Dövme

22 7 3
                                    

8. Bölüm

~~~~~~~~~~~~~~~

Thomas'ın ölümünü gizli tutmak isterken aniden ortaya çıkan video ile kafamın içinde fırtınaların koptuğunu hissediyorum,tek başıma her şeyi aynı anda yapıcak olmak beni biraz gerse de bu durumu dışarıya yansıtmamaya çalışıyordum.

Bu sabah şirketin kapısından güvenliğin yardımı ile girmiştim basın onlara sunulan bu fırsatı kullanarak şirketin kapısına dayanmışlardı şirkete gireceğim sırada üzerime atlayacakmış gibi duran insanlardan güvenlik görevlileri sayesinde kurtulmuştum.

Kapımın tıklandığını duyduğum gibi bilgisayardan kafamı kaldırdım evet tabiki yayınlanan video'yu silmekle uğraşıyordum ama nedense bir türlü sistem bu işlemi kabul etmiyordu,bunu kim yaptıysa bizim için büyük tehlike oluşturuyordu bu video'yu paylaşan kişi her kimse bu videonun üzerine şirketin ifşasını farklı videolar ile yapmaya devam edebilirdi.

"Girebilirsiniz" diye seslendim kapı aralanınca odama Bayan Diloway girdi. Onu beklemediğim için oldukça şaşırmıştım " bayan Diloway, geleceğinizden haberim yoktu " dedim sonra yerimde doğruldum ne için gelmişti Daniel'i mi öğrenmişti ? yada thomas'ın öldüğü görüntüyü mü görmüştü ?

Bayan Diloway karşımdaki koltuğa oturarak derin bir nefes aldı "Doğrusu bu konu için size gelmeyi asla istemiyordum ama işte anlarsınız ya iş ve duygular birbirinden bağımsız hareket etmelidir" dedi başımı sallayarak onu onayladım yüzünde oldukça ciddi bir ifade vardı ki ben onu genelde gülümserken görürdüm.

"Lafı dolandırmak istemiyorum.Doğrusu dün paylaşılan video'yu gördüğüm anda bunun gerçek olduğuna inanamadım şirketinizdeki ajanı bulma konusunda size yardım edecektim aslında ama dün gördüklerim bu ajanın oldukça tehlikeli bir virüs olduğunu fark etmemi sağladı.Takdir edeceksiniz ki bende şirketimi bu virüsten korumak için elimden geleni yapacağım bu yüzden şirketlerimizin ortaklığını bitirmek istiyorum " dedi söylediklerini çatık kaşlarla dinledim.

İnanamıyormuş gibi başımı iki yana salladım "Ama bizim bir sözleşmemiz var,üstelik sizin şirketinizin ortaklığı sayesinde yeni bir liste dolusu proje planladık bu şekilde yarı yolda bırakıp gidemezsiniz. Evet önümüze bir engel çıktı ama bu engeli görüp pes etmek yerine o engeli ortadan kaldırmalıyız." dedim bayan Diloway ise sözlerimden zerre etkilenmemişti.

"Kararım kesin.Lütfen engel olmak yerine bu ortaklığı bitirmeme izin verin,biliyorum şirketim sizin şirket için vazgeçilemeyecek şeyler hazırladı ama şirketim olmadan ayakta durmak zorundasınız zor olduğunu biliyorum eğer isterseniz projelerin nasil gerçekleşiceğeni size mail olarak atarım ama malesef yardımım bu kadar"dedi kendinden bu şekilde bahsetmesi hayrete düşmeme sebep oldu

Bayan Diloway'in bu sözleri ne karşı tabiki susmayacaktım"Anlamadım sizin şirketiniz olmadan ayakta durmak mı ? ah bayan Diloway benim hiçbir zaman sizin şirketinize ihtiyacım olmadı aksine projelerinizi kabul edip size bir şans tanımam için bana yalvaran sizdiniz biz ne zaman yer değiştirdik anlamadım, tamam öyle olsun ama şunu bilin ki size sunduğum tek şans buydu ve bir daha tekrarlanmayacak konuşmayı uzatmaya gerek yok odamdan ve şirketimden birdaha girmemek üzerine çıkabilirsiniz." dedim

Bayan Diloway ona bu şekilde karşı çıkmam konusunda nefesini tutmuş bir şekilde bana bakıyordu sanırım ona bu şekilde karşı atak yapmamı asla beklemiyordu dudağımın kenarı kıvrıldı " kovuldunuz " dedim net bir şekilde Bayan Diloway kendine gelmek için başını hafifçe iki yana salladı " ben size çalışmıyorum " dedi dudağımı ıslattım eski anılarımı hatırlamak ilk defa işime yaramıştı.

"Şey hatırladığım kadarı ile sizin şirketin üzerinde durduğu arsa bana ait siz benden izin alıp oraya yerleşmiştiniz.Eğer arsa benimse şirket de benim ve şirket benimse sizde bana çalışıyorsunuz yanılıyor muyum ? " dedim bunu söylerken yüz ifadesinin değişimini izlemek bana zevk vermişti bayan diloway kaşlarını çattı "hayır, Bayan Jean yanılıyorsunuz orası benim şirketim şuanki konumuna getirmek için çok çalıştım ben !" dedi yerinde dikleşerek.

Kanlı ZaferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin