Rozdział 43

216 6 1
                                    

Pov Marek
Dzisiaj dostałem dzień wolnego by spędzić go tylko i wyłącznie z Natalią. Wstałem z łóżka najciszej jak się dało, by nie obudzić mojej żony. Udałem się do kuchni i zabrałem się za robienie śniadania. Zrobiłem sobie i Natalii naleśniki. Kiedy skończyłem postawiłem na stole nutellę i dżem truskawkowy. Zabrałem się za robienie kawy i herbaty. Nie chce by Natalia piła kawę podczas ciąży. Stałem wpatrując się w okno przede mną i poczułem przytulanie od tyłu. Odkręciłem się i objąłem moją żonę rękoma w talii.

- Jak się spało?- zapytałem po chwili.

- Dobrze.- odpowiedziała posyłając mi uśmiech.

Po zjedzeniu śniadania udaliśmy się na krótki spacer. Postanowiliśmy, że wybierzemy się do parku. Spacerując spokojnie ścieżkami natknęliśmy się na Górala. Siedział i patrzył w martwy punkt. Ewidentnie o czymś myślał. Zdecydowaliśmy, że zaprosimy go do nas na kawę. Kiedy byliśmy już w naszym mieszkaniu zrobiłem koledze kawę i usiadłem obok mojej żony. Kiedy udał się do domu ja zacząłem temat o naszym dziecku.

- Skoro mamy zostać rodzicami to może już czas wybrać jakieś imiona. Co ty na to?- zapytałem patrząc jej w oczy.

- W porządku. Nie mów, że już wybrałeś.- powiedziała patrząc na mnie z lekkimi podejrzeniami.

- Owszem, wybrałem.- odpowiedziałem z uśmiechem na twarzy.

- Jakie?- zapytała odstawiając na stolik kubek z herbatą.

- Laura i Staś.- odpowiedziałem biorąc do ręki ciastko z talerzyka przede mną.

- Podobają mi się te imiona.- powiedziała ciepło się do mnie uśmiechając.

- Wiem. Nie bez powodu wybrałem imię Staś.- powiedziałem wracając wzrokiem do mojej żony.

- Wybrałeś je dlatego, że mój tata miał tak na imię.- powiedziała przytulając się do mnie.

- Dokładnie.- odpowiedziałem włączając telewizor.

Druga połowa dnia minęła nam bardzo miło. Rozmawialiśmy o pracy, życiu prywatnym i innych rzeczach. Postanowiliśmy, że obejrzymy jakiś film. Włączyłem Netflixa, znalazłem jakąś komedię i chwilę później zaczeliśmy ją oglądać. Spać poszliśmy około 22.
______________________________________________

Witajcie w kolejnym rozdziale 👋
Mam nadzieję, że się wam spodobał 🙂
Pozdrawiam cieplutko 😉
Do zobaczenia w następnych częściach 😃

Serdecznie dziękuję za waszą pomoc w imionach, które pojawią się w dalszych rozdziałach 😊

Policjantki i Policjanci ~ Tylko ty || Natalia i Marek Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz