Oy vermeyi unutmayın, keyifli okumalarr♡
🌼
@altayatalar: 🕶🌅️ @aseldatalar @belizkoray
@kutaydogan: yakışıklı kardeşim benim yakıyorsun 😎
@altayatalar: @kutaydogan hep böyleyim biliyorsun😉
@fuatakar: Altay bey keyfiniz yerinde bakıyorum iyi tatiller
@altayatalar: @fuatakar sağolun Fuat bey size de iyi tatiller
@aseldatalar: karizma abim yaa
@altayatalar: @aseldatalar güzelim benim
@belizkoray, @umutozer, @mervecetin ve 313 diğer kişi beğendi
🌼Altay'ın sosyal medya hesabından paylaştığı gönderiyi beğenirken kendisi de yanımdaydı, telefonumdan kendi resmini işaret etti. "Şu karizmaya bak ya," eliyle saçlarını geriye taradı, "harbiden yakışıklıyım ben he."
Gülerek ona baktım. "Ego tavan yaptı yine," benim gülmeme eşlik etti, "gerçeklerden bahsediyorum bence bu ego sayılmaz."
Gözlerimi kırpıştırdım. "Tabi canım tabi," kaşlarını çattı, "nasıl yani? Yakışıklı olduğum gerçeğini kabul etmiyor musun?"
Tavırları komiğime gittiği için kahkaha attım. "Ya hayır ona bir şey demiyorum yakışıklısın da," elini havada kaldırarak beni durdurup sözümü kesti, "tamam sözünün devamını getirmesen de olur ben alacağımı aldım."
Telefonunun çalmasıyla birlikte yüzünü ciddi bir ifade aldı, ekranda yazan yazıyı görünce gözlerini belerterek bana döndü. "Yurtdışından arıyorlar Beliz."
İçimi panik duygusu sarmıştı, ne diyeceklerini deli gibi merak etmeye başlamıştım.
Telefonla konuşmak için odadan çıktı, bende içeride heyecan ve merakla onu bekliyordum, odanın içerisinde dört dönüyordum.
Sonunda uzun süren telefon konuşması bitmişti, yüzü asık bir şekilde içeriye girdi ve koltuğa adımladı.
Neler olduğunu sormak için bende yanına oturdum. "Ne dediler Altay?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAVAALANI
Teen FictionTelefonumu çantama koyup kalkacağım sırada omuzuma bir el dokundu. Omuzuma dokunan kişinin kim olduğuna bakmak için temkinli bir şekilde arkamı döndüm. Hiç konuşmama fırsat vermeden büyük bir risk alıyor gibi gözlerini yumarak derin bir nefes aldı...