7.Bölüm
~~~~~~~~~~~~
Kutlama sonunda bitince daniel ile hemen ordan ayrılıp rastgele bir yere gitmeye başladık ve lanet olsun ki arabam berbat kokuyordu daniel hangi akla hizmet o cesedi arabaya koymuştu bilmiyordum.Taktığım maskenin üzreine bir tane daha maske taktım iyiki dudağıma sürdüğüm ruj benim markamdan çıkmıştı ki benim piyasaya sürdüğüm ürünler koşulsuz bir şekilde en iyisi ve en doğalıydı.
"Bu koku yüzünden yeni bir araba bile alabilirim ! " dedim nefes almaya bile dayanamıyordum daniel iç çekti " Efendim, dediğim gibi aklıma ilk burası geldi ama ben buranın böyle kokacağını asla tahmin edemedim" dedi göz ucu ile kınarcasına ona baktım " sen hiç film izlemedin mi nasıl bilmezsin cesedin kokacağını " dedim.
Daniel yaptığı hatayı kabullenerek gözlerini yola çevirdi bende önüme döndüğüm sırada ışıklara geldiğimizi ve pislik şansım yüzünden kırmızı ışığın parladığını gördük " Lanet olsun " dedim yerimde doğrularak daniel dikiz aynasına bakıp arkamızda duran arabaları kontrol etti.
"Koku dışarıya çıkmıyordur dimi " dedim korkarak aslında önemli olan kokuyu almaları değildi önemli olan kokunun ne olduğunu fark edip polisi veya bununla ilgilenecek herhangi bir yeri arayarak beni bütün magazin dünyasına adımı çıkarabilme ihtimalleriydi.
"Koku bize geliyorsa sanırım oraya da gidiyordur çünkü baya yoğun ama umarım yanılıyorumdur." dedi Daniel parmaklarımla oynayarak zamanın geçmesini ve hemen burdan gitmemizi bekledim ama malesef öyle olmadı trafik ışıkları sanki o anki durumumun farkinda olarak bir türlü yeşile dönmüyordu !
Camımın tıklandığını duyduğum an resmen yerimde zıpladım kalp atışlarım camı çalan yaşlı adamı görünce hızlandı yüzünde hoşnutsuz ve rahatsız olduğunu belli eden bir ifade vardı.Gözlerimi daniel'e çevirdim camı açmak için benden onay bekledi iç çektim ve kendimi hazır hissettiğim anda başımı salladım.
Camım sonuna kadar açılınca hiçbir şey anlamamış gibi adama döndüm " biliyorum trafik çok yoğunlaştı ama gördüğünüz gibi bir türlü yeşil ışık-" adam cebinden bir cüzdan çıkarıp açtı ve bana bir kart gösterdi gördüğüm şey ile dilimi dişledim.
" buyrun memur bey nasıl yardımcı olabilirim ?" dedim kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu acaba şuan bayılmış taklidi yapsam beni rahat bırakırlarmıydı hiç sanmıyordum.
"Hanfendi arabanızı arayacağız lütfen zorluk çıkarmadan arabayı terk edin" dedi adam"Ama neden ?" dedim merak ederek aslında sebebini biliyordum ama bunu kabullenmek istemiyordum lanet olası amerikan polisi öyle bir bakıyordu ki her an soluğum kesilicek gibi geliyordu "nedenini beraber öğreneceğiz, arabayı terk edin " dedi sanki son uyarısıymış gibi hissettim.
Hiç olmadık anda özgüvenim tavan yapınca yine açtım ağzımı " Beni tanıyor olamlısınız.Arabamı aramanıza izin vermiyorum bu benim işim için oldukça riskli bir durum sizin saçma teorileriniz yüzünden işimi ve kariyerimi riske atamam" dedim adam tek kaşını kaldırdı.
Dakikalar sonra zorla arabamdan indirilmiş pardon arabamdan atılmıştım polis memuru arabayı en küçük bölmesine kadar ararken daniel ile suç işlemiş küçük çocuklar gibi hissediyorduk insanlar merakla bize bakıyordu.
Bir avukat pardon birden fazla avukata ihtiyacım vardı acaba kaç yıl yatardım peki işim benden sonra kim orayı işletecekti kimse o şirket kendi kendine dipe vurucaktı belki ordan çıksam bile kimse bana inanmayacaktı herkes bana bir katil gözü ile bakacaktı.
Polis bey bagajı açtığı anda bagajda çıplak bir şekilde uzanan Thomas'ı görünce nefesim kesildi ve daniel'e döndüm "Thomas'ı çıplak bir şekilde bulduğunu neden söylemedin" dedim fısıldayarak daniel dudağını dişledi "bu detayı unuttuğuma inanamıyorum" dedi gözlerimi dehşetle açtım "birgün adını unutursan asla şaşırmayacağım" dedim daniel gözlerini kaçırdı.
"bence simdi değil hakimin karşısına çıkınca kendinizi savunun" dedi polis memuru bagajı sertçe kapatıp yanımıza geldi cebinden bir kelepçe çıkardığı sırada sertçe yutkundum ellerim benden izinsiz birleşince daniel hiç beklemediğim birşey yaptı.
Bedenimin sertçe ona çarpması ve alnımda hissettiğim soğukluk ile nefesim kesildi " polisi sen aradın dimi kendi sonunu yazdın lanet kadın" dedi daniel sesi o kadar nefret ve kin doluydu ki ne olduğunu birkaç saniyeliğine kavrayamadım karşımızdaki polis katilin daniel olduğunu düşünerek silahını cebinden çıkardı ve ona doğrulttu.
Nefesimi tutmuş bir şekilde olanları izliyordum.
"Daniel sen ne-" silahı alnıma bastırınca sustum bunu yapma sebebini anlamıyordum daniel polise bakarak konuştu "adamın üzerinde parmak izlerim var ve kamera kayıtlarını da inceleyebilirsiniz o herifi ben öldürdüm ve eğer bir adım daha atarsanız bu kadını vurmaktan çekinmem " dedi bedenimden bir ürperti geçtiDaniel o kadar soğuk bir şekilde bunu söylemişti ki ben bile onun bunu yaptığına inanacaktım.
Polis'in gözleri arkamdaki bir noktayı bulunca bir silah sesi duyuldu o kadar yakındı ki sanki kurşunu bedenimde hissetmiştim.Ama kurşun bana değil Daniel'e isabet etmişti korkudan nefesimi tuttum.Daniel yavaşça beni bırakıp yere dizlerinin üzerine çöktü arkamızdaki bir başka polis daniel'in ellierini arkasında birleştirip kelepçeyi bileklerine geçirdi daniel bana bakıp kısa bir an gülümsedi nefesimi tutmuş gözlerimin dolmaması için uğraşıyordum daniel'i kaldırıp resmen yerde sürükleyerek polis arabasına götürüp onu fırlatır gibi koltuğa attılar
Polis memuru bana dönüp "bizimle karakola gelmeniz gerekiyor hanfendi ama eğer şimdi gelmek ismetezseniz sorun değil sonuçta bir katil ile aynı arabada kalıyordunuz yaşadığınız için şükretmeniz gerekiyor " dedi başımı hafifçe salladım.
konuşacak gücüm kalmamıştı orda yolun ortasında durarak polis arabasının uzaklaşıp trafik ışığının yeşile dönmesini izledim arabalar korna çalıp çekilmem için bağırırken ben bütün duygularımı kaybetmiş gibi hissediyordum.
yavaşça arabaya ilerledim ve kokuyu aldırmadan arabayı çalıştırdım daniel benim yüzümden hapse giricekti gözlerim dolunca dişlerimi sıkarak gaza bastım en azından bu olaydan dolayı daniel'in hayatının mahvolmasına izin vermeyecektim bir yolunu bulup onu bu durumdan kurtarmalıydım.
Çantamdaki telefon titremeye başlayınca onu çantamdan çıkarıp arayan kişiye baktım arayan kişi asistanım Ellie' di. Hemen arabayı sağa çektim.
telefonu açıp kulağıma götürdüm "Seni dinliyorum Ellie " dedim Ellie derin derin nefesler alıyordu sesi gelmeyince kaşlarımı çatarak tekrar ona seslendim "Ellie ?" dedim.
Ellie sanki saatlerce ağlamış gibi çıkan ses tonu ile konuştu " şirketin internet sitesinde paylaşılan video,aman tanrım Thomas-" Ellie nin sözünü kestim " video mu, ben hiçbir şey paylaşmadım !" dedim sonra aramadan çıkıp Ellie'nin hıçkırıklarını duymazdan gelerek şirketin hesabına girdim en son paylaşılan şeylere bakınca gördüğüm şey yüzünden kaskatı kesildim.
Thomas lavaboda ellerini yıkıyordu gözlerimi kısarak videoyu dikkatle inceledim aniden lavaboya biri geliyordu kamera onu görmüyordu ama giydiği şeyle onun bir kadın olduğunu anladım Thomas ona bakınca geri geri yürümeye başladı kadın belinden bir silah çıkarıp thomas'ın üzerine yürüdü thomas birşeyler söyledi sinirli olduğu belliydi sonra kadını itti ama kadın yüzüne sert bir yumruk atınca ben bile afalladım thomas hazırlıksız yakalanıp sendeleyince kadın onun kafasını tutarak mermere vurdu ağzımdan bir çığlık çıktı o anda ama kadın bundan zerre rahatsız değildi thomas'ı yerden kaldırıp kırılan mermerin bir parçasını thomas'ın gözüne sapladı nefesimi tuttum kadın thomas'ın hala kendinde olmasından faydalanarak üzerindeki kıyafetleri çıkardı ve mermer parçasını bedeninin her noktasında gezdirerek kanının bedeninden fışkırmasını izledi.
Midemin bulandığını hissederek arabanın kapısını açıp kendimi dışarı attım hava almaya ihtiyacım vardı aslında hava almaktan çok bir psikoloğa ihtiyacım vardı elimi saçıma daldırıp olanları kavramaya çalıştım ben neyi düzelteceğimi nereden başlayacağımı kesinlikle bilmiyordum ve ilk defa bu derece korkunç bir çıkmaza girmiştim.
~~~~~~~~~~~~
Evet bir bölüm daha sona erdi sizce nasıldı yorumlarda düşüncelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Zafer
Mystery / ThrillerBir kadın hayal edin ; eskiden yaşadığı o olaylı hayatı bırakıp kendine yeni bir hayat kuran . Ve bir kadın daha hayal edin ; Hayatını mahveden adamdan kaçmaya çalışıp asla yeni bir hayata başlayamayan , Bu iki kadını birbirine bağlayan şey İkisinin...