Rozdział 10

234 4 0
                                    

Kilka dni później
Pov Marek
Dziś jest impreza u Jacka, na której Ala ujawni płeć dziecka. Wstałem z łóżka i udałem się do kuchni. Zrobiłem sobie pożądne śniadanie, po którym wypiłem kawę. Wziąłem długi prysznic. Ubrałem się w dżinsy i czarną koszule i niedługo potem wyszedłem z domu. Akurat wczoraj kurier dostarczył paczkę z prezentem, który zamówiłem dla dziecka Nowaka. Na imprezie byłem pół godziny wcześniej. Natalia przyjechała pięć minut po mnie.

- Cześć.- powiedziała podchodząc do mnie.

- Cześć. Co tak wcześnie?- zapytałem na co dziewczyna próbowała ukryć śmiech.

- Zapomniałam, o której godzinie się zaczyna.- powiedziała z uśmiechem na twarzy.

- No, to wyjaśnia spóźnienie.- powiedziałem ukrywając śmiech.

- Jak spóźnienie?- zapytała, a ja wybuchłem śmiechem.

Śmiałem się przez długi czas. Natalia patrzyła na mnie i nie wiedziała o co chodzi. Kiedy się uspokoiłem opowiedziałem jej o wszystkim i ona również zaczęła się śmiać. Goście przyjeżdżali o różnych godzinach. Kiedy byliśmy już wszyscy zaczęła się impreza. Spędzałem miło czas w towarzystwie Natalii. Przypadkowo spojrzałem w bok i ujrzałem Miłosza. Siedział i patrzył w nieokreślony punkt. Powiedziałem przyjaciółce, że idę z nim pogadać na co dziewczyna pokiwała twierdząco głową.

- Co jest?- zapytałem kiedy już siedziałem na krześle.

- Moja narzeczona wyjechała dla kariery do Stanów.- powiedział i spuścił głowę.

- Ale zostawiła cię?- zapytałem biorąc łyk soku jabłkowego.

- Tak. Zostawiła. A wczoraj na Instagramie widziałem jej zdjęcie z jakimś facetem.- powiedział, pokazując mi zdjęcie, o którym mówił.

- Będzie dobrze. Nie jedna kobieta cię pokocha.- powiedziałem wstając.

- W sumie racja. A możesz mi coś doradzić?- zapytał podnosząc wzrok.

- Przyjdź jutro do mojego mieszkania to pokaże ci parę sztuczek. Niektóre sam wykorzystuje, żeby poderwać Natalię.- powiedziałem i wraz z kolegą zaczęliśmy się śmiać.

- Jacek idzie.- powiedział wstając.

- Słuchajcie. Teraz Ala ujawni płeć dziecka.- powiedział i zaczął się niecierpliwić.

Wszyscy ruszyliśmy za kolegą. Kiedy dotarliśmy naszym oczom ukazał się duży dywan na którym stała Ala, a obok niej Jacek. Po chwili we dwójkę złapali za tubę dymną i w powietrzu pojawił się dym koloru...
______________________________________________

Witajcie w kolejnym rozdziale.
Co tu się stało?! 😱
Marek pokaże Góralowi sztuczki, które sam wykorzystuje do poderwania Natalii 🤭♥️

Jak myślicie? Natalia dowie się co kombinuje Marek? ♥️🤔💞

Jak już wspomniałam w innym rozdziale Jacek zostanie Tatą♥️

W powietrzu pojawił się dym jakiegoś koloru. W następnym rozdziale dowiecie się jakiej płci jest dziecko. Jaki to może być kolor🤔♥️

Miłego dnia 💞
Pozdrawiam cieplutko 🙂

Policjantki i Policjanci ~ Tylko ty || Natalia i Marek Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz