Dwa miesiące później
Pov Marek
Jak miałbym zacząć to pięć tygodni temu wybudziłem się ze śpiączki. Aktualnie zaprosiłem Natalię na dwie randki. Muszę przyznać, że jej obecność jest jak lek. Właśnie jesteśmy na patrolu. Natalia prowadzi samochodu bo boi się, że coś mi się stanie. Rozmawialiśmy sobie spokojnie kiedy przeszkodził nam dzwonek mojego telefonu.- Halo. Co tam Jacek?- zapytałem włączając na głośnik.
- Jadę przed wami. Włącznie bomby i przede mnie.- powiedział a w jego głosie można było dostrzec panikę.
- Ale co się stało?- zapytałem po chwili.
- Dziecko mi się rodzi.- powiedział a my jak na zawołanie włączyliśmy bomby i wyprzedziliśmy Jacka.
Będąc w szpitalu zostaliśmy na korytarzu wraz z Nowakiem. Minuty dłużyły się niemiłosiernie. Jacek nie usiadł nawet na chwilę. Chodził po korytarzu w tą i z powrotem. Po godzinie pojawił się lekarz.
- Gratuluje. Ma pan zdrowego synka.- powiedział przez co na naszych twarzach pojawiły się szerokie uśmiechy.
- Gratulacje stary.- powiedziałem i przybiłem z kolegą męską piątkę.
- Nie wiem jak mam wam dziękować.- powiedział cały czas się uśmiechając.
- Nie musisz dziękować. Dla przyjaciela wszystko.- powiedziałem i zaczęliśmy się zbierać.
- Uciekajcie do pracy. Powiedzcie wszystkim na komendzie.- powiedział i zniknął za rogiem.
Wróciliśmy na bazę i odebraliśmy przerwę. Powiedzieliśmy wszystkim, że Jacek został tatą. Po służbie zadzwoniliśmy do kolegi na video.
- Cześć Jacek. Jak tam samopoczucie?- zapytał Witacki.
- Bardzo dobrze.- powiedział i zapadła chwila ciszy.
- Jakie imię wybraliście?- zapytała po chwili Natalia.
- Olaf.- powiedział i uśmiechnął się szeroko.
- Oryginalnie.- powiedział Witacki.
Po rozmowie każdy wrócił do domu. Wszyscy byliśmy bardzo szczęśliwi. Życzyliśmy Jackowi dużo szczęścia na nowej drodze życia. Po całym dniu wrażeń zasnęłam w ciągu minuty.
______________________________________________Witajcie w kolejnym rozdziale 👋
Marek zaprosił Natalię na randki i wrócił na służbę po ciężkim wypadku 🙂🤙♥️Jackowi urodził się zdrowy synek, Olaf 👶
(Wybrałam takie imię, bo bardzo mi się ono podobało).Jakby ktoś był ciekawy Olaf urodził się 28 września.
W następnym rozdziale będzie się działo. Będzie naprawdę dużo emocji. Rozdział będzie dotyczył głównie Marka.
Pozdrawiam cieplutko kochani 🙂♥️
Miłego wieczorku 🌠🌌🌜
CZYTASZ
Policjantki i Policjanci ~ Tylko ty || Natalia i Marek
FanfictionWitam was w nowej książce. Historia dotyczy Marka i Natalii w roli głównej. W książce pojawią się między innymi: Jacek Nowak, Krzysiek Zapała, Wojtek Niedźwiecki, Alicja Morawska i inni. ______________________________________________ Nie zezwalam na...