33.bölüm
~~~~~~~~~~ Yonca'dan ;Canavarımdan kurtulup oğluma kavuşmamdan bu yana iki hafta geçmişti , Pamir buradaki insanları hemen kabullenmiş ve onlara alışmıştı. Bazen yılmazla beraber oyunlar oynuyor bazende girmesi yasak olmasına rağmen Adnan beyin odasına girerek onunla sohbet ediyordu doğruyu söylemek gerekirse minik oğlumun o gaddar herifte ne bulduğunu anlamıyordum sabah uyandığı anda amcamın yanına gidicem diyerek yanımdan ayrılıyordu ve saatlerce gelmiyordu , dün de geç kaldığı zaman son seçeneği değerlendirerek bende Adnan beyin odasına oğlumu almak için gitmiştim ki gördüğüm manzara içeriye girmeden geri odama dönmemi sağlamıştı . Minik oğlum o iri yarı kaba herifin kucağında uyuyordu. Garip değil mi ? Ah evet hemde çok !
Ama ben onun kadar uyumlu değildim , yılmaz benim buraya alışmama yardımcı olmaya çalışsa da benim aklım yinede Eric'de kalıyordu. Tabi günlerdir burada oğlumu o heriften nasıl alabileceğimi düşünüyordum ihtimali bile yüzümde bir tebessüm oluşmasını sağlıyordu. Eric'i o adama bırakıp kaçmış olduğum için kendimi çok kötü hissediyordum işte bu yüzden kafamda bir şeyler oluşturmaya başlamıştım.
Tabi ki Yılmaz benim planımı duyduğu anda kaşları çatılıp beni red etmişti başka bir yolu olabileceğini söyleyip duruyordu ama başka yolu yoktu Tek şansımız buydu . Eğer benim istediğim şeyi yapıp beni o canavara verir ve diğer oğlumu da yanlarına alırlarsa herşey düzelebilirdi , ama Yılmaz anlamıyordu o canavarın istediği şey sadece bendim ve bende başıma gelebilecek her şeye razı olmuştum. Benim hayatım zaten mahvolmuştu ve onların da hayatının mahvolmasına izin veremezdim.Şimdi ise Yılmaz ile Adnan bey karşımda durmuş palnımı düşünüyorlardı tabi ki Yılmazın fikri asla değişmemişti ve beni canavarıma geri verme düşüncesi bile onu deli ediyordu asla olmayacağını ve beni o adamın eline bırakmayacağını söyleyip duruyordu ta ki Adnan bey başını onaylar bir şekilde sallayıp "Aslında haklısın , tamam o zaman bugün gidip o çocuğu buraya getirin. " diyene kadar . Yılmaz Adnan beyden duyduğu şey ile dehşetle ona baktı ve sonra dişlerini sıkarak ona doğru bir adım attı " Onun hayatını böyle hiçe sayamazsın. Bir kere bulmuşken bir daha kaybedemeyiz. Eric'i başka bir şekilde almalıyız bu şekilde değil" dedi onun sözünün bitmesi ile Adnan bey ona sert bir bakış attı " Daha iyi bir fikrin varmı , Yonca haklı madem kocası ona bu kadar bağlı o zaman istediğini ona vererek masum bir çoçuğu kurtarabiliriz " diyerek üste çıktı.
Ama Yılmaz beni canavarıma vermemekte kararlıydı " Collin ne olucak , Ondan geriye sadece çocuğu ve sevdiği kadın kaldı , Yoncayı bu şekilde riske atamayız." diyerek Adnan beyi ikna etmeye çalıştı ama ben kararlıydım yıllarca işkencelere katlanmıştım ve daha fazla işkence fikri ile oğlumun bir katille büyümesi arasında seçim yapacaksam kesinlikle daha fazla işkenceyi tercih ederdim , belkide şanslıyımdır ki bu sefer yaptıklarımdan dolayı beni direkt olarak öldürmek isterdi işte o zaman işkence süresi azalırdı . Beni cezalandıracağını sanarken ölümümle beni ödüllendirirdi. " Collin artık yok , Ve farkındaysan da onun ölümünün tek sebebi bu kadın , Onun aşkı zehirli Yılmaz öldürücü derecede zehirli hemde . Yerinde olsam kabullenir ve o saçma hislerden bir an önce kurtulurdum senin de dediğin gibi, O Collin'in sevdiği kadın . " dedi nefretle.
Yılmazın kaskatı kesilişini ve gözlerinin titreyişini çok net bir şekilde görsem de sesimi çıkarmadım Aptal değildim , Bana karşı hisleri olduğunu biliyordum ama Aynı adnan beyin de dediği gibi Benim aşkım Zehirliydi ve ben onun da Ölmesine izin veremezdim. Yapamazdım işte.
Adnan bey bir saniyelik gözlerime baktıktan sonra "Pamir burada benimle kalıcak , siz ikiniz gidip o çocuğu buraya getirin ." dedi ve Yılmazın red etmesine izin vermeden odadan çıktı. Bende onun ardından Yılmaza bakmadan çıkacağım sırada kapıyı açmamla beraber Yılmaz elini kapıya koyarak tekrar kapanmasını sağladı , Sakin kalmaya çalışarak gözlerimi kapattım ve sıkıntılı bir nefes verdim bu kadar ani hareket yapması beni rahatsız ediyordu . Bakışlarımı ona çevirerek ne istediğini anlamaya çalışır gibi yüzüne baktım " Ne yaptığını sanıyorsun sen " dedim kaşlarımı hafifçe çatarak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Zafer
Mystery / ThrillerBir kadın hayal edin ; eskiden yaşadığı o olaylı hayatı bırakıp kendine yeni bir hayat kuran . Ve bir kadın daha hayal edin ; Hayatını mahveden adamdan kaçmaya çalışıp asla yeni bir hayata başlayamayan , Bu iki kadını birbirine bağlayan şey İkisinin...