Kalp Yalan Söylemez

13 2 11
                                    

36.Bölüm     

~~~~~~~~~~~~~

Odanın içinde volta atarken arada durup yatağımda yatan Pamir'e ve onun omzunu saran Ozana bakıyordum , Şirkete gittikten sonra içim hiç rahat etmemişti ve ozanı arayarak olanları anlatıp içimdeki kötü histen bahsetmiştim o da hemen yanıma gelip beni Şirketten alarak evime götürmüştü , Evde olanlar hakkında detaylı bir açıklama yaptıktan sonra Pamir'in bana attığı mesajdan konumunu bulmuştuk . Tabi ki Aslı ile beraber bir lokantaya gidip yemek yediklerini düşündüğüm için yarım saat boyunca Ozanla gitmemek için tartışmıştım , sonunda beni ikna edince istemeye istemeye konuma gitmiştik tabi ben içeriye bambaşka bir şeyi görme niyetiyle girmiş olduğumdan Pamiri yerde kanlar içinde görünce iki saniye olduğum yerde durup gördüğüm bu manzarayı kavramaya çalışmıştım . İyi ki Ozan böyle bir şok yaşamadan hızla pamirin yanına ilerleyip nabzına bakmıştı , sonrası ise belliydi zaten . Hastahaneye gidemeyeceğimiz için pamiri benim evime getirmiştik , Ozan daha önce de Onlarla beraberken böyle şeylerle ilgilendiği için kurşunu çıkarmış ve yarasını sarmıştı. 

Aradan resmen 8 saat geçmişti ve Ozan omzu tekrar kanmaya başladığı için pamirin omzunu tekrardan sarmıştı " Aslı ortada yok , Pamir ise hala uyanmadı . Neler oluyor böyle !" dedim , Ozan sargı bezlerini kutuya koyup başını iki yana salladı " Hiçbir fikrim yok , oldukları yerdeki bütün kameralar yerlerinden sökülüp atılmış , ne olduğunu bize sadece pamir söyleyebilir. " dedi. Aslında Pamirin uyanınca Ozanı görüp ne tepki vereceğini tahmin edemiyordum ve bu yüzden de endişeliydim , " Uyandığı zaman bana saldırma ihtimali olduğundan onu yatağa bağlamamı ister misin ?" Ozanın söylediği şey ile gergin olsam bile hafifçe gülümsedim , "Uyandıktan sonra üzerine atlamasına bile razıyım , umarım uyanır yani başına aldığı sert darbeyi düşünürsek bu o kadar hızlı olmayabilir." Ozan başını sallayarak beni onayladı. 

O gidip kutuyu dolaba koyarken pamirin yanına ilerleyip yatağın kenarına oturdum, Normalde gördüğüm sırıtan yüzünden şuan eser yoktu, kaşları hafifçe çatılmış yüzünde sıkıntılı bir ifade oluşmuştu , rüya falan görüyor olabilirdi . Nefes alış-verişleri sakindi , saçları dağılmış ve başına aldığı darbeden dolayı alnından başlayıp çenesine kadar inen bir kan çizgisi oluşmuştu. Masanın üzerindeki ilk yardım kutusundan bir pamuk alıp temiz su ile ıslattıktan sonra pamuğu kurumuş kan izinin üzerinde gezdirmeye başladım . Kan izine o kadar çok odaklanmıştım ki ozan omzuma elini koyduğunda yerimde sıçradım "Ben gidip dışarıda herhangi bir kameranın Aslıyı görüp göremediğine bakacağım , eğer ihtiyacın olursa salonda olacağım." dedi başımı sallayarak onu onayladım . 

Ozan odadan çıktıktan sonra pamirin başındaki bütün kanı temizlemiştim , Şimdi ise sadece uyanmasını beklemek kalmıştı ki ben bunu saatlerdir yapıyordum , Onunla beraber uyuduktan sonra hiç uyumamıştım ve şimdi gözlerim benden izinsiz kapanmaya başlamıştı . Bedenim kendini iyice salıp başım yavaşça düşmeye başladığında hemen gözlerimi açıp yataktan kalktım bu şekilde olmayacaktı bir şekilde uyanık kalmam gerekiyordu , o bu haldeyken ben nasıl uyuyabilirdim ki . İşaret ve orta parmağımı birleştirerek şakaklarıma masaj yapmaya başladığım sırada telefonumdan gelen bildirim sesi ile bakışlarımı masanın üzerindeki telefonuma çevirdim. Telefonuma uzandığım anda aklımdan acaba aslı mı yazdı diye geçirirken mesajın Daniel'den geldiğini fark ederek iç çektim, gelen bildirime tıklayıp mesaja girdiğim zaman gördüğüm şey ile yüzümde bir tebessüm oluştu .   

  Daniel : Yarın bebeğimizin cinsiyetini öğreneceğiz , Bir günlük iznimi iki güne çevirebilir miyim ?

Siz: Tabi ki ! Öğrendikten sonra beni de bilgilendirmeyi unutma

Daniel beni onayladıktan sonra telefonu masanın üzerine indirdim ve bakışlarımı tekrar pamire çevirdim alnında boncuk boncuk ter birikmişti ve az öncekine göre fazla hızlı nefes alıyordu , Yüzümdeki tebessüm saniyeler içinde silinirken hızla yanına ilerleyip tekrar yatağın kenarına oturdum sağ eli yumruk olmuştu " Pamir " seslenerek uyandırmaya çalıştım ama hiçbir işe yaramadı , elimi yumruk yaptığı elinin üzerine koyarak dışını baş parmağım ile hafifçe okşadım "Pamir " tekrar denemiştim ama olmamıştı .  Yumruk yaptığı eli serbest kaldığı anda elini tuttum nefes alışları yavaş yavaş düzene girerken rahat bir nefes alıp onun canını yakmamaya dikkat ederek yanına uzandım Kafasının içinde neler döndüğünü asla bilemeyecektim , her zaman gülümseyen bu adamın aslında ne kadar acı çektiğini asla bilemeyecektim. 

Kanlı ZaferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin