Pół roku później
Pov Marek
Prace zacząłem o dziwo z kimś innym. Był to Miłosz. Nawet spoko chłopak. Natalia zażądała zmiany partnerów. Tylko nie wiem dlaczego. Miłosza widziałem na korytarzu kiedy wchodziłem do biura. Zdążyłem usiąść za biurkiem i już po chwili ktoś zapukał do drzwi.- Cześć.- przywitał się i wyciągnął dłoń.
- Cześć.- odpowiedziałem koledze i podałem mu dłoń.
-Chcesz kawy?- zapytałem podchodząc do drzwi.
- Jeśli to nie problem.- powiedział chowając broń do kabury.
- Żaden problem.- powiedziałem i wyszedłem.
Udałem się do policyjnej kuchni i zrobiłem kawę dla siebie i Miłosza. Kiedy miałem już wychodzić zatrzymał mnie Jacek.
- Cześć Marek. Przyjdziesz do mnie do domu w przyszłym tygodniu?- zapytał zdyszany Nowak
- Jasne. A co się stało?- zapytałem z przerażeniem.
- Alicja zorganizowała imprezę, na której chce ujawnić płeć dziecka.- powiedział opierając się o ścianę.
- No jasne, że będę. Nie musisz się pytać.- powiedziałem wychodząc.
- Dobra. Nie będę ci przeszkadzał.- powiedział kiedy wychodziłem z kuchni z dwoma kubkami kawy.
- Dobra. Do później.- powiedziałem kiedy Nowak był już za rogiem.
Wróciłem do pomieszczenia i postawiłem na biurku kolegi kubek z kawą. Po chwili otrzymaliśmy pierwsze zgłoszenie dzisiejszego dnia. Było ono do bójki w sklepie z zabawkami. Dwaj mężczyźni pobili się o cenę jednej z zabawek. Ja nie wiem co się z tymi ludźmi dzieje. Bić się o głupią zabawkę.
Po spisaniu zeznań i wlepieniu mandatów wróciliśmy na bazę i odebraliśmy przerwę. Okazało się, że ja i Miłosz służbę zakończyliśmy wcześniej z powodu, że jutro są chrzciny córki Wojtka. Po powrocie do domu przebrałem się w dżinsy i koszule. Pojechałem do sklepu i kupiłem sobie garnitur. Kiedy wróciłem była godzina 15. Było dużo czasu, żebym mógł się przyszykować. Po kolacji poszedłem się wykąpać. Kiedy ubrałem się w piżamę włączyłem sobie film. Równo o 20 położyłem się spać. Nastawiłem sobie budzik na 7 żebym nie zaspał mimo, że chrzciny Mai są dopiero o 10.
______________________________________________Witam was w kolejnym rozdziale.
Czemu Natalia zażądała zmiany partnerów?Tego dowiemy się z biegiem czasu. Mogę wam powiedzieć, że jednego dnia będzie się pojawiać kilka rozdziałów.
Do zobaczenia.
Pozdrawiam cieplutko 🙂
CZYTASZ
Policjantki i Policjanci ~ Tylko ty || Natalia i Marek
FanfictionWitam was w nowej książce. Historia dotyczy Marka i Natalii w roli głównej. W książce pojawią się między innymi: Jacek Nowak, Krzysiek Zapała, Wojtek Niedźwiecki, Alicja Morawska i inni. ______________________________________________ Nie zezwalam na...