15. Film Gecesi

1.8K 90 20
                                    

Oy vermeyi unutmayın, keyifli okumalarr♡

🌼

Bütün aile oturma odasında televizyon seyrediyorduk, Perihan teyze soyduğu elmaları Ayhan amca'ya veriyordu.

Asel telefonundan muhtemelen sevgilisi olan çocukla yani Umut'la mesajlaşıyordu çünkü durmadan sırıtıyordu.

Altay ise kolunu arkama atmıştı, biz de yan yana oturmuş televizyon seyrediyorduk.

İzlediğimiz dizi de kadın yeni doğum yapmıştı, konu nasıl bize geldi bilmiyorum ama Ayhan amca sohbeti başlatan kişi oldu.

Eşine dönerek bizi ima etti. "Bizimde yakında torunumuz olur inşallah."

Gözlerimi belerterek Altay'a dönüp kaş göz işareti yaptım, o da aynı şekilde işaret yaptı.

Perihan teyze bizim kaş göz yaptığımızı fark etmişti. "Ne o? Yok mu planlarınızda bir bebek hem fena mı olur severiz hep birlikte."

"Yok anneciğim fena olmaz ama biz yeni evliyiz ya hani," diyerek araya girdi Altay, bende ona destek çıktım, "Altay haklı, bence bunları konuşmak için çok erken."

Perihan teyze burun kıvırdı ve televizyon seyretmeye devam etti. "İyi ki bir torun istedik, hemen hevesimizi kursağımızda bırakın zaten."

Tam Altay söze girecekken Asel telefondan başını kaldırdı. "Ne? Torun mu?" Kaşlarını çatarak bana döndü. "Beliz abla hamile misin? Oha hala oluyorum."

Ayağa kalkıp sevinç gösterisini sergiledikten sonra Altay bağırarak onu durdurdu. "Asel! Abiciğim, ne torunu yavrum? Sadece laf arasında geçti. Ne meraklıymışsın sende hala olmaya."

Bir anda bütün modu düşmüştü ve biraz önce oturduğu koltuğa geri döndü. "Of abi ya, heveslendirdiniz beni," tekrar eline telefonunu aldı ve iç geçirdi, "keşke yeğenim olsa da sevsem."

Evliliğimizin sahte olduğundan haberleri yoktu tabi, gerçek olsaydı bile çok erken değil miydi zaten? Daha evleneli yeni bir ay olacak.

🌼

Saat dokuza geliyordu, çoktan akşam yemeğini yemiştik ve şimdi ise Asel ile birlikte kız gecesi yapıyorduk.

Onun odasında, onun yatağında ve onun bilgisayarından film seyrediyorduk aynı zamanda yanımızda patlamış mısır, cips ve içecek de vardı, pijamalarımızı da giyinmiştik.

İnsan hiç öğretmeniyle kız gecesi yapar mı? Kulağa komik gelse de Asel şu an öyle yapıyordu.

"Oha Beliz abla adama bak," diye gösterdi Asel filmde ki katil olduğundan şüphelenilen adamı, "baksana elindeki kan izine, kesin var ya yüzde bin beş yüz bu adam katil, eğer bu adam katil değilse benimde adım Asel değil."

Dudağımı büzdüm, "bakıp göreceğiz Aselciğim, bende ondan şüphelenmedim değil ama kesin olarak o diyemem."

Biz filmi seyretmeye devam ederken kapı tıkladı, Asel filmi durdurdu. "Gir."

Altay'da pijamalarını giymişti ve benim makyaj yaparken taktığım tavşanlı bandanayı takmıştı, bu hâliyle çok komik görünüyordu.

HAVAALANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin