Rozdział 11

221 5 0
                                    

Słuchajcie nie mogę już czekać. Wstawiam ten rozdział wcześniej. Mam nadzieję, że się wam spodoba.

Niestety ten rozdział jest krótszy.
______________________________________________
Pov Marek
W powietrzu pojawił się dym koloru... niebieskiego. Okazało się, że Jacek będzie miał syna. Nowak rzucił na ziemię tubę dymną i szczęśliwy złapał się za głowę. Z uśmiechem na twarzy przytulił do sobie żonę. W tle usłyszałem oklaski, więc i ja się przyłączyłem. W sumie dobrze, że Alicja teraz ujawniła płeć dziecka, bo za dwa miesiące będzie już z nami na świecie. Ja i Natalia mamy być rodzicami chrzestnymi. Impreza trwała na całego.

- O czym gadałeś z Góralem?- zapytała Natalia kiedy podszedłem do stołu po sok pomarańczowy.

- A takie tam męskie sprawy.- powiedziałem biorąc do ręki szklankę z napojem.

- Rozumiem. Ja zaraz wracam do domu.- powiedziała chowają do torebki telefon.

- No spoko. A co siostra przyjeżdża?- zapytałem z ciekawości.

- Skąd wiedziałeś?- zapytała patrząc na mnie.

- Strzelałem.- odpowiedziałem i udałem się do Jacka.

- Ale ty jesteś zadowolony Jacek.- powiedziałem opierając się o stół.

- A dlaczego mam nie być zadowolony?- zapytał z uśmiechem na twarzy.

- A nie wiem.- odpowiedziałem i spojrzałem na zegarek.

- Zbierasz się już?- zapytał zawiedziony Nowak.

- Tak. Jutro mam służbę. Gdybym mógł został bym do wieczora. Ale wiesz. Służba nie drużba.- powiedziałem odstawiając szklankę na tace.

- Dobra. Dzięki, że przyszedłeś.- powiedział i przybiliśmy sobie męską piątkę.

Pożegnałem się ze wszystkimi i udałem się do domu. Wziąłem prysznic, zjadłem kolację, wypiłem ciepłą herbatę i włączyłem sobie jakiś film. O 20 położyłem się spać. Służbę zaczynałem jutro o wiele wcześniej niż myślałem.
______________________________________________
Tak jak było napisane w rozdziale
Niebieski dym oznacza chłopca

Jacek będzie miał syna. Możecie już powoli wybierać imiona. Jedno z nich wybiorę.

Pozdrawiam cieplutko 🙂♥️

Policjantki i Policjanci ~ Tylko ty || Natalia i Marek Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz