Pov Marek
Wstałem wcześniej z racji tego, że służbę zaczynam dziś o 7. Muszę przyznać, że nie chcę zostawiać Natalii samej w domu. Ale nie będzie się jej nudzić, bo cały dzień spędzi z siostrą. Po zjedzeniu śniadaniu wyszedłem z domu. Na komendzie byłem pół godziny przed rozpoczęciem pracy. Kiedy byłem już przebrany w mundur wróciłem do pokoju gdzie zastałem Miłosza.- Cześć. A gdzie Białach? Miałem z nim dziś pracować.- powiedziałem podjąc koledze rękę.
- Podobno ma coś do załatwienia z Idą.- powiedział po czym usiadł za biurkiem.
- Rozumiem. Kawy?- zapytałem otwierając drzwi.
- Chętnie.- powiedział po czym wyszedłem na korytarz.
Po zrobieniu kawy wróciłem do pokoju. Postawiłem na biurku kolegi kubek z kawą i zaczęliśmy pracować. Jacek załatwił nam monitoring z dnia wypadku, który miał miejsce wczoraj. Pojechaliśmy do mieszkania poszkodowanego i okazało się, że nadal nie wrócił do domu. W drodze powrotnej razem z Miłoszem rozmawialiśmy o wszystkim i niczym.
- Jak ci się układa z Natalią?- usłyszałem po chwili pytanie.
- Bardzo dobrze. A co u Tamary?- zapytałem sprawdzając czy nie dostałem żadnej wiadomości od Natalii.
- Dobrze. Wczoraj małą stłuczkę przed szkołą. - powiedział cały czas skupiając się na drodze.
- Jaką stłuczkę?- zadałem kolejne pytanie.
- Ktoś jej wjechał w samochód. Ja akurat wczoraj wychodziłem z mieszkania i słyszałem jak się darła na pół klatki schodowej. Naprawdę się wściekła.- powiedział parkując już przed komendą.
- Nie dziwię się.- powiedziałem po czym wyszliśmy z radiowozu i udaliśmy się do Jacka. Odebraliśmy przerwę i po zjedzeniu obiadu wróciliśmy do patrolowania Wrocławia. Po pracy wróciłem do domu. Już na samym wejściu mogłem wywnioskować, że Natalia razem s siostrą zrobiły kolację. Nie myliłem się. Grubo po 22 wszyscy posłużyliśmy się spać.
______________________________________________Cześć kochani 🙂
Oglądaliście wczorajszy odcinek Policjantek i Policjantów z udziałem Natalii i Marka ❓
Ja tak. Muszę się przyznać, że się popłakałam 😭.Piszcie w komentarzach jak wasze wrażenia po wczorajszym odcinku 👇
CZYTASZ
Policjantki i Policjanci ~ Tylko ty || Natalia i Marek
FanfictionWitam was w nowej książce. Historia dotyczy Marka i Natalii w roli głównej. W książce pojawią się między innymi: Jacek Nowak, Krzysiek Zapała, Wojtek Niedźwiecki, Alicja Morawska i inni. ______________________________________________ Nie zezwalam na...