Broş

22 4 3
                                    

12.bölüm

~~~~~~~~~~~

Daniel için avukatı sonunda bulmuştum, aslında ölmemiş bir adamı öldürmek suçundan yargılanıcaktı ve asıl sorun kimse o adamın ölmediğini bilmemeliydi. Ne kadar da basitti ya !

Bay Rullers, Kevin Rullers En iyi Avukatlardan biriydi adamı aslında benim avukatım olması için almıştım ama şimdilik daniel ile ilgilenmeliydi sonrasında ondan yardım alarak şu ajanı bulucaktım.Dün anladığım kadarı ile ajan Kesinlikle örgütten biri değildi

Bilgisayarımı açıp gelen bildirimleri kontrol ettim. Evet onunla göreve gitmeyi kabul etmiştim ama şuan görevle uğraşamayacak kadar yoğundum ki zaten uğraştığım saçmalıklardan dolayı gece rahat da uyuyamıyordum bu yüzden gözlerim kızarmış göz altlarım morarmıştı. Artık makyajla kapatmaktan yorulmuştum ki makyajla kapatsam bile yorgunluğum kesinlikle fark ediliyordu.

Şirkete geldiğim zaman Ellie'nin her zamanki gibi parıldayan gözlerle bakmadığını fark ettim aslında bu normaldi sonuçta sevdiği adamın acı çekerek öldürüldüğü - ki thomas yaşıyor - izlemişti. Acaba Thomas ve Sandra 'yı öğrenseydi ona hâlâ aynı şekilde bakıcak mıydı ?

Mesajlarıma baktığım sırada yine X kişisinden mesaj gelmişti, mesaja bakıp bakmamakta kararsız kalarak en sonunda iç çekerek sohbete girdim.Bu mesajın ondan geldiğini anlamak zor değildi.

X : Bir anlaşma yaptık , nerdesin ?

Dudağımı dişleyerek mesajına cevap verdim.

Siz: Hiç görev havasında değilim. Tonlarca işim var, Sonra gideriz göreve !

Ünlem işaretini koyduğum sırada buna ne kadar sinirlendiğini hatırlayarak gülümsedim.

X: 1. Daha sık gülümsemelisin
     2. Ne demek görev havasında değilim. Seni yemeğe falan çıkarmıyorum göreve gideceğiz diyorum, seçme şansın olduğunu mu sanıyorsun ?

Gelen mesajı okuyarak kaşlarımı çattım odamda bile kamera vardı yani ?

Siz : Odama ne zaman kamera koydun, ve kaç tane !

Gözlerimi odada gezdirdim çiçeğe,tabloya,saate... kim bilir nereye koymuştu o kamerayı.

X: Hmmm... senin güzelliğini her açıdan görmek istedim sadece :)

sonda koyduğu gülen yüzü görünce sadece bir saniyeliğine dudakları iki yana kıvrılmış halini hatırladım. Derin bir nefes alarak yüzümdeki aptal gülümsemeyi yok ettim.

ben daha mesajı yazarken ard arda yazmaya başladı.

X: Sayende kendimi sevgilisine yazan ergenler gibi hissediyorum.

X: ne kadar da garip değil mi ?

X: Öhm asıl konuya gelelim, ne demek lan gelmiyorum !

X: Eğer şimdi buraya gelmezsen ben gelir seni alırım.

Okuduğum şeyler gerçekmi diye gözlerimi kapatıp tekrar açtım onun sevgilisi olduğumu mu iddia ediyordu.

Siz :  Sevgili derken ? Malesef canım yaşlı bunaklar ilgimi çekmiyor.

X: Bunak mı  , Yaşlı bir bunak olduğumu mu iddia ediyorsun ?

Siz: Öylesin, Tanrı aşkına lanet olası herif sen 32 yaşındasın. Aramızdaki 7 yaşın farkında mısın acaba ?

X: Aramızda gerekirse asırlar olsun hangisi sana olan aşkımı engellemeye yetebilir ki ?

Kanlı ZaferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin