1.bölüm
~~~~~~~~~~Hızlıca evden çıktım şoförüm Daniel arabanın camlarını siliyordu beni görünce camları silmeyi bıraktı
"Buyrun efendim"dedi itaatkâr bir şekilde,arabaya ilerledim"Bayan Diloway ile buluşacağım,beni cafe flora ya bırakır mısın?" dedim Daniel başını sallayıp arabanın kapısını açtığında hemen koltuğa oturdum. Daniel kapımı kapatıp koltuğuna geçti ve arabayı çalıştırdı.
Dışarıda yağmur çiselemeye başlamıştı yine sonbahar gelmişti doğa,çicekler ve bütün güzellikler yavaş yavaş ölüyordu.Sonbahar 'ı pek sevmezdim beni kendine bağlayan İlkbahardı çünkü tıpkı benim gibi doğa yeniden doğuyordu .
Daniel göz ucu ile bana baktı ve "Efendim bayan Ellie bugün yine o siyah güllerin geldiğini size iletmemi istedi." dedi derin bir nefes aldım.
Tabiki ilkbahar a ulaşabilmek için zorlu bir kışı atlatmıştım.İki yıl önce hayatımın dönüm noktasına ulaşmıştım.Tamam deyip pes mi edicektim yoksa kalıp savaşacak mıydım.
Hayatımda ilk defa iki seçenek arasında kalınca yeni bir seçenek oluşturmuştum.Olması gerektiği için olmamıştı,ben istediğim için olmuştu bambaşka bir ben !
Siyah güller,aklıma gelince bile ürpermiştim hâlâ peşimi bırakmamıştı.Yani hâlâ tam olarak kurtulmuş sayılmazdım,geçmişim peşimi acımasızca kovalıyordu.
Ama ben artık İzgi Sonat değildim, ben Sarah Jean 'dim . İzgi'nin hatalarından Sarah ders çıkarmıştı İzgi belki hâlâ okulun koridorunda ağlayan zavallı bir kız olabilirdi ama Sarah her zaman kafasında başarısının ve zirvede oluşunun hediyesi olan tacını takıyordu.Tek sorun ise tacında bulunan ve geçmişini hatırlatan kan lekeleriydi.
Yağmur hızlanmıştı sanırım bu havada dışarı çıkma fikri tam bir hataydı.Tereddüt ettiğimi fark eden Daniel bana döndü " Efendim merak etmeyin arabanın bagajında bir şemsiye mevcut " dedi başımı salladım.
Daniel her zaman herşeye hazırlıklı olan bir adamdı,32 yaşında olmasına rağmen baya genç gösteriyordu.Yaşına göre fazla yakışıklıydı , ela gözleri ve karamel rendinde saçları vardı iki ay önce güzel bir kadınla evlenmişti ve şimdi de bebek bekliyorlardı.
Sonunda cafe flora ya gelmiştik Daniel arabadan çıkıp bagajdan şemsiyeyi aldı ve yanima gelip kapımı açtı.Arabadan çıktığım anda sanki üzerime bir damla yağmur düşmemesine yemin etmiş gibi dikkatle şemsiyeyi üzerime tutuyordu.
Beraber cafe flora ya girdik bayan Diloway cam kenarında bulunan bir masada oturuyordu,Bayan Diloway benim ortağımdı.
Masaya doğru ilerledim yaklaştığımı görünce ayağa kalktı ve elini uzattı , uzattıgı elini hafifçe sıktım." hoş geldiniz bayan Jean günaydın demek isterdim aslında ama" gözlerini dışardaki sağanak yağmura çevirdi " aniden başlayan sağanak buna engel oluyor" diye devam ettirdi cümlesini
Başımı sallayıp yerime oturdum " evet meteoroloji sanırım şaşırmış bugün hafif bulutlu bir hava bekleniyordu normalde " dedim Bayan Diloway de yerine oturdu.
"Tanrı aşkına kışa giricez ve hâlâ hava sıcak " dedi başımı salladım doğanın dengesi fazlasıyla bozulmuştu bayan Diloway e gülümsedim.
"Ne içelim,kahve olur mu?" dedim başını 'evet' anlamında salladı yanımda duran Daniel e döndüm " Daniel , bayan Diloway e ve bana iki kahve lütfen " dedim
Daniel başını sallayıp garsona doğru ilerledi iç çektim.Bayan Diloway bana doğru eğilip fısıldadı "Şirketteki ajanı bulabildiniz mi?" dedi başımı iki yana salladım
Şirkette bilgilerimizi sızdırıp işimizi sabote eden bir ajan vardı kim olduğunu yada kime çalıştıgını bilmiyordum ama kesinlikle öğrenecektim.
"Her kimse odama bile girebilecek kadar cesaretli biriymiş" dedim başını salladı ve "sizin odanızın anahtarı sadece temizlik görevlilerinde var sanırım o halde aralarından biri olabilir " dedi .
Gözlerimi kıstım " belkide o kişi temizlik görevlisinden çalmıştır" dedim kaşları havalandı " zekice, ama nasıl güvenlik sistemi onu algılamadı " dedi merakla.
Şirketin güvenlik sistemi alarm vermemişti. Güvenlik sistemimizin işlemine göre orada çalışan ve girip çıkan herkesin yüzü kayıtlıydı.Başka biri gelince ve görevlilere kayıt yaptırmadan içeri girerse alarm örüyordu.
Dudağımın kenarı kıvrıldı "sistem uyarı vermedi yani ajan her kimse sisteme yüzü zaten kayıtlı" dedim bayan Diloway dudağını ıslattı "böyle gizemlere bayılıyorum" dedi güldüm
Benim hayatım zaten baştan sona gizemden oluşuyordu.Kahveler gelince bardağı dudaklarıma götürüp bir yudum aldım.
"Süphelendiğiniz biri varmı" dedi merakla basımı iki yana salladım "şirkete girip çıkan 500 den fazla insan var bu kişi herkes olabilir" dedim bayan Diloway bişey hatırlamış gibi çantasını açtı ve içinden bir dosya çıkardı.
Önüme koyduğu dosyaya merakla baktım " işinizi kolaylaştırmak isterim " dedi başımı salladım " çok teşekkür ederim bayan Diloway" dedim dosyayı çantama koydum.
yarım saat daha orda oturup yeni yaptığımız milyar değerindeki projeden baysettik eğer herşey yolunda giderse sonunda şirketimiz yüklü bir miktar paranın sahibi olucaktı.
Kahvem bitmişti sanırım sohbetin de sonuna gelmiştik.Daniel gideceğimizi anlayıp yanımda yerini aldı. Ayağa kalkıp " Yardımınız için teşekkür ederim,bir dahaki sefere umarım projenin başarısını kutlamak için tekrar buluşuruz." dedim.
Bayan Diloway ile vedalaşıp cafeden çıktım ve arabaya bindim Daniel arabayı çalıştırıp bana döndü " efendim bugün ayın 17'si yine aynı yere mi gidiyoruz." dedi
gülümsedim ve başımı salladım her ayın 17'si basıma gelen korkunç olayın yaşandığı yere giderdim bugün de oraya gidiyorduk.
~~~~~~~~~~~~
umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir. Yazım yanlışı varmı diye iki kere kontrol ettim ama eğer yine de görürseniz lütfen bana haber verin. 🤍Kendinize iyi bakın...
instagram;genc.bir.yazar0
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Zafer
Mystery / ThrillerBir kadın hayal edin ; eskiden yaşadığı o olaylı hayatı bırakıp kendine yeni bir hayat kuran . Ve bir kadın daha hayal edin ; Hayatını mahveden adamdan kaçmaya çalışıp asla yeni bir hayata başlayamayan , Bu iki kadını birbirine bağlayan şey İkisinin...