21.bölüm
~~~~~~~~~~~~Yonca'dan ;
Canavarım evden çıkalı resmen yarım saat olmuştu, Yavaş adımlarla kapıya doğru yürüdüm.O kadın bir haftadır burdaydı ve gitmeye pek niyeti yokmuş gibiydi,Onun gitmesi için her şeyi yapabilirdim.Onu kurtarmak zorundaydın şayet yakında çok geç olabilirdi.
Kapımı açarak koridora adım attığım sırada mutfaktan leziz kokular gelmeye başladı, derin bir nefes alarak kokuyu içime çektim.Elmalı kurabiye kokusu bütün eve yayılmıştı, İç güdülerime göre hareket ederek mutfağa doğru ilerledim. Mutfaktan bir kadının sesi geliyordu, yumuşak ve oldukça güzel bir sesti bu. Malesef çığlık atmaktan eski güzel sesime sahip değildim.
Mutfağa girdiğim anda fırından yeni çıkmış kurabiyelerle ilgilenen bir kadın gördüm, bedeninin kıvrımlarına baktığım anda onun bir manken olabileceğini düşünmeye başladım. Ki kadın oldukça güzeldi, üstünde mini siyah bir elbise vardı saçları belini komple kaplayan dalgalar halindeydi. Benim aksime kadın oldukça güzeldi, Benim saçlarımın uçları yanmış, bedenimde gökkuşağında ki her renk vardı.Tabiki kadın benden daha güzeldi.
Başını kaldırıp bana baktığı anda irkilerek geriye doğru bir adım attı "Aman Tanrım , sende kimsin ölü gelin falan mı ?" dedi ve elini kalbine koydu. Uzaktan bakılınca acaba gerçekten de ölü geline mi benziyorum diye düşünmeden edemedim. "Şey, ben korkuttuğum için özür dilerim. Sadece seninle konuşmak istiyorum." dedim ve ona doğru bir adım attım. Kadın çıplak ayaklarıma ve muhtemelen kan çanağına dönmüş gözlerime baktı "Sen kimsin ?" dedi , böyle güzel bir kadının bir canavarla olması bana oldukça tuhaf geliyordu ki zaten bunun en iyi örneği bendim.
Elimi kalbime koydum ve ona doğru bir adım attım "Adım yonca ,sevgilinin karısıyım " dedim bu kelime dilime o kadar tuhaf geliyordu ki. Kadın anlamazca bana baktıktan sonra kıkırdadı "Oh peki , Bende Valentina. Kocanın nişanlısıyım" dedi ve göz devirerek kurabiyeler ile ilgilenmeye geri döndü Kaşlarımı çatarak kollarımı göğsümün altında bağladım " Nişanlım dediğin adam bir canavar, fırsatın varken kaçmalısın " dedim.
Kadın iç çekerek bana döndü "Tatlım kusura bakma ama Nişanlım neden senin gibi bir kadınla evlensin ki, bir bana birde kendine bak"dedi ve saçlarını omuzlarının arkasına attı. Başımı iki yana salladım "Beni bu hale o getirdi. Bana inanmak zorundasın Valentina " dedim ama benim ne söylediğim onun umrunda bile değildi. "Ay doğru ya o sensin. Aynen bebeğim , şimdi izin verirsen gidip film izleyeceğim. Ah benimle beraber izlemek ister misin ama bu kıyafetle değil tabiki. Gidip kendine bir iyilik yap ve bir duşa girip şu paçavralardan kurtul." dedi ve yanımdan geçerek salına salına ilerledi.
İç çekerek arkasından ilerledim, Valentina Kurabiyelerle dolu tabağı masanın üzerine indirdi ve kanepeye oturup Tv'nin kumandasını eline aldı " Ne izleyelim ?" dedi ve bakışlarını bana çevirdi.Bilerek mi beni görmezden geliyordu yoksa olaylardan haberi yokmuydu bilmiyordum. Ona doğru bir adım atıp yanına ilerledim "Valentina, Neden bana inanmıyorsun."dedim Üstümü süzdükten sonra göz devirdi ve ayağa kalkıp bileğimi tuttu "Hadi gidip seni güzelleştirelim"dedi.
Benim ne dediğim ciddi anlamda umrunda değildi, yukarı kata çıktığımız zaman minik bebeğimi beşikte uyurken görünce hemen Valentinaya döndüm "Bak ordaki benim bebeğim, bana inanmak zorundasın. "dedim ve onu omuzlarından tutup sarstım "Kendine gel Valentina, kaç burdan. " dedim ama hemen benden kurtuldu ve kolumu tutup banyoya yönlendirdi "Sen gidip bir duş al , sana söz veriyorum ne olduğunu sana anlatacağım " dedi.
Oflayarak duşa girdim, Aslında iyiki girmiştim çünkü ilk defa ferahladığımı hissettim, ılık su bedenimin ısısını dengelemiş ve eski beyaz tenimi ortaya çıkarmıştı. Dolanmış saçlarım kremle eskisi gibi yumuşacık olmuştu , Ben tekrar eskisi gibi güzel olmuştum. Valentina'nın verdiği temiz havluyu bedenime sararak duştan çıktıktan sonra bana verdiği yeni temiz kıyafetleri giymeye başladım.Valentina yanıma gelip Elbisemin fermuarını kapattıktan sonra saçlarımla ilgilenmeye başladı, Birkaç dakika sonra aynaya baktığım anda nefesim kesildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Zafer
Mystery / ThrillerBir kadın hayal edin ; eskiden yaşadığı o olaylı hayatı bırakıp kendine yeni bir hayat kuran . Ve bir kadın daha hayal edin ; Hayatını mahveden adamdan kaçmaya çalışıp asla yeni bir hayata başlayamayan , Bu iki kadını birbirine bağlayan şey İkisinin...