Geçmiş

24 3 3
                                    

11.bölüm

~~~~~~~~~~

Her insanın bir geçmişi vardı, bazılarının ki acılarla bazılarının ki ise güzel anılarla doluydu.

Benim geçmişim ise başından sonuna kadar trajik bir olaylar zincirinden oluşuyordu özellikle de 5 yaşında babamı kaybettiğim de hayatım alt üst olmuştu.

19 Yıl önce
••••••••••••••
"Vay canına, benim minik kızım 5 yaşına mı girdi ! Ah sizin yanınızda olmayı o kadar çok isterdim ki ama söz veriyorum bir sonraki doğum gününde herhangi bir yere gitmeyeceğim" dedi babam.

Annem gülümseyerek babama baktı " ne zaman burda olursun Charles ? " dedi. Babam bir aydır İtalyadaydı. Babam bir iş adamının özel pilotuydu ve bu yüzden o adamın gideceği herhangi bir yere onu götürmekle görevliydi, ama bu görevinden dolayı yanımıza fazla gelemiyordu.

"Doğum günü hediyemi aldın mı ?" dedim sesim fazlasıyla heyecanlı çıkmıştı. Babam sırıtarak bana baktı " Hediyeni tabiki unutmadım minik kuşum,onu görmek ister misin ?" dedi gözlerim büyüdü.

"Evet,lütfen !" dedim babam uçağı otomatik pilota alarak yanındaki çantasını alıp içinden küçük bir oyuncak çıkardı "Koleksiyonumun son parçası, onu nerden buldun ?" dedim ekrana yakınlaşarak.

Babam gururla gülümsedi " Baba kuş, yavrusu için her şeyi bulabilir!" dedi heyecanlı bir ses tonu ile,Annem kıkırdadı ve alay ederek " baba kuş hâlâ kaybettiği yüzüğü bulamadı ama ?" dedi babam dudaklarını dişledi. Evet yüzüğünü kaybetmişti "Hayatım sana yemin ederim burda bir yerde, dediğim gibi yere düştü ve sanırım koltuğumun altına gitti, güven bana yanına geldiğim zaman bu yüzük parmağımda olucak" dedi anneme açıklama yapması annemin gülmesini sağladı.

Babam arkadan ses gelmiş gibi arkasına baktığı sırada annem anlayışla gülümsedi " Seni tutmayalım. Seni seviyorum Charles,hemde gökyüzü kadar büyük bu sevgim " dedi annem, babamın yüzünde bir gülümseme oluştu " Bende seni seviyorum Anne kuş hemde kalbin kadar büyük bu sevgim " dedi Babama el salladıktan sonra annem telefonun ekranını kapattı.

Babam ile annem türkiyede tanışmıştı sonra annem babamla evlenerek buraya onun ülkesine yani İngiltere'ye gelmişti onlar sayesinde iki dili de çok iyi bir şekilde konuşabiliyordum.

Aradan Yarım saat geçti annem babam için hazırladığı üzerinde " Yuvana hoş geldin baba kuş" yazan bir pasta yapmıştı. Zilimizin sesini duyduğum gibi bardakları masanın üzerine indirdim ve Mutfaktan çıktım koridorda ilerlerken bir adamın sesini duyunca olduğum yerde durdum.

"Çok üzgünüm, Eşiniz'in kullandığı uçakta aniden patlayan bir bomba yüzünden onu kaybettik." dedi adam, Annem yerinde sendeledi ve eliyle ağzını kapattı bedeninin titrediğini çok net bir şekilde görebiliyordum.

Adam bir kutuyu anneme uzattı " Eşinizin kolunu bulduğumuz zaman elinde bu oyuncak vardı diğer herşey yanmış,saklamak istersiniz diyerek size getirmek istedim " dedi ve birkaç şey söyleyerek en sonunda gitti olduğum yerde donmuş bir şekilde olanları izliyordum. Annem Kutuyu açınca içinden çıkan şey ile acı dolu bir çığlık attı,olduğum yerde korkudan sıçradım Kutu annemin elinden düşünce içindeki şey yere düştü. Bu babamın bana aldığı oyuncaktı !

Yavaş bir şekilde oraya annemin yanına gitmeye başladım.Annem yerde hıçkırıklara boğulmuş bir şekilde oturuyordu, yanına giderek yerdeki oyuncağı aldım, oyuncağın bir bacağı yerinde değildi kopmuştu ve üzerinde kan lekeleri vardı.

Gözlerim dolduğu anda ağlayan Anneme sarıldım, ne olduğunu anlayamamıştım ama annemin ağlamasına sebep olduğuna göre oldukça kötü bir şey olmuş olmalıydı.

Kanlı ZaferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin