26.bölüm
~~~~~~~~~~~ İzgi'den ;Güneş gözlerimi rahatsız edince homurdanarak güneş ışınlarına sırtımı döndüm , derin bir nefes alarak uyumak için tekrar hazırlandığım anda burnuma gelen tanıdık koku ile duraksadım . Saçlarımla oynayan eli yüzüme gelen bir tutam saçımı hafifçe kaldırarak diğerlerinin yanına götürdü . Parmakları saç diplerimden saçlarımın uçlarına kadar yavaş ve nazik bir şekilde ilerledi.
Gözlerimi yavaşça araladığım sırada pamirin bedeni ile bakıştım , başımı hafifçe kaldırarak gözlerimle gözlerini buluşturduğum zaman yüzündeki huzur dolu tebessümü görmek içimde bir şeylerin hareket etmesini sağlamıştı. Dudaklarım hafifçe yukarı doğru kıvrılırken başımı yastıktan kaldırarak hafifçe doğruldum.
Pamirin gözleri bir kaç saniyelik olsa da bedenime baktıktan sonra elini saçlarına atarak gözlerini bedenimden ayırdı , saçlarımı omzumun arkasına atarak ona doğru döndüm ve hızlı bir şekilde dudaklarına küçük bir buse kondurdum . Gözleri tekrar gözlerimle buluştuğunda tebessüm ederek "Günaydın" dedim, Pamir yatak başlığına yaslanarak yanını işaret edince hemen yanına sokuldum.
Pamir saçlarıma bir buse kondurup kokumu içine çektikten sonra "Günaydın Güzelim " dedi .
Sesinin bu tonunu uzun zamandır duymamıştım , aşk ve sevgi dolu bir tondu bu .
Başımı hafifçe kaldırarak ona baktım , gözleri kızarmıştı . Kaşlarım hafifçe çatıldı " Uyumadın mı sen ?" dedim Gözlerini benden ayırarak güneş ışıklarının aydınlattığı odama çevirdi " Hâlâ Gri ve beyaz tonlarını seviyorsun sanırım " dedi.Dikkatimi başka yöne çekmeye çalıştığını fark ederek başımı omzundan kaldırıp ondan uzaklaştım " Dün gece uyumadın mı pamir ?" dedim . Ondan uzaklaşmam yüzünü düşürmüştü ama yinede omuz silkerek duruşunu dikleştirdi , "Sadece , uykum gelmedi " dedi birkaç saniye yüzünü inceledim yalan söylediği belliydi . Göz bebekleri yine büyümüştü , belkide bana baktığı için büyümüştü . Bilmiyordum .
" Dün gece neden uyumadın pamir ?" dedim ciddi olduğumu fark ederek sıkıntılı bir nefes verdi " Son oldu bu değilmi ?" dedi . Neyden bahsettiğini anlamam birkaç saniyemi aldı , evet haklıydı dün gece onla birlikte olduğum son gece olmuştu . Bir daha asla tekrarlanmayacaktı , Bu an bir daha yaşanmayacaktı. Güzel şeyler kısa sürermiş . Başımı sallayarak onu onayladığım zaman kolumdan kavrayarak beni kendisine çekti " O zaman izin ver de bu anın tadını çıkarayım " dedi kıkırdayarak kollarımı ona sardım ve başımı göğsüne koydum. Kalp atışları kulağımda yankılanıyordu, hızlıydı . Hemde fazlasıyla.
Gözlerim duvara asılı olan saatim ile buluşunca hızlıca ondan ayrıldım Saat 12 olmuştu ! Pamir anlamazca bana baktığı sırada yataktan kalkarak banyoya doğru ilerledim , Pamir kollarını iki yana açarak " Bitmesin ya " dedi. Kıkırdayarak arkamı döndüm ve ona gülümsedim " Güzel şeyler kısa sürermiş "dedim.
Pamir gözlerini bedenime çevirince kızararak hızlıca banyoya girdim ve kapıyı kapatarak duşa girdim . Ben saçlarımı yıkadığım sırada odamın kapısının kapanması ile pamirin odadan çıktığını anladım .Dakikalar sonra havluyu bedenime dolayarak banyodan çıktım , evet pamir odada değildi ama yatağımın üzerine giymem için kıyafet bırakmıştı. Çılardığı kıyafetlerime bakarak göz devirdim , Ve onun seçtiği geceliği bir kenara bırakarak her zaman yaptığım şeyi yapıp onun kıyafetlerinden bir tane gömlek alarak üzerime giydim ve düğmelerini ilikleyerek odadan çıktım.
Gömlek bacaklarıma geliyordu ve kol kısımları da oldukça uzundu , kollarını dirseklerime kadar katlayarak mutfağa doğru ilerlediğim zaman pamirin yaptığı omleti tavada çevik bir hareket ile çevirmesini izledim , Mükemmel kokuyordu.Yanına ilerleyerek dezgaha yaklaştım ve onu izlemeye başladım , Pamir göz ucu ile üzerimdeki gömleğe baktıktan sonra dudağının kenarı hafifçe yukarı doğru kıvrıldı "Her zamanki gibi , tahmin etmem gerekirdi. " dedi. Yüzümdeki gülümseme genişlediği sırada Telefonum çalmaya başladı, bakıälarım masanın üzerinde duran telefonumu bulduğu sırada pamir omleti bir kenara bırakıp telefonuma ilerledi ve ısrarla çalan telefonumu kapattı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Zafer
Mystery / ThrillerBir kadın hayal edin ; eskiden yaşadığı o olaylı hayatı bırakıp kendine yeni bir hayat kuran . Ve bir kadın daha hayal edin ; Hayatını mahveden adamdan kaçmaya çalışıp asla yeni bir hayata başlayamayan , Bu iki kadını birbirine bağlayan şey İkisinin...