Thomas

21 6 7
                                    

10.bölüm

~~~~~~~~~~~~

Kafamda tek soru vardı , Neden?

Şuan sandra'dan bu olayın bir açıklamasını bekliyordum.Yaklaşık yarım saatlik bir ağlama krizinden sonra sonunda bana bir açıklama yapmaya karar vermişti.

Sandra'nın böyle bir şey yapmasını kesinlikle beklemiyordum,hiç mi tanımamıştım onu ?
Kocasını görünce dili tutulan ona birşey olduğunu öğrenirse hayatını karartacak bir kadındı sandra.

Göz yaşını silerek derin bir nefes aldı "Öncelikle bunu daniel'in bilmesini kesinlikle istemiyorum." dedi ona dikkatle bakmaya devam ettim bu bilinmezlik artık kafamı ağrıtmaya başlamıştı.

Sandra ona cevap vermediğimi görünce iç çekip dudaklarını araladı."Thomas'ı seviyorum. Evet evli bir kadınım bunun farkındayım ama Daniel'e hiçbir zaman aşık değildim,ve olmadım.Benim kalbim Thomas'a aitti biz onla zaten bir zamanlar sevgiliydik ama bir anda bir kız geldi Thomas'ın ilgisini almayı iyi becermişti.Thomas beni bir kenara bırakmış o kızla takılmaya başlamıştı evet aslında haklıydı.Ellie denen kadın benden kesinlikle daha güzeldi." dedi

Nefesimi tutmuş bir şekilde ona bakıyordum Sandranın bahsettiği Ellie benim tanıdığım Ellie olabilir miydi. Hayır bunun imkanı yoktu şirketteki ikinci kuralım ilişkileri asla işe yansıtmamak hatta mümkünse asla ilişkiye girmemekti. Bu güne kadar nasıl olmuştu da ben bunu fark etmemiştim.

" Ellie mi ?" dedim merak ederek.Sandra birşey hatırlamaya çalışır gibi gözlerini kıstı ve hafifçe başını salladı " Evet Ellie.Şey di sanırım Ellie Larson ah nasıl unutabilirim ki ! O gün Thomas'ın arkadaşının mekanında bir parti vardı onu etkileyebilmek için kusursuz görünmeliydim ki öyle de oldu. Herşey planladığım gibiydi ta ki O bütün planımı alt üst edene kadar ! " dedi sesindeki nefret, ürpermeme sebep olmuştu.

6 Ay önce                   
•••••••••••••••••
Sandra'dan;

İçkimi dudaklarıma götürdüğüm sırada Thomas elimden tutarak beni dans eden birkaç kişinin arasına aldı.Elimdeki içki parmaklarımın arasından kayarak yere düşüp yüzlerce parçaya ayrılsa da bu sanırım düşüneceğim son şey olucaktı.

Thomas ile girdiğim bir defilede tanışmıştık o gün korkunç derecede yağmur yağıyordu defile bitince Thomas yanıma gelip yağmurda ıslanmamam için bana şemsiyesini uzatmış ve sıcacık ceketini omuzlarıma örtmüştü. Eve yalnız gitmeme izin vermeyerek bana yol boyunca eşlik etmişti sanırım o güne kadar ilk defa bir erkeğin kalp atışlarımın ritmini değiştirdiğini hissetmiştim.

Tam 4 aydır sevgiliydik o olmadan nasıl nefes aldığımı unutmuştum.Ama hayallerim birkaç dakika içinde sona erdi,Thomas fazlasıyla sarhoştu kolundan tutup eve gitmek istediğimi söylemiştim ama onun gözleri bende değildi.

Baktığı yöne bakınca sarı saçlı bir kız gördüm üzerinde bir erkeği baştan çıkarabilecek derecede açık bir elbise vardı doğrusu bedeninin güzelliği onca kız içerisinde erkeklerin dikkatini harika bir şekilde çekiyordu.Bu durumdan rahatsız olarak Thomas'ı sarstım ama o benim yanımdan geçerek kıza doğru ilerledi.

Kendimi o kadar kötü hissediyordum ki tek istediğim ordan kaçıp gitmekti . Ama yapamadım çünkü bedenim sanki olduğu yere montelenmiş gibiydi gözlerim bulanıklaşıyordu ama hâlâ oraya onlara bakıyordum.

Thomas yanına gelince kız gülümseyerek dudağını dişledi aralarında ne konuşuyorlardı bilmiyordum ama her ne konuşuyorlarsa kız Thomas'ı etkisi altına almıştı.Onlara doğru bir adım attığım anda Thomas kızın belini kavrayarak kızı kapıya yönlendirdi. Kız sarhoşluktan dolayı sendelediği anda Thomas sanki kendisi çok iyi durumdaymış gibi kızın düşmesine engel oldu.

Kanlı ZaferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin