34.bölüm
~~~~~~~~~~ Yazardan ;Brown ailesinin evinde gözle görülür bir huzursuzluk vardı , evet belki daniel hapisten çıktığı için artık herşey düzelebilirdi ama şimdilik öyle bir şey olabilecek gibi değildi.
Sandra elindeki meyve kasesi ile salona giriş yaptığında Daniel'i telefonu ile ilgilenirken buldu, Söylediği yalanlardan dolayı kendisini çok kötü hissediyordu ama nerden bilebilirdi ki kocasının onca şeye rağmen onu bırakmayacağını.Sandranın planı başarısız olmuştu hayır tabikide onun söylediği yalana inanmışlardı ve bebeğin Thomasdan olabileceğine inanmışlardı üstelik Sandra durumu kesinleştirmek için Daniel'e affedemeyeceği yaralayıcı sözler söylemişti bunun için üzülüyordu çünkü kocasına asla kalbinden geçmeyen sözler söylemek zorunda kalmıştı. Asıl amacı Danielin kendisinden boşanmasını sağlamaktı oysaki herşey hiç beklemediği bir şekilde ilerlemişti ve Daniel ondan asla vaz geçmemişti , aldatmış olma ihtimali olsa bile onu sevmeye devam etmişti.
Daniel karnı burnunda olan eşinin kanepeye oturup meyve kasesinden bir tane kiraz alıp dudaklarına götürmesini izledi. Sandranın ona yaşattığı şeye rağmen Daniel kalbine söz geçiremiyordu , karısındaki kadından daha güzel daha eğlenceli ve daha çok aşık olabileceği bir kadın olduğunu pek sanmıyordu , Onun için sadece Karısı ve karnındaki minik bebeği vardı .
Daniel'in yaptığı belkide yanlıştı ve hemen ondan boşanması gerekiyordu ama Daniel için bir doğru bütün yanlışları siliyordu , ona aşıktı ve bu bile onun için yeterli bir sebepti.Sandra elini kocaman karnının üzerine koyup baş parmağı ile hafifçe okşadığında bebeğinin hareket ettiğini hissederek gülümsedi minik bebeği onun herşeyiydi ve kendi yaptığı hatalardan dolayı bebeğinin babasız kalmamış olmasından dolayı mutluydu ama bir yandan da bu kadar basit olmadığını kendisine hatırlattı Hâlâ Daniel'in gönlünü alması ve evliliklerini eskisi kadar olmasa da güçlü kılması gerekiyordu . Sandra için Daniel'in onu affetmesi çok önemliydi sonuçta zamanı daralıyordu.
Doktorunun ameliyat ile ilgili söylediklerini hatırlamak nefesinin kesilmesine neden oldu . Zorlu bir doğum olacağını biliyordu ama bu doğumun canını alacak olması onun doğumdan normalinden daha fazla korkmasına sebep oluyordu , Daniel'e hâlâ söylememişti ama eninde sonunda öğreneceğinin farkındaydı . Karısı ölmek üzereyken doktorun gelip ona söylemesindense Doğumdan önce karısından duyup onunla daha fazla güzel zaman geçirmesi daha iyi olurdu. O an sandra kararını verdi Kocasına yeteri kadar acı çektirmişti ve daha fazla acı çekmesini istemiyordu. Söylemeliydi.
Sandra kaseden bir tane çilek alıp ısırdıktan sonra oturuşunu düzelterek Daniel'e döndü, olabildiğince yumuşak bir ses tonu ile" Dany, konuşabilir miyiz ?" dedi . Daniel karısının ona eskisi gibi seslenmiş olmasından dolayı dudaklarını hafifçe ıslattı ve telefonunu kapatıp masanın üzerine indirdi , Daniel'in gözleri Sandraya döndüğünde ona ne diyeceğini az çok tahmin edebiliyordu ama yinede sabırla bekledi.
Sandra bukleler haline getirdiği saçının bir tutamını kulağının arkasına yerleştirip yediği kiraz ve çileklerde dolayı kızarmış dudaklarını birbirine bastırdı ne söyleyeceğinden tam olarak emin değildi alıştıra alıştıra demesi gerekliydi."Çok özür dilerim , olan herşeyden dolayı. Bak ben..." dudağını dişledi ve gözlerini Daniel'in gözlerinden kaçırdı bu konuşma gerçekten de çok zor bir konuşma olucaktı " O sözlerin hepsini benden boşanman için söyledim sana yemin ederim hiçbirinde ciddi değildim, Seni çok seviyorum çünkü asla öyle şeyler söylemem." dedi ve gözlerini tekrar Daniel'in kahverenginin en güzel tonlarına sahip gözlerine çevirdi gözünün içindeki ince siyah çizgiler kahverengi ile resmen bir bütün olmuştu , Sandra bir kaç saniye boyunca Kocasının bakmaya doyamadığı gözlerini seyretmeye devam etse de sonradan aklına gelenler ile gözlerini ondan ayırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Zafer
Mystery / ThrillerBir kadın hayal edin ; eskiden yaşadığı o olaylı hayatı bırakıp kendine yeni bir hayat kuran . Ve bir kadın daha hayal edin ; Hayatını mahveden adamdan kaçmaya çalışıp asla yeni bir hayata başlayamayan , Bu iki kadını birbirine bağlayan şey İkisinin...