Pov Marek
Dzisiejszy dzień był totalnie do kitu. Za oknem brzydka pogoda, deszcz. Aj. Szkoda gadać. Zwlokłem się z łóżka i udałem do kuchni. Zrobiłem sobie pożądne śniadanie i wypiłam kawkę. Ubrałem czarne dżinsy i ciemno zieloną bluzę. Na nadgarstek założyłem dotykowy zegarek. Tak gotowy wyszedłem z domu zabierając plecak, w którym miałem portfel, dokumenty, prawo jazdy i takie tam. Służbę zaczynałem dopiero o 9. Miałem więc pół godziny dla siebie. Po przebraniu się w mundur wraz z Natalią udaliśmy się do komendanta. Chciał nas pilnie widzieć.
Zapukałem do drzwi i po chwili usłyszeliśmy charakterystyczne "proszę"- Dzień dobry szefie.- powiedzieliśmy prawie jednocześnie.
- Siadajcie.- powiedział wskazując krzesła na przeciwko siebie.
- Chciał szef nas widzieć.- powiedziała Natalia.
- Tak. Ty, Marek, Jacek oraz Lena pojedziecie ma kilkudniowe szkolenie.- powiedział uśmiechając się od ucha do ucha.
- Jejku. Szefie. Nie spodziewaliśmy się.- powiedziałem zacinając się prawie przy każdym słowie.
- Dobra. Uciekajcie do domu i pakujcie się. Jutro wyjeżdżacie. To rozkaz.- powiedział Witacki z uśmiechem na twarzy.
- Tak jest.- powiedzieliśmy i wyszliśmy na korytarz. Na naszych twarzach pojawiły się uśmiechy. Szczerze mówiąc byłem w siódmym niebie.
Po powrocie do domu wyciągnąłem torbę z dna szafy. Spakowałem do niej najpotrzebniejsze rzeczy. Kiedy skończyłem pakowanie była godzina 12. Włączyłem telewizor i załączyłem Netflixa. Włączyłem sobie nowego Venoma. Muszę przyznać, że film naprawdę spoko. Kiedy skończyłem oglądać było grubo po piętnastej. Spać poszedłem o 20. Zasnąłem zaraz po dotknięciu poduszki.
______________________________________________Jednak wyszła mała zmiana planów.
Rozdział pojawił się dzisiaj. Ale obiecuję, że jutro też coś wleci.Jak myślicie gdzie na szkolenie pojadą nasi bohaterowie?
Jeśli ktoś zgadnie zadedykuje rozdział 4 tej osobie.
Powodzenia !!!
Miłego wieczoru 🌜🌠🌌
CZYTASZ
Policjantki i Policjanci ~ Tylko ty || Natalia i Marek
FanfictionWitam was w nowej książce. Historia dotyczy Marka i Natalii w roli głównej. W książce pojawią się między innymi: Jacek Nowak, Krzysiek Zapała, Wojtek Niedźwiecki, Alicja Morawska i inni. ______________________________________________ Nie zezwalam na...