Rozdział 6

253 4 0
                                    

Pov Marek
Wstałem równo z budzikiem. Dzisiejszy dzień postanowiłem spędzić tylko i wyłącznie z Natalią. Kiedy się podniosłem Natki nigdzie nie było. Zszedłem po schodach i udałem się do kuchni. Już na samym wejściu poczułem zapach śniadania.

- Cześć. Już nie śpisz?- zapytała Natalia kiedy wchodziłem do pomieszczenia.

- Cześć. Nie. Dopiero wstałem.- odpowiedziałem siadając na krześle.

- Jak coś to Jacek i Lena jedli już śniadanie i poszli na ćwiczenia do tego faceta co wczoraj miał z nami trening.- powiedziała podając mi kubek z kawą.

- Dzięki. A mogę cię gdzieś porwać?- zapytałem z nadzieją, że się zgodzi.

- A mogę wiedzieć dokąd?- odpowiedziała pytaniem na pytanie z szerokim uśmiechem na twarzy.

- A to już tajemnica.- powiedziałem wstając.

- Daj mi dwadzieścia minut. Zaraz wracam.- powiedziała i zniknęła mi z pola widzenia.

Siedziałem i czekałem pijąc kawę, którą zrobiła mi Natalia. Włączyłem sobie Instagrama i zacząłem go przeglądać. Po chwili na swoich ramionach poczułem dotyk.

- Gotowy?- usłyszałem za sobą znajomy głos.

- Zawsze.- odpowiedziałem wstając.

Założyliśmy buty i wzięliśmy swoje skórzane kurtki. Zamknąłem drzwi i napisałem do Jacka, że wychodzę z Natalią na zakupy. Oczywiście skłamałem. Wczoraj po powrocie do hotelu kupiłem bilety do "Rezerwatu Mewia Łacha na Wyspie Sobieszewskiej". Jest tam bardzo ładnie. Kiedy tam dotarliśmy Natalię trochę zatkało. Spacerowaliśmy po rezerwacie dobre kilka godzin. Kiedy wracaliśmy musiałem się jeszcze zatrzymać przy stoisku z magnesami. Natalia kupiła po jednym dla każdego z naszych przyjaciół. Kiedy wróciliśmy do hotelu zabrałem się za szykownie kolacji. Kiedy zjedliśmy zaczęliśmy się szykować do spania. Jacek przed snem zadzwonił do swojej żony. Równo o 20 położyliśmy się spać. Ja leżałem na łóżku dość długo. Zastanawiałem się czy dobrze zrobiłem zabierając Natalię na wycieczkę. Z tą myślą zasnęłam.
______________________________________________

Witajcie w kolejnym rozdziale. Dzisiejszy jest trochę krótszy.

Jak myślicie. Marek zrobił dobrze, że zabrał Natalię na wycieczkę?

Odpowiedzi piszcie w komentarzach

Pozdrawiam cieplutko 🙂

Policjantki i Policjanci ~ Tylko ty || Natalia i Marek Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz