İddia

7 2 4
                                    

31.bölüm
~~~~~~~~~~

Evet kesinlikle bu şekilde olmasını beklemiyordum , hayır bahsettiğim şey şuanda pamirle arabamda yiyişiyor olmamız değil.
Şey aslında biraz onunla da ilgisi var ama her neyse , Dediğim gibi onunla ilişkimizin bu şekilde yürümesini beklemiyordum çünkü aylar öncesine kadar pamir benim nefret ettiğim birisiydi ama şimdi , Kesinlikle ona aşıktım.
İlişkimizin başladığı zamanların şimdi olanlarla uzaktan yakından alakası yoktu . Pamir üst mevkide bir liderdi ve bende onun takımında olup onunla sevgili olmanın avantajlarından yararlanan genç bir kızdım .Ki hâlâ gencim ben !

Gözlerimi yumup bedenimi hareket ettirmeye çalıştığım sırada arabanın koltuğu buna engel oldu , hadi ama bu koltuk yerinden sökülüp atılamaz mıydı hemen ? Pamir zihnimden geçirdiğim şeyi duymuş gibi birkaç saniye duraksadı ve altımdaki koltuğun kenarında bulunan ve benim varlığından bir haber olduğum tuşa basıp geriye doğru yaslanmamı sağladı . Şuan arabamdaki özellikleri nasıl kullanabileceğimi bile bilmiyordum. Pamirin dudakları boynumdan aşağıya doğru minik buseler bırakarak ilerlerken Bedenimin her noktasında gezinen eli beni zaman zaman nefessiz bırakıyordu. Hiçbir konuda anlaşamasak veya her zaman kavga etsek bile bazen bu şekilde her şeyi bir kenara bırakıp birbirimize odaklanmak iyi geliyordu.

Gecenin geç saatlerindeydik ve bulunduğumuz sokakta sadece bir lamba açıktı , hava o kadar karanlıktı ki pamirin yanımda olduğunu sadece aldığı nefeslerden ve bedeninin bedenime temasından anlıyordum . Bu sokak için özel aydınlatma alınması gerekiyordu doğrusu burada çok fazla kişi yaşamadığından ve biraz kuytu bir sokak olduğundan ışıkların olmaması oldukça normaldi . Lanet olsun birisi bir şekilde benim burda olduğumu bilirse büyük dedikodu çıkardı , zaten bende böyle bir şeyin olmaması için ne gerekiyorsa yapardım. Pamirin ismi tıslarcasına dudaklarımın arasından çıktığı anda pamirin dudaklarını dudaklarımda hissettim , Parmaklarım saç diplerinde ensesinde ve oradan da sırtında gezindiği sırada bedenini bedenime bastırması ile sırtının bir başka noktasına da tırnaklarımı bastırarak kendi izimi bıraktım .

Nefes alışlarımın dışarıdan gelen karga seslerine karışırken gözlerimi dışı siyah kaplama olan cama çevirdim , sokak komple karanlık olmasına rağmen açık olan lambanın olduğu yerde bir hareketlilik gözüme çarpmıştı ama nedense az önce gözüme takılan hareketlilikten başımı çevirip baktığımda her hangi bir iz yoktu . Belki de sadece bir kuştu veya az önce haykırarak oradan oraya giden kargalardan birisiydi . Gözkerimi kısarak baktığım sırada sanki birinin varlığını hissediyor olmam yetmezmiş gibi üzerimde bakışlar olduğunu da hissetmeye başlamıştım bu bakışlar pamire ait değildi. Bittiği zaman pamir bedenini yan koltuğa atarak soluklanmaya çalışmıştı ama ben gözlerimi karşımdaki tek yanan ışıktan alamıyordum. Derken beklenmedik bir şey oldu,

Işık söndü

Yerimde doğrulduktan sonra zifiri karanlık olan sokağa bakmaya çalıştım , şuanda arabamın kapısına kanlı bir el yapışırsa şuracıkta korkudan ölebilirdim. Gökyüzü bulutlarla kaplı olduğundan malesefki en ufak bir ay ışığı bile sokağa uğramıyordu . Gözlerimi kısarak karanlıkta hareket eden bir şeyin olup olmadığını anlamaya çalıştığım anda kolumda hissettiğim elle irkilerek arkamı döndüm ve pamirin parlayan gözleri ile bakıştım , Tanrım korkudan resmen çığlık atacaktım !
" İyi misin ?" dedi pamir hafifçe çattığı kaşları ile yüzümü incelerken , Derin bir nefes alarak arka koltukta olan kıyafetlerime uzandım ve ince kumaşı bedenime geçirdim . Bu sırada hâlâ anlamazca bana bakan pamirin gömleğini alarak ona uzattım " Dışarıda birşey gördüm " dedim kaşları şimdi gerçekten çatılmıştı.

Gözlerini bir bana birde karanlık sokağa çevirdi "Saat gecenin ikisi , bu saatte birinin çıkabileceğini pek sanmıyorum." dedi bu sefer de ben kaşlarımı çatarak ona baktım , pamir elimdeki gömleği alarak üzerine geçirdi ve üstteki bir kaç düğmeyi açıkta bırakacak şekilde düğmeleri ilikledi " Birini gördüm , bana inanmıyor musun ?" dedim gözleri gözlerimle buluştuğu anda birkaç saniye öylece bakıp "Tabiki de inanıyorum , Ama... her neyse madem birisini gördüm diyorsun gidip bakalım gerçekten de orada birisi varmıymış." dedi ve kapının koluna uzandı aklıma gelen şey ile gülümseyerek öne atıldım ve kolunu tutarak onu durdurdum " İddaya ne dersin ?" dedim, Pamirin gözleri ilk önce kolunu tutan elime sonra da bana döndü ve dudağının kenarı keyifle yukarıya doğru kıvrıldı " Bana uyar " dedi ve ben cevap vermeden arabadan indi bu da demek oluyordu ki kim kazanırsa istediği herhangi bir şeyi yapabilecekti , Güzel !

Kanlı ZaferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin