Gizemli ev

17 5 10
                                    

15.bölüm
~~~~~~~~~~~

Yine aynı yerdeydik resmen bu arka bahçe bizim gizli sohbet yerimiz olmuştu, Pamir ( Damgacı) yanındaki yeni kadına bakarak gülümsedi. "Hepiniz onu zaten tanıyorsunuz, Miray aramıza yeni katıldı ve ortağım olarak bizimle beraber olucak. Tıpkı bir zamanlar İzgi için geçerli olduğu gibi Miray da benim yerimi tutucak umarım anlamışsınızdır. " dedi

Aslı gözlerini kısarak Miray adındaki kadını süzdü "Onu özel yardımcın yapma sebebini öğrenebilir miyim , hem ondan önce ben vardım eğer böyle bir mevki verilecekse bu bana verilmeli " dedi gözlerindeki bakışı görünce Miray adındaki kadına acımıştım. Aslı resmen bakışları ile onu parçalara ayırıyordu.

Thomas'a baktıkça ozanı özlüyordum, Pamir asla ozanın yerine birini koyamazdı o da bunun farkındaydı.dudaklarımı aralayarak bende konuşmaya dahil oldum " Her neyse , bir görevden bahsetmiştin. Yapalım da bitsin artık" dedim sıkılmış gibi kollarımı göğsümün altında bağladım.

Pamir konuşacağı sırada Miray sinir bozucu bir şekilde tatlı olmaya çalışarak araya girdi "Bu benim için çok önemli bir görev çünkü sizinle beraber ilk defa göreve gideceğim. Pamir, ah çok özür dilerim. Efendim, görevimiz nedir ?" dedi bedenini kıvırmasını ve pamirin koluna dokunmasını izlerken midem bulandı, Ne uyumsuz bir çift ama !

Pamir gülümsedi ve kolunu tutan Mirayın elini tutarak "Bizim için birşeyler ayarladım" dedi bakışlarımı onlardan alarak Aslı'ya çevirdim aslı da benim gibi onlara iğrenerek bakıyordu. Derin bir nefes aldığım sırada ölü ama diri olan Thomas konuştu "Sanırım ölen birisi ile ilgili bir görevimiz var ? " dedi gözlerimiz buluştuğu anda aklıma Sandra'nın artık olmayan bebeği ve sevgilisi öldüğü için yas tutan Ellie geldi.

Kaşlarımı çattım ölen bir insanla ilgili bir görevimiz mi vardı ? Başımı Pamire çevirdiğim sırada bunu sormamı bekliyormuş gibi kafamdaki soruya cevap verdi " Ölen bir insanı mezarından çıkarmak gibi bir saçmalık yapmayacağız sadece bir günlüğüne dedektif rolü yaparak o evde neler olduğunu öğreneceğiz" dedi kaşlarım havalandı dedektif mi olucaktık.

Aslı kollarını göğsünde bağladı " bu görevi tek başıma halledebilirdim, ne gerek vardı hep beraber gitmemize ?" dedi aslında haklıydı çoğu zaman görevleri kendisi hallederdi ve oldukça başarılıydı, O bu takımın göz bebeğiydi eğer aslı olmazsa burdaki hiçkimse bir işe yaramazdı aynı zamanda onu da biz tamamlıyorduk aslı bu takım olmadan bir hiçti.

Pamir başını iki yana salladı "Hayır, evde dolanan bir kadın insanların dikkatini çeker " dedi Aslı onun bu sözü ile sırıttı " Erkeklerin güzelliğimden etkilenerek görevimi yapmama engel olacağını mı söylüyorsun. Evet bu doğru" dedi Aslı güzeldi hatta güzel demek bile az kalıyordu o mükemmeldi.

Bedenindeki kıvrımlar her kadının sahip olmak isteyeceği kadar muhteşemdi, doğrusu onu çoğu zaman kıskanmıştım böyle bir güzelliğe sahip olmayı ciddi anlamda istiyordum. Başımı Miraya çevirdiğim sırada kıskançlıkla aslıyı süzdüğünü fark ettim Mirayın üzerindeki elbise aslı'ya daha çok yakışırdı ki Aslı ne giyse ona yakışıyordu.

Aslının hiçbir erkekle ilişkisi yoktu zamanında ozanla bir birliktelikleri olmuştu ama ozan gitmeden önce tartışmış ve ayrılmışlardı birbirlerine aşık olduklarını sanmıyorum zaten aslının anlattığına göre birbirlerini sadece beğeniyorlardı. Yani Sanırım.

Miray konunun kendinden uzaklaştığını fark ederek dikatlerini üzerine çekmek için başka bir konu açtı sanırım Pamirin Aslıya olan bakışını beğenmemişti, aslında eskiden bende bundan rahatsız olurdum ama zamanla alışmıştım çünkü aslı resmen erkek mıknatısıydı. ona tutulmamak ellerinde değildi.

Kanlı ZaferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin