32.bölüm
~~~~~~~~~
( Bu bölüm sadece Aslının ağzından olucaktır )Aslı'dan ;
Bir Miraya birde elindeki mektuba bakıyordum , hadi ama pamir neden kendisi söylemek yerine beni görevlendirip miray ile ilgilenmemi istemişti ki hem benim görevlerim ne ara adam öldürüp değerli eşyalar çalmaktan psikologluğa geçmişti ?
Evet , ilk hastam Miray'dı ve şuan hayatını altüst edecek gerçeği tıpkı pamir gibi o da mektup yoluyla öğreniyordu şahsen pamirin gelip açıklamasını daha uygun bulurdum da kendisi şuanda izgi hanımla beraberdi yani bunu yapma görevini bana vermiş ve kaçıp gitmişti , Korkak herif !
Tabiki bu mektup olayı ikisi için de farklı duygular barındırıyordu , pamir için sadece şaşkınlık ifade etse de mirayın kalbinin binlerce parçaya ayrıldığını çok net bir şekilde görebiliyordum , her okuduğu satırda gözlerindan bir damla yaş akıyordu ve bu da oldukça sinir bozucuydu. Onun omzumda ağlamasını kaldırabileceğimi hiç sanmıyordum.
Aslından pamire olan duygularını kesinlikle anlamıyordum ama aynı zamanda onu yargılamıyordum da insan aşık olacağı kişiyi seçemiyordu Miray için de zaten en zor olan şey buydu , o kendi abisine aşıktı. Yani anneler aynı olmasada babaları aynı olduğu için kardeş oluyorlardı sanırım . Neyse ne !Miray elindeki mektubu buruşturduktan sonra odanın rastgele bir köşesine fırlattığında yüzüme bir gülümseme kondurdum " Bu tam bir saçmalık , Pamir benim abim falan olamaz hem ordaki Miray ile benim aynı kişi olduğumuz da nerden çıktı ! " dedi daha çok kendini avutmak için söylüyordu bunları oysaki o da gerçeğin farkındaydı ve bunu kabullenemiyordu. Başını iki yana sallayarak gözlerini gözlerime çevirdiğinde bir damlanın daha gözünden süzülerek yanağında kayışını izledim "Aslı bu gerçek değil dimi , olamaz dimi çok saçma çünkü . Gerçek değil değil mi bu mektup ?" sesinin titremesi yetmiyormuş gibi her an kalp krizi geçirip ölebilecekmiş gibi görünüyordu.
Gözlerimi ondan ayırmadan başımı hafifçe iki yana salladım , Korkunç derecede gerçekti .
Miray kriz geçiriyormuş gibi başını hızlı bir şekilde iki yana sallarken bir elini saçlarına daldırdı kendi saçlarını yolmasını izlerken istemsizce yüzümü buruşturdum , Derken Miray fısıldarcasına " Ona aşığım , Ona gerçekten de çok aşığım " dedi . Dudaklarımı ıslatıp araladığım sırada konuşmama izin vermeyerek öne atıldı ve kızarmış gözlerini bana çevirdi "İzgi onu hak etmiyor , Pamiri benim kadar sevmiyor ve asla da sevemez . Pamir neden benim ona olan aşkımı görmezden geliyor ne var bu kızda , Onu vazgeçilmez kılan özelliği ne ! Benden daha mı güzel , Benden daha iyi mi ? O kadında olup benden olmayan şey ne ! " Miray artık kontrolü kaybetmiş gibi bağırıyordu.Eğer bana biraz daha bağırırsa bu sefer onu acıdan ağlatacağımı ona söylemedim , Pamirin tepemde dikilip beni azarlaması isteyeceğim son şeydi . Özellikle de Patron un bana kızmasını hiç istemiyordum , evet şu sıralar buralarda değildi ama hata yaptığımız anda bunu hissedebilme gibi özel bir yeteneği vardı . Kahretsin o heriften cidden korkuyordum, kim korkmazdı ki !
Miray ellerini saçlarından çekip yüzünü kapattığı zaman hıçkırıkları odada yankılandı , Evet bunu yapmayı hiç istemiyordum ama sanırım şuan gidip ona sarılmak zorundaydım.Oturduğum sandalyeden kalkıp ona doğru ilerledikten sonra kollarımı ona sararak elimi sırtında gezdirdim Mirayın bedeni ciddi anlamda fazla sallanıyor ve titriyordu " Aslı , Ona aşığım" diye fısıldadı tekrar evet ben zaten bunun farkındaydım Miray pamire parlayan gözlerle bakıyordu ve buradaki herkes onun pamire deli gibi aşık olduğunu da biliyordu sanırım bu aşkından kurtulması gerekecekti , duygularını bir kenara bırakıp gerçeklere odaklanmalıydı.
Miray yavaşça yere çöktüğünde bende onunla beraber yere dizlerimin üzerine çöktüm , ellerim saçlarına gidip onları okşadığı sırada Mirayın hıçkırıklarının azalmasını bekledim ama hiçbir şey değişmedi , Madem sakinleşmeyecekti ben ne halt yemeye bu kıza sarılıp saçlarını okşuyordum. Gözlerimi kapatıp birkaç saniyelik düşünmeye başladım tamam şuan gerçekten de bir kadının bir diğerine ihtiyacı vardı ve bende ne gerekiyorsa yapmalıydım . Acısını azaltmak için çabalayacaktım ama geçeceğini hiç sanmıyordum , " Bu H-haksızlık , O kadın ona layık olmamasına rağmen onunla olabiliyorken ben neden ondan uzaklaşmak zorunda kalıyorum . " dedi kendi kendine konuşarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Zafer
Mystery / ThrillerBir kadın hayal edin ; eskiden yaşadığı o olaylı hayatı bırakıp kendine yeni bir hayat kuran . Ve bir kadın daha hayal edin ; Hayatını mahveden adamdan kaçmaya çalışıp asla yeni bir hayata başlayamayan , Bu iki kadını birbirine bağlayan şey İkisinin...