nasıl?"

Ah annem ya sana bir haberim var, o senin zaten damadın.

"O da iyi anneciğim nasıl olsun? Keyfi yerinde," arkadan babamın sesini duymuştum, "ver telefonu bana kızımla konuşacağım."

"Alo kızım?" Babamı da çok özlemiştim tabiki. "Efendim babacığım?"

"Nasılsın yavrum görüşmeyeli?" Bir yandan da saçımla oynuyordum, "iyiyim baba sen nasılsın? Siz nasılsınız?"

Babam telefonu hoparlöre almıştı. "Sen iyisin ya bizde iyiyiz prensesim." Bir süre sessizlikten sonra babam tekrar konuşmaya başladı. "Altay oğlum nasıl? O ne yapıyor?"

Babamın bu soruyu sorması beni şaşırmıştı ama bir yandan da sevindirmişti. "İyi, burada olsa bile iş güçle uğraşıyor bazen."

Annemin telefonunun şarjının bittiğine dair uyarı sesi gelmişti. "İyi maşallah, neyse kızım öpüyoruz biz seni annenin telefonunun şarjı azalmış."

"Görüşürüz, bende bol bol öpüyorum ikinizi." Telefonu kapattıktan sonra yanıma koydum ve saçlarımı geriye ittim.

Ayağa kalkıp bileğimde duran tokayla saçımı topladım ve içimden bakım yapmak geldiği için bakım malzemelerimin bulunduğu kutuyu açıp içinden bir adet maske aldım.

Tavşanlı bandana takarak alnıma dökülen saçları geriye ittim, maske yapmadan önce cildimi hazırlamak için bir kaç krem sürdüm, bu sırada içeri Altay girdi.

Benim bakım yaptığımı görünce sanki ilk kez görüyormuş gibi garipseyen bakışlarla beni izledi. "Ne yapıyorsun?"

Kremi yüzüme yayarken aynaya bakıyordum, bu yüzden ona bakmadan cevap verdim. "Bakım yapıyorum."

Kremi sürdükten sonra maskenin paketini açtım ve dikkatlice maskeyi yüzüme serdim.

Yaptıklarım Altay'ın ilgisini çekmişti anlaşılan, yanıma küçük puf koltuğu çekip oturmuştu ve komik bir yüz ifadesiyle beni izliyordu. "Beliz bir şey soracağım, bakım yapmak yüze iyi geliyor mu?" Bir yandan yeni kestiği sakallarını okşuyordu.

"Yani eğer faydalı ürünler kullanırsan ve bir bakım rutini oluşturursan evet," çenesini sıvazlayarak beni anladığını belli etmek için kafa salladı, "peki eğlenceli bir şey mi?"

HAVAALANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin