Mektup

18 4 7
                                    

22.bölüm

~~~~~~~~~~~ İKİ GÜN SONRA ;

Ellie'den gelen mesaj ile beraber karşımda oturan avukatım kevin'a özür diler gibi baktım "Bu konuyu çözebileceğinize eminim. Şimdi bir yere yetişmem gerekiyor, her hangi bir konuda yardımım gerekirse lütfen bana ulaşın." dedim.
ve masadan kalktım, Avukat ayağa kalkarak bana nazik bir şekilde veda ettikten sonra tekrar dava için toplanılan kanıtlara baktı. Onu arkamda bırakarak kafeden çıktım ve arabama doğru ilerledim.

Pamir o geceden sonra ortalarda görünmüyordu, Thomas onun birkaç mesele ile meşgul olduğunu bu yüzden gelemediğini söylese de içimden bir ses olanardan dolayı yine kendi dünyasına çekildiğini söylüyordu.Pamir eskiden de böyle yapardı ki bunu yapan tek kişi o değildi, bende genelde tartıştığımız zaman yada bir sorun olduğunda oradan uzaklaşır ve kendi kafamdaki düşünceler ile yalnız kalırdım.

Dün şirketimiz için mükemmel bir teklif almıştım, yeni bir ortaklığın bizim için harika bir adım olacağına emindim bu yüzden bugün teklifi yapan kişiler ile bir toplantı yapıp planları konuşacaktık. Bayan diloway'in olayından sonra yeni bir ortaklık şirketimizin tekrar güçlenmesini sağlayacaktı, yeniden yükselecektik.

Arabaya bindiğim anda Thomas gaza basarak bakışlarını bana çevirdi " Toplantı için bu kıyafetler biraz fazla değil mi ?" dedi, gözlerimi üzerimdeki elbiseye çevirdim.Aslında biraz olsun haklıydı ama bugün kesinlikle harika görünmeliydim, Ozan dün gece aramış ve beraber birşeyler içmeyi teklif etmişti. Onun için o kadar harika görünmeliydim ki onun sayesinde ne kadar değiştiğimi görmeliydi.

O gün ozanın hayatını kurtardığımda o da beni sonradan bulup hayatımı kurtarmış ve bu konuma gelmeme destek olmuştu, o benim için bir abiden farksızdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


O gün ozanın hayatını kurtardığımda o da beni sonradan bulup hayatımı kurtarmış ve bu konuma gelmeme destek olmuştu, o benim için bir abiden farksızdı. Hayatımda ilk defa birine koşulsuz güveniyordum, Ozan en iyisiydi.

Başımı iki yana salladım "Bu başka bir şey için." dedim ve konuyu kapattım, Thomas bu şekilde çekip attığımı fark edince omuz silkerek konuyu umursamadı. On dakikalık bir yoldan sonra sonunda Şirkete gelmiştim, Thomas arabadan çıkıp kapımı açınca arabadan indim ve şirkete doğru ilerlemeye başladım.Ellie kapıda beni bekliyordu ve heyecandan eli ayağı titriyordu, tabikide heyecanının tek sebebi Thomas'ı görmüş olmaktı. Ah aşk o kadar uzaktı ki bana.

Şirkete girdiğim anda Ellie bana döndü ve "Efendim adamlar geldiler, toplantı için hazırladığım odada sizi bekliyorlar." dedi başımı sallayarak onu onayladım ve merdivenlere yöneldim.Bu ortaklık şirketimizi zirveye çıkarabilirdi, her şey kusursuz ve mükemmel olmalıydı.Tek hatada kaybedebilirdim.

Toplantı odasına girdiğim anda karşımda gördüğüm kişi ile bütün kanımın bedenimden ayrıldığını hissettim. Victoria , Victoria Dilloway.
Şaşkınlığımı belli etmemeye çalışarak odaya girdim ve adamların karşısındaki koltuğa oturdum. " Sizi burada görmek ne kadar güzel " dedim, Bayan Dilloway'e bakmamak için büyük bir savaş veriyordum. Adam gülümsedi ve "Burda olmak bizim için büyük bir zevk " dedi.

Kanlı ZaferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin