Kan

26 7 4
                                    

6.bölüm
~~~~~~~~~~~~~

Şirkete vardığımız zaman bütün çalışanların burda olduğunu fark edince doğrusu benim için büyük bir sorun ortaya çıkmıştı onca insanın içinden ben nasıl bulabilirdim ki o Ajanı !

bardağımdaki son bir yudum kalmış içkiyi bitirerek boş bardağı yanımdaki garsonun elindeki tepsiye indirdim adam 3.kez bardağımı yarısına kadar doldurdu bu kutlama gittikçe sıkıcı bir hâl alıyordu ne yalan söyliyeyim o ajanı şuana kadar bulabileceğime emindim ki malesef hiçbir şey planladığım gibi olmamıştı.

Sarhoş olmamaya dikkat etmeliydim ki bu tam bir rezillik olurdu sadece birkaç saniyeliğine kendimi sarhoş bir şekilde insanların arasında dolanıp tanımadığım adamlarla flötleşirken düşündüm aklımdan geçen düşünce yüzünden yanaklarım kızarınca daha fazla içmemem gerektiğinin farkına vardım.

Elimdeki içkiyi kafama dikerek hızlıca bitirdim ve bardağı tepsiye yerleştirip garsona gitmesini işaret ettim adamdan kadınsı bir kıkırtı duyuldu kaşlarımı çatarak garsona baktım gözlerindeki bakışı gördüğüm anda aklıma gelen kişi ile nefesim kesildi "Aslı ! " dedim sesim düşündüğümden daha kısık çıkmıştı.

" bende seni özledim izgi " dedi gülümseyerek yüzümdeki dehşet ifadesini silmeye çalışarak ona yaklaştım " sen burda ne arıyorsun " dedim eğer aslıyı tanıyorsam gereksiz ve onun işine yaramayacak olaylara asla karışmazdı şirkete garson hatta bir erkek kılığında gelmesi tabiki beklemediğim ve şaşırtıcı birşeydi çünkü genelde erkeklerin yapması gereken işlere erkekleri gönderirlerdi erkek kılığına girmiş bir kadın özellikle de kadın olduğu için kendini şanslı gören aslıyı gönderme amaçlarını tahmin bile edemiyordum.

"seni görmeye geldim, ne o öyle etrafta ölü kadın gibi geziyorsun bak iyiki gelmişim beni görünce gözlerinin ışığı geri geldi" dedi dudağının kıvrılan kenarını görünce beni sınadığını fark ettim dudaklarımı aralayıp ona kızacağım anda yanımıza bayan Diloway geldi ve gözlerini erkek kılığındaki Aslı ' ya çevirdi " bir kadeh şampanya aslında iki kadeh olsun " dedi gözlerini bana çevirerek, başımı iki yana salladım "Ben yeteri kadar içtim fazlasına gerek yok " dedim Bayan Diloway anlayışla başını sallayarak tekrar Aslı' ya baktı " neden hâlâ burda duruyorsun git ve şampanyamı getir,hadi ! " dedi azarlayarak.

Kaşlarımı çattım aslı patronu dışında kimseden emir almazdı aslında patronu da emir veriyor sayılmazdı Aslıyı ikna eder ve onla anlaşarak işlerini yaptırırdı ordaki herkes bunu bilirdi Aslı kimseden emir almazdı sonu ne olursa olsun.Ama o an beni şaşırtarak başını salladı ve içkilerin olduğu tarafa doğru yöneldi bu yaptığı hiç hayra alamet birşey değildi .

Bayan diloway Aslıya kınayarak bakıp bana döndü " bu adam sarhoş falan mı ah belkide algı sıkıntısı vardır böyle tuhaf insanları nasıl garson olarak işe alıyorlar anlamıyorum." dedi iyiki aslı bu sözleri duyamayacak kadar uzaklaşmıştı."Asistanımın onu buraya aldığına inanamıyorum" dedim bayan diloway sözlerimi duyunca şaşırmış gibi bana baktı " Asistanınız burda değil ki " dedi anlamayarak gözlerine baktım.

"Ah haberiniz var sanıyordum o gitti yani duyduğuma göre Annesi vefat etmiş Annesi kendi kafasına sıkmış ne kadar korkunç bir durum. Kısacası o canavara daha fazla katlanamamış ona acıyorum zavallı kadın" dedi derince iç çekerek bense duyduklarımın şaşkınlığı içerisindeydim Ellie'nin Annesi mi ölmüştü oysa bana hiçbir şey söylememişti.

Aslı yanımıza yaklaşmak yerine orda durup konuşmalarımızı dinliyordu sanırım konuştuğumuz konu fazlasıyla ilgisini çekmişti bayan Diloway' den sadece birkaç adım uzaktaydı üstelik Aslının yüzünde nefret dolu bir ifade vardı bu hali beni tedirgin etse de gözlerimi ondan ayırdım.

"Sizin bahsettiğiniz şu canavar tam olarak kim oluyor ?" dedim aslında sorumun cevabını az da olsa tahmin edebiliyordum ama emin olmam gerekiyordu Bayan diloway'in gözlerinde saf öfke belirdi sanırım biz kadınların en nefret ettiği ve hepimizin hassas noktası olan şeydi bu.

"Kocası olacak pislik tabiki zavallı kadına yapmadığı kalmadı en sonda da kadın kocasından gördüğü şiddetten dolayı intihar etti kocasını tanıyorum dengesiz herifin tekidir kadını üst üste iki kere aldatmasına rağmen ondan asla boşanmadı karısının canını yakıp başka kadınların kalbini çalıyordu eğer istediği herhangi bir şey gerçekleşmezse soluğu karısının yanında alıp ona sinirini atana kadar işkence çektirirdi duyduğuma göre bir gün bunlar iş yemeğine çıktıkları sırada karısı garsonla sohbet ettiği için hem adamı hemde karısını bayılana kadar dövmüş adam karısını ondan kurtarmaya çalıştığı için adamı evine kadar takip edip evine kadar gelmiş o adama bunu yaptıysa o gece karısına ne yaptığını tahmin bile edemiyorum."

Bayan Diloway'in anlattklarını dinlerken kalbim sıkışmıştı bu adam karısına bunları yapmasına rağmen belkide hâlâ dışarda elini kolunu sallaya sallaya geziyordu Kendime gelmeye çalışarak derin bir nefes aldım bu sırada Aslı yanımıza gelip bayan Diloway'in şampanyasını ona uzattı bayan diloway başını sallayarak şampanyayı aldı ve dudaklarına götürüp bir yudum aldı.Gözlerimi aslıya çevirdim ama o çoktan kafasının içindeki düşüncelere dalmıştı.

Bayan Diloway ile vedalaşıp biraz hava almak için dışarı çıktım Daniel bahçede telefonla konuşuyordu yüzünde daha önce görmediğim korku dolu bir ifade vardı yanına ilerledim benim geldiğimi fark edince telefonda konuştuğu kişi ile vedaşıp bana döndü "Efendim ben bunu size nasıl açıklayacağımı bilmiyorum" dedi kaşlarımı çattım ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Yüzümdeki ifadeyi görünce sertçe yutkunup konuşmaya başladı "şirketinizde bir cinayet işlenmiş bay Thomas'ı lavaboda anlından vurulmuş bir şekilde buldum o korkunç görünüyordu." dedi daniel, gözlerim dehşetle büyürken thomas'ın öldüğüne inanamadım daha bir saat önce diğer çalışanlar ile eğlenirken şimdi öldüğünü öğreniyordum.

Midem bulanmıştı hemen gidip bir yere kusmak istesem de kendimi tutmuştum başımın döndüğünü hissedince gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım hem içtiğim 3 kadeh içkiden hemde öğrendiğim şeylerden dolayı zihnim buğkanmaya görüşüm kararmaya başlamıştı sendelediğim sırada daniel beni tutup ayakta durmama yardımcı oldu.

"Efendim ben gerçekten çok üzgünüm eşim aradı ve bütün dikkatimi kaybettim silah sesini duyup lavaboya gittiğim sırada ise geç kalmıştım" dedi derin derin nefesler aldım daniel hızlıca şirkete girip bana bir şişe su getirdi sudan bir yudum aldım resmen bedenimi hissedemiyordum bütün algılarım kapanmış gibiydi bugün olanları kaldırıcak halim kalmamıştı.

"O nerde ?" dedim daniel iç çekip "Arabaya koydum " dedi gözlerimi dehşetle açıp ona baktım ve sinirli bir şekilde fısıldadım " sen onu arabaya mı koydun, benimle dalga mı geçiyorsun aman tanrım arabamda bir ceset var !" dedim inanamayarak. Daniel gözlerini kaçırdı " efendim insanlar her yere gidiyordu ve en güvenli yerin arabanız olduğunu düşündüm ama merak etmeyin onu bagaja koydum" dedi.

'"Aman ne güzel çok sevindim bravo daniel ! " dedim çıldırmama az kalmıştı kendi şöförüm şirketimde öldürülen adamın cesedini arabamın bagajına koymuştu ! buraya doğru gelen topuklu ayakkabı sesi duyunca gözlerimi bize doğru gelen Bayan diloway'e çevirdim "Bayan jean çok üzgünüm ama erken ayrılmam gerekiyor birkaç işim çık- Aman tanrım siz iyi misiniz " dedi .

gözlerimde ne gördüyse bu onu korkutmuştu kendime gelmeye çalışarak duruşumu dikleştirdim ve ona döndüm "yok yok bişey sadece Ellie nin annesine olanları hazmetmeye çalışıyorum" dedim aklıma ilk gelen yalanı söyleyerek bayan Diloway birşeyler olduğunu anlarsa bu benim için hiç iyi olmazdı.

Bana üzülerek bakıp "iyi geceler dilerim " dedi ve yanımıza geldi aslında o da pek iyi görünmüyordu bayan Diloway'e başımı salladığım sırada yanımızdan geçip uzaklaştı ve arabasının kapısını açtı onu izlerken gözlerim ayakkabısında bulunan kurumuş kan lekesi olduğuna inandığım koyu kırmızı lekeye takıldı

~~~~~~~~~~~~

1078 kelime ile ilk uzun bölümü yazdım umarım beğenmişsinizdir.

Evet uzun zamandır yeni bölüm yazamadım çünkü konuyu kafamda asla tam oturtamadım ama sanırım güzel bir bölüm oldu

sizce nasıldı ?

Kanlı ZaferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin