9.bölüm
~~~~~~~~~~~hapishanede yaşanan olayı duyduğum gibi soluğu Daniel'in yanında almıştım bana anlattığına göre karısı Sandra ile telefonla konuşurken Sandranın çığlığını duyduğunu ve telefonun aniden kapandığını söylemişti.
Şimdi ise hastahaneye doğru hızla ilerliyordum Daniel,Sandra'ya yada karnındaki bebeğe zarar gelmiş olma ihtimalinden ciddi anlamda korkuyordu.Aslında korkması oldukça normaldi.
Olanları gerçekten anlamak için Sandra ile konuşmalıydım bu yüzden onu aramıştım ama telefonu hemşire açıp sandranın hastahanede olduğunu söylemişti,kadının yanına gidicek ve daniel'in korkularını gidericektim.
Hastahaneye vardığım gibi arabadan çıktım ve hastahaneye doğru ilerledim.Ona ne olduysa bu olayların üzerine zavallı kadının da etkilenmesini istemiyordum Sandra bir modeldi daniel ile bir defile çıkışında tanışmışlardı sonra ise birbirlerine aşık olup evlenmişlerdi daniel karısını ciddi anlamda el üstünde tutuyordu.
Odaların yanından geçerek numaralarına baktım sandra 204 numaralı odada kalıyordu.
Oda numaralarına bakınırken az kalsın adamın tekine çarpıcaktım yanımdan geçen adam ağzında birşeyler mırıldanıp uzaklaştı onun bu haline göz devirip 204 numaralı odaya girdim.Sandra camdan dışarı bakarken odaya girdiğimi fark edince bana döndü "Sarah,burda ne arıyorsun " dedi gülümsedim sandra ve ben bir elmanın iki yarısı gibiydik birbirimizi tamamlıyorduk arkadaşlığımız dışardan bakan bir kişinin hemen anlayabileceği kadar iyiydi.
Hemen kapıyı kapatarak yanına gittim Sandra yatakta doğrulurken arkasında duran yastığı düzelttim "Daniel aramadan bahsetti,sen iyi misin?" dedim üzerinde herhangi bir yara olmadığından emin olarak.Ama gözlerim bileklerinden sarılı ellerini bulunca gözlerim büyüdü "Sandra, bu nasıl oldu ?" dedim telaşla.
Sandra ellerimi sıkıca tuttu "sorun yok sadece bıçak kesti iyiyim ben " dedi gözlerimi kıstım bıçak mı kesmişti nasıl yani " Ne olduğunu anlatır mısın?" dedim Sandra gözlerini gözlerimden kaçırdı "Daniel'in bilmesini istemiyorum o bildiğin gibi biraz fazla korumacıdır " dedi
Evet Daniel bundan 5 ay önce arabada ilerlerken dışardan bir adamın bana bel altı laf atması ile sinirden gözü dönerek arabayı trafiği umursamadan durdurup adam yüzündeki kandan görünmeyene kadar dövmüştü.Tabi onu bu durumdan zor kurtarmıştım daha doğrusu adamı Daniel'in gazabından kurtarmıştım.
" Onun öfke sorunları falan mı var " dedim merakla Sandra iç çekti " öfke sorunu yok ama fazlasıyla korumacı,bu konu için bir psikoloğa gittik daniel sorun çıkarmadan ilaçlarını içiyor sadece bazen unuttuğu için sakinliğini koruyamıyor.Bu ilaçların yan etkileri ise Daniel'in farkında olmadan birşeyler yapması" dedi kaşlarım havalandı daniel'in ilaç kullandığını bilmiyordum.
"Sandra, farkında olmadan birşeyler yapması derken neyden bahsediyorsun ?" dedim sandra bir şeyi hatirlamaya çalışarak gözlerini dışarıya çevirdi." Biz bir gün ciddi anlamda büyük bir kavga etmiştik ve ben o gün daniel'in ilaç kullandığını öğrendim pek hoş bir şekilde olmamıştı bu " dedi sesi gitikçe derinleşmiş ve hüzünlü bir hâl almıştı daniel ne yapmış olabilirdi ki ?
Sandra'nın gözlerinin dolduğunu fark edince hemen konuşmaya başladım "eğer bu seni üzücekse anlatmana gerek yok sandra " dedim
Başını iki yana salladı "eğer birine içimi dökmezsem bu olay asla kafamdan çıkmayacak" dedi zorla nefes alıp onu dinlediğimi belli edercesine gözlerimi kıstım.Sandra titrek bir nefes alıp konuşmaya başladı.
"ben biliyorsun ki bir modeldim yani işim gereği emredilen kıyafetleri giymeliyim ve bi gün bana yüklü bir miktar teklif geldi bu teklifin geldigi zaman daha bir haftalik evliydik bu teklif bir iç çamaşır reklamımda oynamam içindi sadece 4 fotoğraf çekicek ve bitirecektim." dedi saçını gergince kulağının arkasina koydu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Zafer
Mystery / ThrillerBir kadın hayal edin ; eskiden yaşadığı o olaylı hayatı bırakıp kendine yeni bir hayat kuran . Ve bir kadın daha hayal edin ; Hayatını mahveden adamdan kaçmaya çalışıp asla yeni bir hayata başlayamayan , Bu iki kadını birbirine bağlayan şey İkisinin...