3.bölüm
~~~~~~~~~~~Önümdeki dosyaya dikkatle baktım bayan Dilloway dosyaya öyle insanların adını yazmıştı ki hepsi birbirinden fazla şüphe uyandırıyorlardı.
İlk sayfada Adam Neck vardı. adam benim ortağımdı çizimleri onun çalışanları yapıyor ve bana getiriyorlardı bende eğer beğendiysem uygulamaya geçiriyordum
İkinci sayfada benim için çalışan ve malzemelerin hataları ile ilgilenen Thomas clase vardı.
Üçüncü sayfada ise garip bir şekilde asistanım Ellie vardı,sayfalarda hayatları ile ilgili bilgiler yazıyordu.Dudağımı ıslattım benim işimi kim sabote ediyor olabilirdi ve sebebi neydi?
Kapı çalınca " gel " diye seslendim Thomas odaya girince dosyayı kapattım "evet?" dedim neden geldiğini sorarcasına.
Thomas endişeli görünüyordu" Efendim yeni projeniz o ,saldırıya uğramış " dedi o anda gözlerimde ne gördüyse çekinerek bir adım geri attı "Nasıl yani ?" dedim inanamayarak.
Thomas iç çekti " efendim hepsini şirketin kendisine ait yük araçlarına yüklemiştik,birileri aracın yolunu kesip araçtan bütün her şeyi almışlar.Garip olan şey her hangi bir silah izi yok yani nasıl olduysa o arabadaki adamların hepsi o kişilere izin vermiş" dedi
Gözlerimi kıstım benim şirketimde bana çalışan adamlar nasıl olurdu da o kişilere yardım ederdi, aniden aklıma gelen şeyle gözlerim büyüdü ajan yoktu ajanlar vardı !
"O adamlar nerde !" dedim merakla Thomas gözlerini kaçırdı."cesetlerini yol kenarında toprağa gömülü bir şekilde bulmuşlar" dedi
dudağımı dişledim "parmak izi varmı peki " dedim Thomas olumsuz şekilde başını iki yana salladı elimi saçıma daldırdım.Hiçbir çözüm yolu yoktu.
sormaktan korktuğum soruyu sormam gerekiyordu " zararımız ne kadar ? " dedim Thomas sertçe yutkundu "malesef şirketimizin bunu karşılaması için yeteri kadar birikimi yok "
dedi evet bi bu eksikti" Tamam,çıkabilirsin" dedim Thomas başını sallayıp odadan çıktı
Sinirle elimi masaya vurdum böyle kötü bir durumdayken aniden zarara girmek bütün planlarımı alt üst etmişti ben bu kadar parayı nasıl ödeyecektim!
Birikim yapmamıştık çünkü bütün birikimimi bu projeye adamıştım çünkü verdiğimiz paranın beş katı kadar bir miktar için anlaşmıştık.
Dosyayı kaldırıp kilitli çekmeceye koydum hangi pislik beni böyle bir duruma getirmişti evet bu lanet şirketteki ajanı hemen bulmalıydım!
Derin bir nefes aldım ve masama geçip bilgisayarımı açtım,tonlarca bildirim vardı malları sipariş eden şirketin hesabına girip zorla durumu açıkladım ama insanlar daha fazlasını istiyordu çünkü çoğu sipariş farklı yerlerden gelmişti.
Bütün gereksiz mesajları teker teker silerken gördüğüm şey ile kaşlarımı çattım "X" adında birinden gelen bir mesaj vardı merakıma yenik düşüp sohbete girdim.
"Evet ay çok güzel ve parlak,ama şunu unutma ki güzelim ay'a o ışığı veren güneştir.Ay güneş olmadan bir hiç ne kadar parlamak istese de hep sönük kalıcak,Ah be benim güzel ay kızım güneşine geri dön ve ışığınla herkesi aydınlat özellikle beni "
Telefonu öyle sıkı tutuyordum ki her an ekran çatlayabilirdi.Güneş ve Ay bizdik, ama yanılıyordu ay güneşin ışığıyla değil yıldızların ışığı ile parlıyordu.Ay'ı güzelleştiren ışığı degildi değişimiydi.
Benide aydınlatan o değildi Acılarımdı.Beni güzelleştiren o nun sevgisi ilgisi veya gücü değildi. Beni güzelleştiren sadece bendim !
Parmaklarım " engelle " tuşunun üzerinde dakikalarca bekledi derin bir nefes aldım ve tıkladım resmen evren beni sınar gibi önüme "emin misiniz" sorusu çıktı göz devirdim ve evet'e basıp mesajı sildim.
Geçmiş,defterin arka sayfasında yazılı olan çirkin bir yazıydı ve bende o sayfayı açmaya pek niyetli değildim.
Kapının tıklanması ile resmen korkudan yerimde sıçradım "E-Evet" diye seslendim girmesi için kapı açıldı ve daniel odama girdi.
" Efendim iyi misiniz " dedi başımı salladım bu konu sadece bana özel olucaktı " evet iyiyim" dedim.Daniel pek inanmasa da başını salladı ve dışarıyı gösterdi.
"İşleriniz bittiyse eve gitme zamanınız geldi." dedi iç çekip ayağa kalktım ve çantamı alıp daniel ile beraber şirketten çıktım.
" Efendim projenize olanları duydum zararı karşılayabiliyor musunuz" dedi başımı iki yana salladım " şirketi satıp evimi de üzerine koymadığım sürece asla bu parayı karşılayamam" dedim.
Aniden gelen sinirle çantamı kafama vurdum "lanet olsun o ayakkabıya özel olarak 40 karatlık elmas takmak tam bir hataydı ahh o kolye ve bileziklerinden hiç bahsetmiyorum bile!" dedim
Daniel düşünceli bir şekilde başını salladı "parayı karşılamanız imkansız.markanız büyük bir linç yağmuruna mağruz kalıcak" dedi göz ucu ile ona baktım " saol ya destek olduğun için " dedim
Ellerimi birbirine sürttüm " Daha büyük birşey gerekiyor bize üstelik bizim bu masrafları karşılamamız lazım" dedim Daniel kaşlarını çattı " bir projeden diğerine atlamak pek iyi fikir değil." dedi
kollarımı göhsümde bağladım " ee bay süper zeki akıl ver de daha iyisini yapayım." dedim
Daniel güldü " aslında ilk önce insanların size karşı olan bu sinirini azaltsanız daha iyi olur" dedi
kaşlarımı çattım bana sinirlilermiydi " ne ?" dedim merakla ve tekrar sosyal medya hesabima girdim instagramdan insanlar gerçekten de bana karşı fazlasıyla sinirliydi.
"Ne kadar sakin bir gün!"dedim alay ederek sonra doğruldum "aslında haklısın insanları sakinleştirip bu durumdan kirtulmam gerekiyor biliyor musun gerçekten de bana çok fazla yardım ediyorsun." dedim
Daniel tebessüm etti gülsedim "ilk ve son defa söylüyorum.Teşekkür ederim Daniel her şey için ." dedim Daniel iç çekti "bende sizin için çalışmaktan dolayı çok mutluyum efendim" dedi
Aniden oluşan duygusal ortam içimde tatlı bir sevinç oluşturmuştu ama tabi saniyeler sonra bu yok oldu boğazımı temizleyip gözlerimi dışarıya çevirdim.
~~~~~~~~~~~~~~
nasıldı?
umarım bu bölümü de en az diğerleri kadar beğenmişsinizdir.Kendinize iyi bakınnnn...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Zafer
Mystery / ThrillerBir kadın hayal edin ; eskiden yaşadığı o olaylı hayatı bırakıp kendine yeni bir hayat kuran . Ve bir kadın daha hayal edin ; Hayatını mahveden adamdan kaçmaya çalışıp asla yeni bir hayata başlayamayan , Bu iki kadını birbirine bağlayan şey İkisinin...