Rozdział 46

184 6 2
                                    

Pov Marek
Dzisiejszy dzień nie zaczął się dobrze. Od rana w powietrzu wisi gęsta atmosfera. Czuję, że coś jest nie tak. Najbardziej dziwi mnie zachowanie Natalii. Jest jakaś nieobecna i posyła mi jakieś tajemnicze spojrzenia. Stasio spał, więc mogłem się na spokojnie wykąpać. Jest całym moim światem, tak jak i Natalia. Kocham ich nad życie i nie dam skrzywdzić. Wyszedłem z łazienki i udałem do kuchni zrobić śniadanie dla siebie i mojej żony. Kiedy skończyłam poszedłem do naszej sypialni i położyłem się obok mojej wspaniałej kobiety. Przytuliłem ją mocno i pocałowałem w czoło.

- Chodź na śniadanie.- powiedział i wstałem z łóżka.

- Zaraz przyjdę.- odpowiedziała, a ja chwilę później wyszedłem z pokoju.

Po zjedzonym posiłku udałam się do pokoiku mojego synka sprawdzić czy śpi. Kiedy wszedłem mogłem się już domyślić, że nie śpi. Leżał i gryzł rękaw od bluzeczki.

- Dzień dobry panu.- powiedziałem biorąc go na ręce i całując delikatnie w policzek.

Skończył miesiąc, więc był na tyle duży, że mógł siedzieć z nami przy stole. No oczywiście nie na krześle tylko na swoim specjalnym krzesełku. Co jakiś czas spoglądałem w jego stronę i patrzyłem jak się do mnie uśmiecha. Kiedy zobaczyłem go w szpitalu zaraz po narodzinach, rozpłakałem się. Byłem tak szczęśliwy, że jest już z nami na świecie i nie mogłem po prostu wytrzymać. To były łzy szczęścia i radości. Pamiętam ten dzień dokładnie. Byłem wtedy w domu. Nie da się tego opisać. Kiedy skończyłem jeść śniadanie zacząłem się zbierać do pracy. Pożegnałem się z synkiem i żoną, po czym wyszedłem z domu. Na komendzie okazał się, że dzisiejszy partol mam z Góralem. Po powrocie szybko wskoczyłem pod prysznic i zabrałem się za robienie kolacji. Po jakich dwóch godzinach Staś zasnął, a ja mogłem spędzić choć trochę czasu z Natalią. Włączyliśmy sobie film, tak by nie było za głośno i zaczęliśmy go oglądać. Grubo po północy położyliśmy się spać. Mogłem sobie posiedzieć dłużej, bo jutro mam wolne. Zasnąłem przytulony do Natalii.
______________________________________________

Witam was po naprawdę długiej nieobecności 👋
Wracam do was z nowym rozdziałem 🤭
Mam nadzieję, że się wam spodobał 🤗
Pozdrawiam cieplutko 😉❤️

Policjantki i Policjanci ~ Tylko ty || Natalia i Marek Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz